Se full versjon : Kan noen fjerne denne dagen?
Aldri mer fylla.
Aldri mer vente i timesvis på en nattbuss som aldri kommer, med gråtende fylliker i armene.
Aldri mer jobb.
Aldri mer konsert og vondt i føttene.
Aldri mer gå ut av leiligheten.
:gjemme meg:
Helt om natta, helt om dagen.. :finger:
Sexy Sadie
06-12-03, 18:00
Sånn går det når man er utidig.
Det eneste som hjelper er å drikke mer!
Føler med deg.. :) Jeg har vært shaky for telefonen og gjemt meg og sånn i to dager nå..
Etter heftige utekvelder verker gjerne både sjel, føtter og lommebok. Og jeg vokser visst ikke fra det heller.
Fylleangst er gøy når den befinner seg hos andre. :nemlig:
Fylleangst er gøy når den befinner seg hos andre. :nemlig:
Ja hvorfor er det så festelig egentlig?
Jeg er blandt de som får mest fylleangst, men samtidig er jeg helt nådeløs og morer meg verre over f.eks typen om han har vært litt ukontrollert..
Jeg er blandt de som får mest fylleangst, men samtidig er jeg helt nådeløs og morer meg verre over f.eks typen om han har vært litt ukontrollert..
Skadefryd er den eneste sanne fryd. Visste du ikke det?
[/quote]
Skadefryd er den eneste sanne fryd. Visste du ikke det?[/quote]
Joda. Sant det.. Sånn er det vel bare..
Jeg kommer ikke over at en kompis av meg som hadde drukket MYE mer enn han tålte ved en anledning blandt annet sto på et bord på et utested nedi her og mente at "Jammen æ å like å pul" Dette sa han sv. høyt og flere ganger med mindre variasjoner.Til alle damene, samt andre som tilfeldigvis var der. Også forklarte han ganske mye og detaljert om hvorfor han burde få lov. Nå.
Når han ble kastet ut pisset han på ingangsdøren.. :sjokk:
Fy faen så onde vi var da han skjelvende fikk oss til å rekonstruere kvelden(som han mer eller mindre hadde fortrengt, men som han såklart hadde bange anelser på). Vi sparte ikke på noe, og han knakk nærmest.
Det var veldig dårlig gjort, men veldig gøy. :twisted:
Denne dagen også?
Laguna virker bare utspekulert. *skjelve*
Fylleangst igjen?
Fylleangst?? Hva er det?
Jeg er ikke i stand til å få fylleangst. :banker i bordet:
Er det jeg som har misforstått begrepet, er jeg for snill i fylla eller er jeg rett og slett en jævel til å fortrenge? :mrgreen:
Er det jeg som har misforstått begrepet, er jeg for snill i fylla eller er jeg rett og slett en jævel til å fortrenge?
Jeg tror du er flink å fortrenge. :snill:
Er det jeg som har misforstått begrepet, er jeg for snill i fylla eller er jeg rett og slett en jævel til å fortrenge?
Jeg tror du er flink å fortrenge. :snill:
Ja.
Hvorfor ikke?
Vi har da så mange andre stjerne-kvaliteter...
Å fytti 0er trang i hjelmen i dag. Nokon som spiller stortromme inni hovudet mitt,donk donk donk. Er sikker på att dei eg var med i går tenker. Hmmm korleis skal klare å holde oss unna den kjerringa der for ettertida, og i tillegg er eg sikker på att her etter kan eg holde meg unna pc'en i fylla. Aner att eg surra litt vel mykje i går. Lurer på om eg kommer i god nok form til å koste opp alle knuste glass i løpet av dagen. Eller rom det kommer til å lukte fyll i morgen når eg våkner også.
Skjelver på henden ,arg
Du var aldeles fortreffelig og prate med i natt Tingeling. Takk for snakken. Håper hodet blir bedre snart. :klem:
Den verste fyllaangsten inntrer når man sender en melding til de man har vært på fest med og ingen svarer...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.