Se full versjon : Etter mine beregninger
som er kommet opp i lyset etter 3 runder à 50 og 100 klikk på Lucky Dice, så vinner man ca 3000 pr 50 spilte, når man satser 300 grunker.
Derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor den tar mer enn den gir, så står det ihvertfall.
Hvem her er det som taper noe inn i granskauen på å spille LD?
Aner ikke. :mrgreen:
:mumler:eller er det bare vi som har hel i spill...
Noen MÅ det være, for jeg gjør ikke annet enn å vinne. Begynte med 0 grunker i dag, har nå over 30 000 pluss at jeg har kjøpt farge på nicket mitt.
Det er ikke akkurat å tape da.
Happy hour. :party:
PS : Fin farge....
Jepp, den var bra den. Egentlig lystet jeg på den mørkeblå, men du kom meg i forkjøpet.
Jepp, den var bra den. Egentlig lystet jeg på den mørkeblå, men du kom meg i forkjøpet.
Vil du bytte. :snill:
Jeg bare taper. :mumle:
Stakkar deg.. :smisker:
Vil du bytte. :snill:
næh, jeg trives ganske godt med den nå, egentlig.
Ja, tenk.
Men hva jeg sparer til er jeg ikke helt sikker på.. Svart er jo egentlig min farge, og den har jeg jo allerede!
Bare nalle
30-11-03, 00:08
Ja, tenk.
Men hva jeg sparer til er jeg ikke helt sikker på.. Svart er jo egentlig min farge, og den har jeg jo allerede!
Du har jo ¨å mange grunker så hva med å donere? .knegg:
som er kommet opp i lyset etter 3 runder à 50 og 100 klikk på Lucky Dice, så vinner man ca 3000 pr 50 spilte, når man satser 300 grunker.
Derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor den tar mer enn den gir, så står det ihvertfall.
Jeg taper hele tiden, så det er du som stikker av med pengene mine!
Faen!Vinner der aldri lenger jeg...:irritert:
Poenget er å fortsette å spille når man taper og satse høyest mulig.
Først taper man flere tusen, fortsetter man å spille, tjener man det tredoble.
Jeg vant en del i begynnelsen, så bare tapte jeg.
Og om du slutter da, så taper du bare mer.
Det jeg mener er: I begynnesløen funka din strategi. Nå seinere har jeg bare spilt meg bankerott. 0 igjenn. Da må jeg jo nesten slutte.
Jeg sier som Neimi: SKUFFA!
Trodde jeg skulle få et ølglass til når jeg runda 300...
Jeg gjør det elendig!
Men, uhell i spill gir kanskje hell i kjærlighet da..
:koko:
Ja, hell i kjærlighet, det har jeg i lange baner.
Og det er tross alt bedre enn å ha grunker!
Jeg har ikke noe hell i kjærlighet, er nok derfor jeg bare vinner og vinner og vinner og vinner og vinner...
Poenget er å fortsette å spille når man taper og satse høyest mulig.
Først taper man flere tusen, fortsetter man å spille, tjener man det tredoble.
Men siden spillet skal ta litt mer enn det gir, er jo ikke det der mulig for oss alle. Noen av oss må betale inn det du vinner.. :gråter:
Jeg syns det er en smule merkelig at det kun er jeg, mistereks og mac som vinner da.
Jeg taper bare jeg også. :sur:
Trodde jeg skulle få et ølglass til når jeg runda 300...
Du får flere ølglass, men avstanden mellom hvert ølglass akselererer for hver grad. Jeg har skrevet opp antallet i et innlegg her.
Og det innlegget er hvor?
Jeg har ikke noe hell i kjærlighet, er nok derfor jeg bare vinner og vinner og vinner og vinner og vinner...
Er nok derfor! :nemlig:
Må krangle heftig med mannen ikveld!
Og det innlegget er hvor?
Det var godt gjemt. Men jeg la inn et nytt som jeg ser at du fant.
hør hør folkens nå fulgte jeg rådet til Anonym og satsa selv om jeg tapte..har gått fra ca 300 grunker til 12700 på å spille i kveld..det fønker pinadø.
:fornøyd:
Jeg hadde 5765 grunker og har nå 8582!
