PDA

Se full versjon : Influensafaenskapet!

nette
01-12-03, 17:27
Har fått det jeg også nå.Ikke det at jeg trodde på noen måte at jeg var skånet mot det,men jeg trodde ikke det var så jævlig som dette.Har mistet totalt matlyst,ligger bare og har smerter i hue og ledd og muskler.Har vondt i øra,kommer vel kanskje en jævla ørebetennelse ut av dette og,hvem vet?!Har vært plaget med sistnevnte siden barndommen,og like vondt er det hver gang.Ei jeg snakket med en gang sa:Kanke være ørebetennelse da??Er jo bare barn som får det..Herregud.:skyter:
Jeg er tett i nesa..og vanlig nesespray funker ikke,jeg nyser som bare pokker hele tia,halsen er vond og øm og jeg har feber.Faen!Jeg hater denne jævla influensaen.Har ikke sovet mere enn 2 timer i natt heller.Jeg er trett som bare f**.Noen som har råd ellee tips åsn dette kan bli bedre?Og ja,jeg har et arsenal av Repsils,halstabletter i ulkike former og brukte 400 spenn da jeg var på apoteket og handla sikkert bare dritt.Faen!Det var litt godt å få sagt dette.! :dunkhode: :pågråten: :syk: :skyter:

medica
01-12-03, 20:26
Det beste som ikke virker mot influensa, er cognac!

Hev hodeenden på senga, eller sov sittende. Mot tett nese kan det hjelpe å stå noen sekunder på et iskaldt gulv før du tar på varme tøfler igjen. Hvitløkskløfter i nesen, wok med mengder av chili (i munnen, altså!), C-vitaminsjokk (5 gram daglig), varm te med Fisherman's Friend oppi (smaker høgg (men du har vel neppe særlig smakssans igjen) men funker bra!).

Nå kan du jobbe deg gjennom listen! God bedring!

Cazandra
02-12-03, 00:55
Snill du er medica!
Influesa er noe dritt, har hatt det en gang for mye! :forvirret:

God bedring!

Irene
02-12-03, 10:33
Stakars deg, nette. :kos:

Jeg er livredd for å få den, og kjører på med vitaminer og mineraler for å holde immunforsvaret 150%!

God bedring hvertfall!

Sexy Sadie
02-12-03, 14:12
snakk til meg heler om årets første sommerpils...

[/u]

nette
02-12-03, 22:47
Takk for tips:)
Har hatt en jævlig dag.Nesten ikke orka å sitte på dataen engang,og da må jeg være rimelig sjuk,ifølge sambo :roll:
I natt svetta jeg som bare det,så jeg måtte bytte sengetøy.Æsj,det er kjedelig.Nå har jeg dytta i meg Paracet,og formen er litt bedre.Så lenge det varer.Tar nok en tidlig kveld.Unner ingen å få dette :(