PDA

Se full versjon : Jævla Krogsveen!

medica
05-12-03, 18:21
Da vi solgte bolig, fikk vi beskjed fra Krogsveen om at regningen fra Aftenposten på annonsering til 12000,- skulle de betale, så vi sendte regningen til Krogsveen. Vi fikk purringer fra Aftenposten med stadig økende purregebyrer, og hver gang kontaktet vi Krogsveen og fikk beskjed om at dette skulle vi ikke betale, og de skulle ordne opp i det. Det samme skjedde da saken gikk til inkasso.

I dag kommer melding om forliksklage. Jeg ringte Krogsveen igjen og nå får vi beskjed om at dette ikke ble trukket da vi fikk utbetalt oppgjør, og at vi skal betale. Imens er beløpet steget til 18000,-. Det nytter neppe å gå rettens vei med dette, for vi har det meste muntlig. Så vi skal ringe Aftenposten og slikke fotsålene deres for å få slippe unna med det opprinnelige beløpet på 12000,-.

Jeg håper det blir hvit jul i år, for det er all julekosen vi har råd til.

Og neste gang vi selger bolig, skal vi bruke noen andre enn Krogsveen, for det har vi heller ikke råd til.

Heldigvis får vi 10000,- i julegave fra min manns farmor i år. Snille, snille bestemor! :venner:

Fryd
05-12-03, 19:39
Vet du hva! Akkurat det samme skjedde oss da vi solgte via Krogsveen. Akkurat det samme! Jeg sendte Krogsveen regningene fra Aftenposten og lokalavisen og ba dem betale. Så kastet jeg purringen sikker på at saken var grei.

Det var den ikke. Da inkassoen kom ringte jeg Krogsveen for sikkerhet skyld. Nei, de hadde ikke fått regningene jeg sendte dem. De ble for ordens skyld sendt i to separate konvolutter. Begge forsvant i posten, Jadda.

Jeg heiv meg på telefonen og ringte Aftenposten og lokalavisen. Jeg forklarte saken og betalte samme dag på nettbank og slapp inkassogebyr. Men fy faen for teite folk på Krogsveen!

pip
05-12-03, 19:46
Ugh. Meglere. Vi brukte posten på Grønland, endte med at vi fikk ti, eller var det 15 tusen i rabatt pga elendig arbeide.

medica
05-12-03, 20:39
Akkurat det samme skjedde oss da vi solgte via Krogsveen. Akkurat det samme!
Vi brukte kontoret på Stovner. Faens dustemikler!

Sorepheus
06-12-03, 20:46
Så denne i aftenposten i dag:

Boligadvokatene
Gratis vurdering!
24 14 67 00