Se full versjon : Musefrisering
Jeg synes det blir stubb så fort med shaving og epilator er litt skummelt. Vet at noen foretrekker hårfjerningskrem, men de kjemikaliene er jo rimelig sterke. Voks? Ævv!
Noen tips?
Høvel her. Alt det andre høres jo bare megaskummelt ut. Det hadde kanskje vært en idee og få hjelp nestegang.
men voks da ævve, og de der hårfjerningskremene stinker jo sån. Får desuten aldri sånne til og virke no serlig.
epilator har jeg aldri prøvd, men det høres skummelt ut det også.
alternativet ville vel vært å la det gro?
Så for meg friseringseksempler av brukerne her jeg nå.
Nedtur.... :kjedelig:
Barberingen i seg selv kan være ganske pirrende ihvertfall for meg.
Først trimmeren til gubben, så høvel!
Ikke alltid jeg tar bort alt, det kommer an på humøret!
Bruker høvel.
Prøve krem, syns det funker dårlig.
Vurderer en brazilian, skal bare slanke meg litt først. :roll:
Gidder ikke svare før vi får noen eksempelbilder. :gris:
Hva er en brazilian?
Man heller voks over hele understellet, og så, ritsj!
D_e_t må gjøre pokker så vondt.Nei,da er barbering med høvel å foretrekke.Selvsagt ikke disse klumpete damehøvlene,men en Mac3 Turbo!Skikkelige blader og funker som bare det
Sexy Sadie
06-12-03, 17:01
Voks var knæsj men tror jeg skal til salong neste gang....
Fordi jeg er helt fantastisk pirkete og forfengelig gidder jeg faktisk å nappe bikinilinjen/det grøvste med pinsett sånn ca 1 gang/hver 14 dag i uka :sjokk: Det blir mye jevnere og nøyere enn med epilator.
Så drar man over sånn hver annen tredje dag med høvel og da holder det seg glatt. Enkelt og greit, men muligens sykt forfengelig.
Bare nalle
06-12-03, 19:03
Jeg svarte ladyshaver, men det var før jeg så høvel. Er ikke ladyshaver høvel for jenter da? :flau:
Jeg svarte ladyshaver, men det var før jeg så høvel. Er ikke ladyshaver høvel for jenter da? :flau:
Jeg tror det er en barbermaskin(men skråsikker er jeg ikke) Men, uansett, de høvlene for jenter er dårlige, de er gjerne rosa og mintgrønne og sånn, med det hjelper ikke, for de suger.
Mach 3 er en god høvel.
Det er en barbermaskin for jenter.
Bare nalle
06-12-03, 19:09
OK. Jeg har en sånn damehøvel. Jeg kommer lettere til med den enn med en herrehøvel. Den blir fortere sløv kanskje, men ellers duger den.
Det er kun Mach3 som duger.
Bare nalle
06-12-03, 19:15
Jeg låner mannen sin. Da kan han skryte av å ha fått fitte i hele trynet etterpå.
Sexy Sadie
06-12-03, 19:19
Jeg låner mannen sin. Da kan han skryte av å ha fått fitte i hele trynet etterpå.
så han får ikke det ellers altså? :blunke:
Bare nalle
06-12-03, 19:28
så han får ikke det ellers altså? :blunke:
Jeg kan dessverre ikke skryte på meg det, men delvfølgelig, noe blir det jo :snill:
Det mangler et alternativ i avstemningen, nemlig ett for oss som ikke bryr oss om barbering.
På ett punkt kan det være en fordel å ha lavt stoffskifte, man har ofte ikke så mye kroppshår å barbere bort! Og det man har, det vokser gjerne sakte. Barberer meg under armene sånn ca hver tredje måned, resten trenger jeg ikke tenke på. Det lille jeg har av kroppshår ellers vil jeg gjerne ha. :)
Kan du sende det stoffskiftet dit hitover?
Tror neppe du vil ha alle de andre virkningene av det...
Sexy Sadie
06-12-03, 20:33
Tror neppe du vil ha alle de andre virkningene av det...
Nei, ma legger på seg så d holder ....
Det mangler et alternativ i avstemningen, nemlig ett for oss som ikke bryr oss om barbering.
Da kan du bare tenke på avstemningen som en av de teite du heldigvis slipper å ta stilling til. :snill:
Feit er jeg fra før, feit OG hårete!
