Se full versjon : Faens dritt drosje menn.. Æsj..
Jeg trenger litt symp nå..
Jeg har kjørt pirat drosje og blitt alvorlig køddet med.. Det ene brystet mitt er helt svart... Type er ikke hjemme....
Jeg har rød og lilla merker på halsen, og jeg er lei meg for å poste noe dritt på ett sånt hyggelig og søtt forum, ,men hva skal jeg gjøre?
Litt lei meg og redd.... :(
Faen steike ! Skal vi ut å denge han ? Håper du fikk nummerskiltet!
Kjære deg, er kjæresten k0ommet hjem nå?
Bør du ikke gå ned på legevakten, få det dokumentert, go så anmelde fyren? Er det noen som kan bli med deg?
Herre jemin jente. Ned på legevakta sporenstreks. Du må jo annmelde dette. Snakk med politiet om hva du kan gjøre i allefall.
Herregud! Du må komme deg til legevakten først av alt! Håper typen har kommet hjem og kan følge deg, eller så har du kanskje en venninne som kan? På legevakten i Oslo finnes det et eget voldtektsmottak også og der kan du få hjelp til profesjonell oppfølging fremover hvis behovet skulle melde seg.
Selv om du ikke føler for å anmelde akkurat nå er det veldig lurt å få dokumentert skadene - i tilfelle du ombestemmer deg.
Ønsker deg lykke til og god bedring! Fortell oss hvordan det går da..
PS, jeg flytter denne tråden til faenskapet.
Herregud! Du må komme deg til legevakten først av alt! Håper typen har kommet hjem og kan følge deg, eller så har du kanskje en venninne som kan? På legevakten i Oslo finnes det et eget voldtektsmottak også og der kan du få hjelp til profesjonell oppfølging fremover hvis behovet skulle melde seg.
Selv om du ikke føler for å anmelde akkurat nå er det veldig lurt å få dokumentert skadene - i tilfelle du ombestemmer deg.
Ønsker deg lykke til og god bedring! Fortell oss hvordan det går da..
Må bare si meg 100% enig. Håper ikke du lar faenskapet slippe unna...!
Takk for hyggelige og oppmuntrende svar.. :)
Jeg ringte politiet, de hadde fått en lignende melding til, og syntes godt jeg kunne komme ned å anmelde det.. Hvilket jeg nok gjør i morgen.
Problemet er jo bare at jeg var så satans full i går, og har store problemer med signalement av både fyr og bil.. :flau:
Typen tok bilde av halsen, men heldigvis er merkene litt mindre i dag..
Nå er egentlig hovedproblemet FRYKTELIG fyllesyke og brukket bit av tann.
Jeg skal ALDRI mer kjøre pirattaxi alene..! At jeg var dritings og at det var sent gjør det jo ikke noe lurere..
(Det har jeg i grunn fått høre en del om også.. Typen flettet inn noen velvalgte gloser om dette også, når han hadde trøstet.. og det har jo rett i..)
Å ha en full jente i bilen er ingen unskyldning for å forsøke å voldta henne.
Det som skjedde er IKKE din skyld, uansett hvor full du var, uansett når på døgnet det var!
Ville DU synes det var passende å antaste noen fordi du tilfeldigvis kom over dem, drita fulle, klokka 3 om natta? Ikke det nei? Folk som gjør sånt er syke, og omstendighetene gjør ikke det de gjør noe bedre.
Så.. opp med hodet! Du har ikke gjort noe galt!
Men det er selvsagt lurt å lære av sine erfaringer uansett. Å ikke ta pirat er en god idé.
Håper det går bra med deg. :klem:
(Det har jeg i grunn fått høre en del om også.. Typen flettet inn noen velvalgte gloser om dette også, når han hadde trøstet.. og det har jo rett i..)
Ja, men det hjelper jo faen ikke mye nå. Nå har det skjedd, og det hjelper ikke å kritisere deg for å ha tatt pirattaxi. I de aller fleste tilfeller skjer det jo ingenting. Det er jo bare noen få kryp som tar seg til rette på den måten.
Håper de får tak i krypet. Det hjelper sikkert hvis det er samme drittsekken som i den andre meldingen.
Håper du føler deg litt bedre nå! Jeg synes typen din skal stelle veldig pent med deg i dag og fikse brus og junk food og hva du ellers vil ha!
Brus og junkfood hjelper mot det meste. :nemlig:
Har fått ferdigpizza og cola, og hodepinetabletter :)
Så da er ikke livet så halville!
Så¨var det veldig hyggelig å få meldinger her :) , sånn når man ligger rundt og er full av selvsymp..
Typen er desverre på jobb :( , men han skulle prøve å få fri for å komme hjem å tøfle.
Jeg skjønner at han ble litt småsur, for han ble jo superstressa, og dette har vært et tema i husholdet tidligere.. :roll:
Han ble vel mer begymra enn sur, tror du ikke?
Uansett, trenger du å skravle å telefon, så får du bare ringe. et_lite_pip@hotmail.com
Han ble vel mer begymra enn sur, tror du ikke?