Ikke så mye, men alle grunker teller! :kul:
duverden så innmarri glad jeg er for at det ikke finnes lyd på lucky dice og slot machine :snill:
å nå legger jeg meg. spille mer i morra. :godnatt:
Jeg klarte omsider å skrape sammen 250 grunker å spille for etter forrige runde med tap. Satset først hundre og tapte. Så hundre til. Og tapte. Til slutt tok jeg de siste 50. Og tapte.
:blæ:
Jeg klarte omsider å skrape sammen 250 grunker å spille for etter forrige runde med tap. Satset først hundre og tapte. Så hundre til. Og tapte. Til slutt tok jeg de siste 50. Og tapte.
:blæ:
Uffda, men de terningene styres av en ond og urettferdig vilje...
Jeg "vant" litt over 4000 i går jeg! :lol:
Er det nå det er stygt av meg å legge ute balansen på kontoen min.. :twisted:
duverden så innmarri glad jeg er for at det ikke finnes lyd på lucky dice og slot machine :snill:
Skal jeg legge på lyd eller? :?:
aiai, lyd på. Det frister jo litt da. er det en kul lyd?
Da tror jeg vi slutter å lete etter høyttalerne! :nemlig:
Da tror jeg vi slutter å lete etter høyttalerne! :nemlig:
:sjokk: har dere ikke funnet dem enda?
Mannen min påstår at han vet hvor de er, men han forlanger at jeg skal stå opp tidlig en lørdag for at han skal finne dem frem. :kjefter:
Da sier du. No sex før du finner dem fram :knegg: (men da må du selvfølgelig klare og hold det du lover)
Da sier du. No sex før du finner dem fram :knegg: (men da må du selvfølgelig klare og hold det du lover)
Jeg vil heller stå opp tidlig på lørdag. :nemlig:
her i gården er det så lite og få fortia at jeg heller ville stått opp en lørdag.
faen :pågråten: nå mista jeg alle grunkene mine. Er visst vanskeligere og vinne i dag en i går.
I verden? Har vi ikke trøstesmiley?
Det er det visst "noen" som har glemt. Vi er da så tøffe, kan vi ikke bare slå hverandre i hodet med en fisk isteden? :snill:
gyrken
Innehaver
Ble Medlem: 23 Sep 2003
1724 Grunker
[ Donere ]
Det er det visst "noen" som har glemt. Vi er da så tøffe, kan vi ikke bare slå hverandre i hodet med en fisk isteden?
se en tråd for ei uke eller så tilbake, masse forslag til nye smileys.
Det hadde ikke vært så viktig å få trøstemiley nå hvis ikke du hadde hatt 30 heimkunnskapsprøver å rette til i morgen. :medica:
her er den ene
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=547
og den andre
http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=524
Hm, den har jeg visst gått glipp av. Skal lete den opp og legge inn flere snart, men akkurat nå må jeg rette. Dere aner virkelig ikke hvor fantastisk kjedelig det er! :griner:
:klappe gyrken på hodet: ikke så kjedelig som ikke å få sex. :furter:
spindis, hvorfor får du ikke sex. Er han sjuk?
njæh si det. Tror det er en hel masse som foregår oppi hodet på`n fortia. Examen snart, jeg har fått halvert lønna mi osv. Typisk gubben og bli deppa og sån da. For ikke og nevne at han ble 30 forige fredag. :knegg:
Det er da ikke helt tørke heller da, bare jeg som vil mye oftere en de han vil. Eller orker.
skal ikke klage jeg. Kan ikke forlange hele dan heller. stakkar fyr
Lettsindige kvinnfolk! :knegg:
aiai, lyd på. Det frister jo litt da. er det en kul lyd?
Har ikke noe liggende, men det hadde jo vært kult med en lyd av terninger mot filt.
hmm..ja liker tanken på lyd på lucyn. I mens kan jeg jo kose meg med og fortsette og tape.
det er langt opp til 100.000 grunker gett
Idag har jeg "tjent" 27000!
Hadde bare dette vært ordentlige penger! :roll:
bare taper igjen jeg. Ser ut som om spillelykken min snur på hælen hvær tredje dag ca.
:trøster: Penger er noe dritt!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.