*bilde*
Syns det bildet ser ut som ei jente på 13 år!
Har glattberbert meg èn gang, fikk da kjeft av mannen!
Ikke faen om han ville ha sex med mus som så ut som en fjortiss! :lol:
Er enig i det, så slipper jeg det maset om å være så himla nøye!!! :mrgreen:
Tja, går mest i hippiestil, jeg.
Masse hårvekst også. Skulle det funka måtte jeg barbert meg minst en gang per dag, og det blir for drøyt.
Skulle jeg brukt noe annet, så hadde vel dette skjedd:
http://www.start.no/pondus/?1070578800
Skulle jeg brukt noe annet, så hadde vel dette skjedd:
http://www.start.no/pondus/?1070578800
:ler: Den var fin!
Barberingen i seg selv kan være ganske pirrende ihvertfall for meg.
Liker deff å barbere. Nyfrisert mus smaker godt :sikle:
:iik:
Fordelen er at man slipper å gjøre noe på nesten to måneder, så fremt man ikke har mot normalt med vekst. Kona bruker voks.
Men nå har heller ikke kona mye hår....
Fordi jeg er helt fantastisk pirkete og forfengelig gidder jeg faktisk å nappe bikinilinjen/det grøvste med pinsett sånn ca 1 gang/hver 14 dag i uka :sjokk: Det blir mye jevnere og nøyere enn med epilator.
Så drar man over sånn hver annen tredje dag med høvel og da holder det seg glatt. Enkelt og greit, men muligens sykt forfengelig.
Forfengelig? Snadder!! :potblad: (se vekk fra det fikenbladet...)
:hvisker: Det er ikke et fikenblad. Det er et potblad. :)
Ikke i denne sammenhengen... ;)
Jeg prøver å nappe litt hår med tenna når jeg først er der nede.
Det er den beste debuten noen har hatt her på nettkafeen! :ler:
Sexy Sadie
18-06-04, 15:48
Hvorfor blir en gammel tråd trukket opp? :sjokk:
:forvirret:
Men moro lesning var det likevel...
:knegg:
Singularity
19-06-04, 18:45
Så for meg friseringseksempler av brukerne her jeg nå.
Nedtur.... :kjedelig:Enig. Savner bilder her. :nemlig:
Bruker bare pinsett. Eneste måten å gjøre det skikkelig på :skrape:
Dette starter jeg dagen med, gjerne med litt bønn først. :stolt:
En svært masochistisk religion skjønner jeg...
En det noen som med enkle grep kan forklare meg hvordan jeg bruker voksstrips (sånne ferdige til å varme i hendene). Jeg får kanskje ut 70% av hårene. Resten er jo igjen. Skal jeg ikke gni voksen på med vokseretningen og så rive av mot? Er det kanskje omvendt? :skrape:
Jeg fikk heller ikke til det der Galemaja. Tror kansje de er beregnet på små, tynne hår som ikke sitter så godt fast.
Hvem har små, tynne hår på musa, da? Jeg skjønner ingenting...
Akkurat det jeg mener, kansje de ikke er beregnet på musepels.
Må bruke varmvoks på musepels.
hva med krem som gjør slik at d slutter å vokse? jeg bruker d nå, og d forsvinner mer og mer.. :mrgreen:
hear free! heter den.. en smørrer den på hver gong er har barbert seg, og 1 til 2 gonga om dagen. til slutt slutter d å gro.. jeg har ikke hår på leppene mine lenger jeg!! :mrgreen:
hear free! heter den.. en smørrer den på hver gong er har barbert seg, og 1 til 2 gonga om dagen. til slutt slutter d å gro.. jeg har ikke hår på leppene mine lenger jeg!! :mrgreen:
Jeg gjetter vilt at den kanskje heter "Hair Free" isteden.
Men det er altså bare gjetting.
Hvor får man så kjøpt dette vidundermiddelet?
du gjettet nokk rett.. :dunkhode:
Vita vet jeg selger d i vartfall.. :kul: men dei selger slike kremmer over alt for tiden, såg dei slegte noe på Life også (men heter ikke d samme, vet ikke hvor godt d virker heller..)
Hmm... Kanskje verdt et forsøk!
