PDA

Se full versjon : Fredag!

medica
05-12-03, 18:50
Nå er det jo faktisk fredag igjen! Hva skal dere gjøre i kveld? Blir det noe vill festing og sex med fremmede?

Her blir det kyllingvinger og :tv: og jeg kommer sikkert til å stikke innom her i løpet av kvelden.

Hm. Det står fortsatt øl og rusbrus igjen etter sist helg. Kanskje det blir et snev av phylleposting i kveld?

gyrken
05-12-03, 18:51
Hehe, ser du innlegget jeg nettopp skrev? :)

For min del skal jeg jobbe med prosjektoppgaven min som må leveres før vi reiser til syden. Sukk.

medica
05-12-03, 18:55
For min del skal jeg jobbe med prosjektoppgaven min som må leveres før vi reiser til syden. Sukk.
Men du kan vel være her bittelittegrann?

Sexy Sadie
05-12-03, 19:18
Lese til eksamen hele helgen
Kjedelig

medica
05-12-03, 19:23
Typisk førjulsfredag :(

Sexy Sadie
05-12-03, 19:24
Typisk førjulsfredag :(

Desverre ja.

gyrken
05-12-03, 19:27
Men du kan vel være her bittelittegrann?

Begynner definitivt å merke presset nå! Innen torsdag må jeg ha skrevet prosjektoppgave (og det er ikke noen smal sak), sett gjennom og rettet 60 elevpermer, satt karakter på 60 elever og ført karakterene inn i karakterprotokollen. I tillegg til at jeg har undervisning som vanlig selvfølgelig.

Typisk meg å vente lengst mulig med alt. Prosjektoppgaven har jeg tross alt hatt mulighet til å gjøre hele høsten...

Men nå ødelegger jeg fredagstråden din. Jeg stikker sikkert innom her en liten tur! :)

Fryd
05-12-03, 20:13
Jeg har mann som er bortreist. Jeg har to unger som er fullstendig hypre akkurat nå. Her blir det hverken fyll eller fest eller sex. Glemte jeg å nevne at jeg har mensen også? :roll:

gyrken
05-12-03, 20:15
Minner meg på at jeg fant en fin mensensmiley. Skal prøve å få lagt de inn i løpet av helga!

Fryd
05-12-03, 20:25
Mensensmiley høres intrisangt ut. ;)

gyrken
05-12-03, 20:32
Sint dame med blodig tampong. :knegg:

medica
05-12-03, 20:41
Jeg har mann som er bortreist. Jeg har to unger som er fullstendig hypre akkurat nå. Her blir det hverken fyll eller fest eller sex. Glemte jeg å nevne at jeg har mensen også?
Det høres ut som en fin kveld for phylleposting på Nettkafeen når ungene er i seng!

medica
05-12-03, 20:42
PS: Mannen min kom hjem i dag, men han er allikevel temmelig bortreist. :dum:

Sorepheus
05-12-03, 21:01
skal nå se om jeg kommer meg en tur ut, er ikke fullt så kaldt i dag som det var går... uansett er det visst klassefest på lørdag..

Cazandra
05-12-03, 21:44
Jeg er og alene med to hypre unger! De la seg temme lig fint klokken 19:00!!!
Har vasket bad og gang og skal nå slappe av.
Har spist for mye snop og er kvalm!

anonym
05-12-03, 21:46
Jeg er alene som vanlig, i tillegg blakk etter å ha kjøpt for mange julegaver på en gang, pcn oppfører seg for øyeblikket pent i mer enn 5 min av gangen og jeg er kun 45 min. unna Charmed.
Kunne livet vært bedre?

Fryd
05-12-03, 21:52
Ingen phylling her i gården. Jeg inspiserte akkurat lageret og oppdaget at vi kun hadde et par veldig eksklusive rødviner som minst må være ti år gamle. De tør jeg ikke å ta.

Like greit, jeg må likevel stå opp tidlig i morgen med disse ungene som endelig er i seng. :gråter:

medica
05-12-03, 22:29
Her er første pilsen sprettet. Nå er kun den minste fortsatt oppe. Og «Nytt på nytt» var morsomt som vanlig.

Fryd
05-12-03, 22:34
Jeg er trøtt. Hvis jeg legger meg nå så kan jeg lese litt og sovne rundt 22.30. Da kommer jeg til å være uthvilt når ungene begynner å herje i morgen.

Eller jeg kan sitte her foran PC'en.

For et grusomt valg.

medica
05-12-03, 22:43
For et grusomt valg.
:leav: Du velger sikkert riktig.

nette
06-12-03, 00:23
Jeg har vært å handla i dag.Med Julie på snart 8 år på slep.Hun spør hver gang vi nærmer oss en butikk:Mamma...................du...atte...Mamma!K an jeg ....få en sånn en.Idag var jeg dum nok til å svare 3 ganger ja på en slik setning.Men for en glede hun viste da,når vi kom hjem!Og denne gangen har jeg faktisk hamstra bursdagsgaver,så vi har skapet litt bedre vellfylt,enn sist gang hun skulle i bursdag til ei i klassa si,og jeg hadde glemt å kjøpe gave.Det endte med at jeg gav 100 kroner.Uff.Har dårlig samvittighet enda.Kjøpte til og med 4 pakning med bursdagskort til 10 kroner...:knegg:

Sorepheus
06-12-03, 09:05
humdidum... grei tur ut på byen, bortsett fra at det blåste mild orkan... ramla rett inn på Babylon Bar og den første mannen (etter dørvakten) jeg ser er Jens Stoltenberg (yeah) så ble det en øl med kompiser og kom akkurat hjem fra nachspiel nuh... ikke noen som var ivrige nok til å hoppe i køyz med though... natta :fyller: