Se full versjon : Glemt foreldresamtale i bhg!
Ikke en gang, men TO! Forrige onsdag og i dag..
Herregud noe så pinlig. Jeg tør ikke hente og bringe i barnehagen mer! Det verste er at jeg egentlig ikke er typen som glemmer sånt, men når jeg først er igang gjør jeg det visst skikkelig.. :roll:
Det er vel alderen som innhenter deg :snill:
Jeg ser det humoristiske i det, men det er nok fordi det ikke er meg.
åneiånei.. ikkevær lei deg da gyrken mente ikke no vondt med det. Disser alle som er gamlere en meg jeg. (den eneste hobbyen jeg har)
:ber om unskyldning: :smisker:
Senest i går sa jeg til pedagogisk leder at I MORGEN kommer vi. Da glemmer vi det IKKE.
At det går an.
Unnskyldning godtatt under sterk tvil spindis. ;)
:puster letta ut: Da er det nok helt sikkert pre ammetåke, har det støtt og stadig jeg også
nei da vet jeg sannelig ikke?? juletåke kanskje?
Eller kanskje bare generelt i tåka... Jeg tror jeg må finne opp en bilulykke eller noe sånt hvis jeg skal tørre å se pedagogisk leder i øynene igjen. :knegg:
Hehe, generelt i tåka. Tror jeg skal ta den til sjefen når jeg kommer forseint til jobb i morra.
Eller kanskje bare generelt i tåka... Jeg tror jeg må finne opp en bilulykke eller noe sånt hvis jeg skal tørre å se pedagogisk leder i øynene igjen.
Stikk på apoteket og kjøp en helvetes masse bandasjer. Så bandasjerer du skallen din før du leverer i morgen. Ulempen er jo hvis du glemmer bandasjen på veien hjem. :knegg: «Nei, jeg ble frisk igjen, og nå kommer jeg ikke til å glemme det igjen!»
:skadd:
Eller kanskje jeg bare skulle stå bak døra med et balltre når mistermannen kommer hjem, gi fyren litt deng og sende ham med en utenatlært unnskyldning i morgen. Han har sikkert fortjent litt bank uansett. ;)
Eller kanskje jeg bare skulle stå bak døra med et balltre når mistermannen kommer hjem, gi fyren litt deng og sende ham med en utenatlært unnskyldning i morgen. Han har sikkert fortjent litt bank uansett. ;)
:opptommel: Jeg tror vi ser konturene av en plan her.
I en barnehage har de nok alltid noe å gjøre. Om du ikke kommer går de bare til en eller annen underbemannet avdeling.
Avdelingslederen på min sønns avdeling er en kompis av meg.
Da vet han selvfølgelig hvor distrè jeg er.
Jeg skal ikke si noe, da jeg ikke har vært innkalt til foreldre møte ennå!
Jeg måtte inn på teppet og ydmykt be om unnskyldning, :synger:
så jeg er ikke sikker på at det er gyrken som ble sittende igjen med svarteper her.
Jeg måtte inn på teppet og ydmykt be om unnskyldning, :synger:
så jeg er ikke sikker på at det er gyrken som ble sittende igjen med svarteper her.
Det er bra hun har kustus på mannfolkene sine! :nemlig:
Gyrk, du får se det positive i det, du kommer til å stor forståelse for foreldre som ikke kommer på klasssemøter og slikt!
*lol*
Dette har jeg også gjort. Det vil si - andre gangen glemte jeg det bare nesten. Jeg spurte ettermidagen før - det er i morgen kl. 15.30 er det ikke? Avdelingslederen himlet med øynene og sa det var 8.30. Jeg hadde glemt det.
Ikke rart jeg kaller meg Tårnfrid
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.