PDA

Se full versjon : Dyr barnevakt

medica
03-12-03, 03:43
50,- per unge per time høres jo ikke ille ut, men når man har tre unger hos barnevakten i fem timer, så blir det 750,-.

Så mye er det ikke verdt. Min kusine på 15 er storfornøyd med 250,- for samme arbeidet (og hun er utrolig flink med ungene), men så måtte vi bruke hun dyre i dag. Sant å si, så ventet jeg ikke at hun skulle ta så mye for jobben. :/

Mannen min klarte å prute det ned til 650,-. Men allikevel. Hun dama der har definitivt priset seg ut av markedet! :sur: Og mannen min skulle selvfølgelig avtalt pris med henne på forhånd. Bra vi ikke har tenkt å forsøke oss som forretningsfolk. Vi hadde gått konk på rekordtid.

Macumba
03-12-03, 09:22
Jeg kan gi avslag og passe barna deres for 3000,- i døgnet.
Ok?

anonym
03-12-03, 10:34
Bruker kun ungdomsbarnevakter. De er fornøyd med 400 for ei overnatting.

pip
03-12-03, 11:00
Er dette vanlige priser?

Og er det vanlig å betale barnevakt per barn?

Det skulle jeg visst dag jeg var i gamet :o)

Synes de ungdomsbarnevaktene fikk godt betalt også, jeg.

spindis
03-12-03, 14:28
oi, lillesøster fikk et kontantkort på 150 hun men da var vi der også da. Hun bare sto opp sån at vi sov litt lengre.

Men hun hjalp meg og vaske og rydde dagen i forveien også. Hadde ikke forventa noenting hun..

Sexy Sadie
03-12-03, 14:52
Jeg sitter en del barnevakt for ei venninne av meg og som oftest bruker vi å gjøre det sånn at ei tjeneste veier opp for den andre.
Hun har bil og skysser meg hvis det er behov for det.
Bare hvis hun skal være lenge borte at det er snakk om betaling og da er det en 50-lapp timen.
650 kr for tre timer var litt grådig.......

medica
03-12-03, 16:02
Du kan få et ligg for jobben. :snill:

medica
03-12-03, 16:03
650 kr for tre timer var litt grådig.......
Nå var det nesten fem timer, men jeg synes også det var litt i overkant.

gyrken
03-12-03, 16:05
50,- per unge per time høres jo ikke ille ut, men når man har tre unger hos barnevakten i fem timer, så blir det 750,-.

Det er ganske drøyt å tredoble beløpet fordi det er tre unger synes jeg. Er man først barnevakt, så gjør det ikke store forskjellen om det er to eller tre unger. Hvis hun tar 50 kroner timen for én, er 75 kroner timen passelig for alle tre, synes jeg.

medica
03-12-03, 16:11
Det er ganske drøyt å tredoble beløpet fordi det er tre unger synes jeg. Er man først barnevakt, så gjør det ikke store forskjellen om det er to eller tre unger. Hvis hun tar 50 kroner timen for én, er 75 kroner timen passelig for alle tre, synes jeg.
Det ville jeg også mene var en rimelig pris. :nemlig:

Vi kommer nok ikke til å bruke henne mer. Hun var dagmamma for de to minste og tok betalt for dagen før hun begynte å passe dem. Det oppdaget jeg senere, for jeg husket hva jeg og ungene gjorde akkurat den dagen. Men jeg har ikke giddet å kreve pengene tilbake.

Macumba
03-12-03, 17:32
Du kan få et ligg for jobben. :snill:

Generøst og fristende! :forelsket2:

Vimsa
03-12-03, 19:12
Dæven døtte! Den dama der kan neppe kalles sjenert.