Se full versjon : Nesten 100 medlemmer :)
Nå er vi visstnok 99 medlemmer her.Bare en til nå,så er det oppe i 100 stykker.Men hva gjør man med medlemmer som aldri sier noe?Og hvor lang tid går det fra man har meldt seg inn og evt. ikke skriver noen innlegg til man blir kasta ut?(med seff mulighet til å melde seg inn igjen)Kjipt med passive medlemmer! :sint:
Liker ikke passive medlemmer.
Jeg er registert mange plasser og blir ikke sur om de kaster meg ut, klart man skjønner slikt!
Man kaster selvsagt ut folk med 0 mld som har vært her mer enn 2 uker. :foreslår:
Jeg har allerede sletta mange og skal slette en bunke til når jeg får overskudd. I kveld skal jeg rette 30 heimkunnskapsprøver. Har dere noen anelse om hvor kjedelig det er?
Bare nalle
02-12-03, 21:23
Jeg regner med at jeg får en telefon før jeg blir sletta.
Jeg har allerede sletta mange og skal slette en bunke til når jeg får overskudd. I kveld skal jeg rette 30 heimkunnskapsprøver. Har dere noen anelse om hvor kjedelig det er?
Ne, det vet jeg ikke. Fortell! :snill:
Ne, det vet jeg ikke. Fortell! :snill:
:blæ:
Det er helt uutholdelig. Ungene tror at den beste karbohydratkilden er cola og at agurk på skiva er den eneste måten å få i seg grønnsaker på.
Nå er vi visstnok 99 medlemmer her.Bare en til nå,så er det oppe i 100 stykker.Men hva gjør man med medlemmer som aldri sier noe?Og hvor lang tid går det fra man har meldt seg inn og evt. ikke skriver noen innlegg til man blir kasta ut?(med seff mulighet til å melde seg inn igjen)Kjipt med passive medlemmer! :sint:
Yep. Lesere har vi ikke bruk for. De ryker hvis de ikke legger igjen noe. Men det der er gyrkens bord. Grafikk og plugins er min greie....
Men skal dere få noe regel på ang. passitivitet?
Sånn at vi ikke bare får kjipe kikkere.Som f.eks at man MÅ skrive en presentasjon av seg selv før man får tilgang og at har man vært passiv i x antall dager,blir man skippa.Hva mener andre om dette?
Når det gjelder heimkunnskap,tror jeg du har mye rett i det du skriver.Sønnen min går i 6 klasse i dag og kom hjem dritsur,fordi:"det var jo bare en rein guttegruppe,og gutter kan da ikke lage mat(hallo??),så lagde vi vonde lusekatter og risengrynsgrøten brant seg.".Men jeg tror det er mye tragiske lærere også,den de har,reagerte ikke på brent mat før brannalarmen gikk her i forrige uke.
Sønnen min går i 6 klasse i dag og kom hjem dritsur,fordi:"det var jo bare en rein guttegruppe,og gutter kan da ikke lage mat(hallo??)
Det er en av tingene jeg liker med Jamie Oliver. Han er gutt, han er ung, han er kuul - og han lager god mat på grisete måter.
Det er den grisete måten jeg ikke liker. :flau:
Det er den grisete måten jeg ikke liker.
Men det er slikt som kunne tenkes å appellere til guttunger. ;)
Du har nok rett. Hankjønn er særdeles enkle sjeler. *sukker dramatisk*
Jeg ville vært interessert i evt. dokumentasjon på dette lille venn. Tror du er litt ute og sykler hvis du kommer med slike påstander om sjeler...
Sånn at vi ikke bare får kjipe kikkere.Som f.eks at man MÅ skrive en presentasjon av seg selv før man får tilgang og at har man vært passiv i x antall dager,blir man skippa.Hva mener andre om dette?
Jeg tror nok vi kommer til å gjøre det sånn etterhvert. Men en sånn løsning kan nok fort skremme folk bort også, så jeg tror det er lurt å vente til vi har flere folk her og mer trafikk døgnet rundt.
