Se full versjon : årets første julebrus
drakk jeg nå i sted. Så flink jeg har vært. Klarte og holde meg helt til desember og greier..
Ikke har jeg tjuvsmakt på julemarsipanen enda heller.
Cloetta sine skumm nisser derimot klarte jeg ikke og motstå.
Nå mangler det bare at julestemninga kommer i form av snø her i Trondheimen, får liksom ikke jule spiriten opp med 5 pluss og regn
Må vel tenke på å få igang julegaveinnkjøpene snart også tenker jeg. Besteforeldre og slekt får bilde av poden til jul, hva de andre får aner jeg ikke.
Tenk da folkens det er bare 24 dager igjen. Nå begynner jeg så smått og glede meg.
:santa:
Sexy Sadie
01-12-03, 16:57
Jeg gleder meg ikke til jul i år, d blir bare jobbing ombord på hurtigruta
D blir ett helvete.
Jeg har ikke begynt på julebrusen enda, men det har da kommet en nisse på min daglige 1,5 liter med cola. :nikker:
Jeg har også vært flink; ingen juleprodukter inntatt ennå.
Men nå er det desember, så nå har jeg lov.
Satser på å bytte ut colaen med julebrus til helga. ;)
Satser på å bytte ut colaen med julebrus til helga.
Så flinke vi er! :hykler:
Åååå....julebrusen er det lenge siden jeg har smakt på, :flau:
men det er det eneste. Den er jo så god da !!!!
Hvilken julebrus er god da?
Husker bare at Hansa og Cola sin ikke er no gode.
Jeg drikker ikke julebrus. Juleølet, derimot, det skal jeg drikke ved passende anledninger!
dere må alle sammen forstå og godta at det er den brune julebrusen som er ekte julebrus. Sånt rosa skvip på plastflaske duger ikke altså.
lages av rignes, dahls bryggeri i Trondhei såklart. :kul:
Åååå....julebrusen er det lenge siden jeg har smakt på, :flau:
men det er det eneste. Den er jo så god da !!!!
Det er kun to som er drikkende. Det er CB sin og den som jeg tror heter Sørlandsk julebrus. Den gamle oppskriften av Rønnevigs bryggeri, produsert i Egersund.
Alt annet er dårlig rødbrus.
PS!
Jeg er ikke farget av patriotisme, neida... :plystrer:
usj drikker sån rosa suppe du da??
Cloetta sine skumm nisser derimot klarte jeg ikke og motstå.
Ja, de er herlige. Kjøpte en pose for et par uker siden. De største er best. Da blir du liksom mett av en. :mrgreen:
usj drikker sån rosa suppe du da??
Nei, akkurat det jeg ikke gjør. :)
Jeg drikker rosa suppe. Jeg har ikke visst bedre!
Får man noe annet i Oslo da?
Nei gyrken tror ikke du får annet i Oslo nei. Det er liksom fra Trøndelag og nordover den orntlie julebrusen har slått rot. Du vet ikke hva du går glipp av med andre ord.
Mr.Man helt enig med deg. Jeg sitter i kassa og der har min eminente sjef plassert?? jo nettop en eske med store myke saftige skummnisser. Når eska er tom..vips dukker det opp en ny. Er det rart jueg ikke greier og slanke meg??
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.