Se full versjon : I dag henter de PCn
Eller muligens mandag. De skal undersøke alt, ned til hver minste lille skru og hensyn til rustfare, ev. annet. De sa rett ut at de kom til å jobbe for meg, ikke for forsikringsselskapet. :krysser fingrer:
Jeg vil helst ha ny, det får jeg nok ikke siden denne er over 3 år gammel, men det jeg ev. får igjen skal brukes til en ny i fremtiden. Printeren og høytalerene skal "dø" med en gang.
Jeg har fått den tilbake. De måtte skifte skjermkort, nå oppdaget jeg at jeg har bare 256 RAM, jeg hadde 512 så jeg vet ikke hva som har skjedd, får vel levere den inn igjen i morgen. ADSL virker ikke fra det rommet det ble vått så nå sitter jeg på soverommet mitt.
Jeg får skrevet omtrent ett innlegg så stopper alt opp og jeg må restarte, ikke får jeg sjekket mail heller for det stopper opp før Mailwasher har bouncet de 350 søppel- og virusmailene som ligger inne. :(
Hyggelig å se deg, Amiga! :suss:
Jeg har aldri hørt om en PC som har virket igjen før den har kommet fra reparasjon tredje gangen, så du må nok smøre deg med tålmodighet!
Nå sier de at det sikkert er Operativsystemet som er ødelagt og at jeg må formattere. Fy faen! Jeg har heldigvis klart å brenne de siste bildene som ble tatt. Men ikke all musikken, Nero avslutter før jeg kommer så langt. :(
Vi har vel aldri sent en pc til rep, og etter noen år satte jeg en stopper for de som ble sent til husbonden til rep...
men lykke til Amiga!
Jeg har fått den tilbake. De måtte skifte skjermkort, nå oppdaget jeg at jeg har bare 256 RAM, jeg hadde 512 så jeg vet ikke hva som har skjedd, får vel levere den inn igjen i morgen. ADSL virker ikke fra det rommet det ble vått så nå sitter jeg på soverommet mitt.
Jeg får skrevet omtrent ett innlegg så stopper alt opp og jeg må restarte, ikke får jeg sjekket mail heller for det stopper opp før Mailwasher har bouncet de 350 søppel- og virusmailene som ligger inne. :(
Hvis det har kommet fuktighet mellom pinnene til rambrikken og sokkelen, vil ikke maskinen godkjenne brikken som gyldig ram og drite i den. Det kan du fixe selv. Ta ut ram-brikkene og blås dem med en føner. De tåler opptil 65 grader, men ha føneren på det kaldeste. Sett dem så inn igjen og sjekk. Evt. kan du blåse litt på sokkelen oxo.
Det var de som hadde fjernet en brikke selv om de nektet på det, nå er all RAM på plass igjen. Men det var det nye skjermkortet som laget trøbbel så nå har de skiftet enda en gang. (NVIDIA Ge Force4 MX 440) Jeg får bare feilmeldinger på min brukerprofil så jeg må antagelig lage ny. Faen nå er jeg lei!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.