Passive medlemmer blir slettet etter en stund, men det går litt i skippertak og gjøres når jeg har tid og ork. For et par uker siden slettet jeg over 20. Akkurat nå har jeg mye annet å henge fingrene i (30 nye hk-prøver som skal rettes i dag), så det er ikke prioritert akkurat nå. Men jeg skal snart ta en opprydning og få vekk de som har vært registrert mer enn et par uker uten å skrive noe.
Jeg ville vært interessert i evt. dokumentasjon på dette lille venn. Tror du er litt ute og sykler hvis du kommer med slike påstander om sjeler...
Kjære deg. Er din hjerne laget for flere enn en tanke? Om så er, er du ett unntak, det kan godt hende. Jeg påberoper meg retten til å betvile det.
*kaster på håret*
Kjære deg. Er din hjerne laget for flere enn en tanke? Om så er, er du ett unntak, det kan godt hende. Jeg påberoper meg retten til å betvile det.
*kaster på håret*
Det har vel ikke så mye med sjel å gjøre, men vi kan godt dra den dithen. Da sier jeg:
Kjære deg. Kan du holde på den tanken i flere timer i strekk uten å miste konsentrasjonen? Neppe. Det er derfor det finnes så få damer som er ekspert på noe som helst annet enn å være sosiale og multitaske.
:erte:
Begrepet sjel var en uttrykksmåte.
Jeg kan holde mange tanker uten å miste konsentrasjonen, makan!
Sosial er jeg. Multitaske? Hva i helvete slags ord er det?
Dessuten har jeg simultankapasitet, så det så!
Dere har begge rett. For min del er jeg en svært enkel sjel... :plystrer:
Greit det der med passivitet, men begynner det å forlanges presentasjoner hadde neppe jeg signert meg inn her. Nå er sikkert ikke det noe tap i seg selv... Hvor aktiv man er varierer hele tiden. Noen ganger har man mye tid til å være på nett, andre ganger ikke. Noen emner interesserer, andre ikke, men i det store og hele er det bare lett snakk. Veldig greit. Jeg for min del logger meg ikke på nett for å tenke.... ;) men ren adspredelse. Blir som å se på tv. Er derfor jeg ikke poster så mye da.
Men..... Er enig. Er man ikke noe aktiv her inne - hiv dem ut!
magnus må være lik meg, bortsett fra enkelheten. Jeg liker å se på meg selv som komplisert.
Hm. Man må jo få lo9v til å ta en lengre pause, vel?
Hm. Man må jo få lo9v til å ta en lengre pause, vel?
Det er vel annerledes når det er noen man vet hvem er, sånn som deg og meg, skulle jeg tro. I alle fall hvis vi dropper en PM til gyrken eller Mistermannen og melder fra.
Ok!
Vi får skrive i meldingsboka :P
La igjenn en melding til deg på lysfontenen, men tror ikke du har vært der mer enn en gang?
Nå har jeg vært der to ganger ;)
Hm. Ja. Meldingen var jo ikke så veldig spennende, da.... :flau:
Hm. Ja. Meldingen var jo ikke så veldig spennende, da....
Neste gang krever jeg noe saftigere. :nemlig:
Neste gang krever jeg noe saftigere. :nemlig:[/quote]
OK, gi meg to minutter!
:sikle: Hjemmelaget?
Den siste der var temmelig vovet, synes du ikke?
Det er så mye hemmelighetskremmeri rundt her! Jeg føler meg utelatt. :(
Sorry, det var ikke meningen!
Det var bare medica som stakk innom lysfontenen, og jeg la igjenn en PM ti henen, som hun aldri leste. Men når hunleste den, så ville hun ha en saftigere, og det fikk hun. *forklare, forklare*
:ler: Bra du tar meg seriøst!
pip kan sikkert sende den saftige meldingen til deg også, gyrk! Sant du kan det, pip?
sån pip nå kan du sende en pm til meg også. :snill: får aldri noen jeg.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.