Uansett, trenger du å skravle å telefon, så får du bare ringe. et_lite_pip@hotmail.com
Takk skal du ha! :)
Det går ganske fint her, men jeg fikk meg en liten støkk.. Og i tillegg sliter jeg med å føle meg dust., også av andre årsaker for jeg var IDIOT full i går..Æsj,æsj,æsj,.. :flau:
Sa mye pinlig. Skulle egentlig bare ølle en liten øl med kompis, så ble det til mer sånn sju. Og en gin tonic. :sjokk: Det tåler jeg ikke. Også måtte jeg folk det er lenge siden jeg har sett og sånn, som jeg gjerne skulle gitt et mer fordelaktig inntrykk til. huff.
Og typen var bare dritbekymra så klart, og han var absolutt mest snill, men måtte slenge inn litt streng også, for det var jo faktisk ganske flaks at det ikke gikk verre.
Stakkars deg, fy så vemmelig! :sjokk:
Skjønner at typen din gav deg noen gloser, han er jo redd for å miste deg! :(
Var du alene i bilen?
Skremmende slikt som dette og det er ikke ufarlig å ta piratdrosje!!!
Når skal du ned på legevakta??
Stakkars, syns synd på deg nå!
Godt det ikke gikk verre!!! :forvirret:
Typen er nok bekymra som pip sier. Når jeg blir redd hender det at jeg kjefter litt jeg også. :)
Jeg har kjeftet jeg og, da mannen kom hjem med kul i pannen etter å ha blitt skalla ned! :roll:
Stakkars deg, fy så vemmelig! :sjokk:
Skjønner at typen din gav deg noen gloser, han er jo redd for å miste deg! :(
Var du alene i bilen?
Skremmende slikt som dette og det er ikke ufarlig å ta piratdrosje!!!
Når skal du ned på legevakta??
Stakkars, syns synd på deg nå!
Godt det ikke gikk verre!!! :forvirret:
Jeg hadde egentlig ganske flaks, hoppet av i et lyskryss og ting.. Ja, tok den alene, og det var jo en helt soleklar ikke ting å gjøre, fra ned i sentrum...
Jeg tror ikke jeg trenger å gå på legevakten, men jeg må kanskje se litt på tannen.. Pokker! Men jeg stikker nok ned og anmelder det, siden de hadde fått en lignende telefon. Det kan jo tyde på en gærning.
Typen er nok bekymra som pip sier. Når jeg blir redd hender det at jeg kjefter litt jeg også. :)
Jeg og. Tror det er veldig utbredt.. :)
Du får kjøpe en pakke Zyrtec på apoteket og ha den liggende til påkommende tilfeller. Den tar knekken på bakrusen hvis du tar om natten før du legger deg.
Du får kjøpe en pakke Zyrtec på apoteket og ha den liggende til påkommende tilfeller. Den tar knekken på bakrusen hvis du tar om natten før du legger deg.
Lurt! Men akkurat nå er jeg veldig inne på den forslitte om at "jeg skal aldri mer...." :roll:
Lurt! Men akkurat nå er jeg veldig inne på den forslitte om at "jeg skal aldri mer...."
Da kan du jo kjøpe og ha liggende til typen eller andre. :knegg:
Jeg skjønner at han ble litt småsur, for han ble jo superstressa, og dette har vært et tema i husholdet tidligere.. :roll:
Kondolerer. Håper de får tatt fyren. Synd at du husker så lite av hvordan fyren så ut. Finner du han, skal vi møte opp med balltre.....
Kondolerer. Håper de får tatt fyren. Synd at du husker så lite av hvordan fyren så ut. Finner du han, skal vi møte opp med balltre.....
Jeg kan ta med epilatoren min, så kan vi fjerne alt håret på mannen med rullende pinsetter! :twisted:
Akkurat nå føler jeg sterk aggresjon overfor Krogsveen, og jeg kunne tenke meg å ta den ut på et slikt kryp.
Hvordan står det til laguna?
Uff,for en møkkafyr!Håper de får tatt han.En stor klem til deg,Laguna
Hvordan står det til laguna?
Takk som spør! :)
Nå er alt myye finere! kjæresten kommer snart hjem med påfyll på brus og snop :)
Og jeg har brukt HELE dagen på å sitte i sofaen å lese krim/vært på nett. Det er litt digg.. Å liksom hensynke helt til selvsymp :roll:
Men i morgen er det andre boller, jeg har litt råtten samvittighet for ikke å ha vært å gitt noe signalement(hvor dårlig det enn er..). For slik gjør man bare. Han kan sikkert ha lyst til å være dust med noen andre også.
Himmel! Denne så jeg ikke før nå. :sjokk:
Er det bedre nå? Forbanna drittsekk!
Helsike...Helsike....
Update? Jeg blir dårlig hver gang jeg titter innom når det ikke er noe svar.
Pssst! Sjekk tråden på Meldinger som heter Laguna!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.