Høres nesten for godt ut til å være sant.
d er sant! hehe.. leppene mine kjennes ut som huda på magen min!! :mrgreen:
Nå har jeg vokset leggene og det ser ut som om jeg har 200 myggestikk på hver legg. Hva gjør jeg nå?
Du er litt ond i blant anonym :ondtglis:
OK, nå er alkoholen påført. Jeg legger meg nå ned for å dø. :nemlig:
Hum... vel finnes en del shaving lotions det må jo være en idé (?)
Hører du skal varme opp leggene mye, ca 40grader før du barberer slik at huden mykner opp. Så slipper du alle de røde prikkene.
Du tar en dusj først, selvsagt.
Jeg shaver i dusjen.
Vokse har jeg kun gjort en gang, men det var litt stress.
Jeg har nemlig hørt at man ikke skal dusje først, for da blir huden tørr. At man etterpå skal dusje og bruke babyoje.
Bruker bodylotion etterpå og beina mine er ikke tørre. ;)
Dessuten; når man vokser skal man kvitte seg med døde hudceller og sånt først.
Ok. Da prøver jeg det sånn neste gang.
Jeg må forresten nappe deler av musehåret med pinsett, pga av et arr som hårene vokser nede i. Det er en nær-døden-opplevelse hver gang.
Kan jo varme opp med et varmt håndkle? Og prøv og unngå møte med saltvann, da blir leggene å se ut som en slagmark :ler:
Har du en fetish for hårfjerning, krt_, siden dine to innlegg på forumet er å befinne i denne tråden?
Får jeg foreslå en presentasjon, slik alle høflige mennesker gjør!
hehe.. Beklager. jeg er mann på 21år og bor i nordland.. Har samboer og er interessert i biler for det meste.
Det med hårfjærningen så jeg på tv en gang.
Vel, som mann kan og med noe mer erfaring på hårshaving, så er det riktig at man skal dusje først (selv om da speilet av og til blir dugga til, men det betyr jo ikke noe når det er legger vi snakker om) ..., tørke med det våte håndkleeet, påføre riktig shavinggel, shave og så lotion.
Forøvrig kan jeg ikke skjønne annet enn at voks må være enklere enn å shaving når det kommer til legger. Shaving fører som kjent til at hårene vokser hurtigere og at man får flere av dem.
Er en egen del av forumet for presentasjoner krt. Se nederst på hovedsiden...
Ellers har jeg lært att hår ikke vokser fortere eller att det blir mer av barbering. Derimot vil hårene vokse ut samtidig slik att det ser ut som det er mer hår en før.
Selv har jeg prøvd det meste innen hårfjerning, unntaket er voksing på salong.
Napping er på kort sikt det som gir best resultat. Men når man har nappet en del begynner noen av hårene å vokse seg inn i huden, dette fører ofte til betennelse i huden og både ser og føles ubehageligt ut.
Nå skal jeg prøve med hårreduserene hormoner, og ta det onde med roten bokstavligt talt. :D
Kan jo like greit blåse 20.000 på å laserbehandle leggene da :P Passe på at du ikke mister håret på skalpen nå ....
Kan jo like greit blåse 20.000 på å laserbehandle leggene da :P Passe på at du ikke mister håret på skalpen nå ....
Var den til meg ?
Var den? hum.... nåja, man må jo passe på håret på hodet i hvert fall ...
Jeg må forresten nappe deler av musehåret med pinsett, pga av et arr som hårene vokser nede i. Det er en nær-døden-opplevelse hver gang.
Kan du ikke smøre med smertedempende salve først? Burde vel fjerne de verste toppene hvertfall.
Kan du ikke smøre med smertedempende salve først? Burde vel fjerne de verste toppene hvertfall.
Heroin funker også bra tror jeg (har ikke førstehåndserfaring).
Trodde det var kokain som var lokalbedøvende jeg ? :nemlig:
Kokain funker fint som lokalbedøvende.
Litt på tunga og det er en litt lammende følelse. Som om man har vært hos tannlegen.
Mener å ha lest det i hvert fall .. kokain ble før brukt av tannleger nå bruker de Nordoprafen eller noe slikt .. kokain brukes fremdeles ved visse øyeoperasjoner.
Den er jeg faktisk med på.
Høvel, selvfølgelig. :mrgreen:
Emla er en bedøvende krem som du virker ca 1 time etter den er påsmørt, Galamaja. Men den er reseptbelagt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.