Se full versjon : Alex Sushi
Jeg ble invitert på middag på Alex Sushi på Fredag. Det kan anbefales på det varmeste. Fisken var så fersk at den ikke smakte fisk mer. Har du spist Sushi andre steder, kan du bare glemme det for dette var spesielt.
Stikk innom og prøv en liten forrett, så vil du skjønne rekkevidden av hva jeg mener. For prisnivået er ganske drøyt. Det koster 350 for den billigste menyen, men når du har hatt maten i munnen skjønner du hvorfor.
http://www.alexsushi.no/
Jeg nekter å forlate Intermezzo.
Men kanskje en liten tur ikke kunne skade. :lister:
Jeg tror jeg nekter å spise sushi.
Tanken på rå fisk er ikke god.
Rå fisk i seg selv er kjedelig, men du dypper den i teriakisaus med pepperrot og ingefær. Da vil kombinasjonen ikke minne om fisk i det hele tatt.
Tanken er kanskje ikke besnærende i seg selv, men selve fisken er vanvittig god.
Jeg liker smørfisken, kamskjellet, laksen, tunfisken... Oj! Orgasme, gitt!
Jo, og tilbehøret, som Mr.Man sier... Mmmmmm!
Jeg fisket engang en torsk i fylla, satt tennene i den og siden har ikke tanken på rå fisk vært noe særlig.
Tanken er kanskje ikke besnærende i seg selv, men selve fisken er vanvittig god.
Jeg liker smørfisken, kamskjellet, laksen, tunfisken... Oj! Orgasme, gitt!
Rå laks og kveite likte jeg veldig godt. Og lakserogn med tang rundt. Det var spesielt.
Jeg hater rå fisk.Skalldyr får jeg masse utslett av.Reker og kamskjell går under det samme.Uff,det skal ikke være enkelt.Tunfisk på boks!Ikke i gele vel og merke,kan jeg spise - rett fra boksen..yammi!
Det frister ikke meg, men jeg vet antagelig ikke hva jeg snakker om. Det er forresten ikke noe nytt.
Jeg rett og slett elsker Sushi. En av mine favoritt retter. Har spist det
på minst 10 forskjellige steder i Japan også.
Jeg fisket engang en torsk i fylla, satt tennene i den og siden har ikke tanken på rå fisk vært noe særlig.
:knegg: Hvorfor i huleste satte du tenna i den?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.