PDA

Se full versjon : Laguna

pip
06-12-03, 17:04
Hei!

Har du fått vært på politistasjonen i dag? Sa de noe?

Og hvordan går det med deg?

laguna
06-12-03, 18:32
Nei, men jeg har ringt. Litt mer edru denne gangen.. :flau:

Jeg ga signalement(et ubeskrivelig dårlig ett!!!!), og de tapet. De sa det var fint om jeg kunne prøve å komme på litt mer :?: Og det skjønner jeg godt, for det var nok ikke mye hjelp i min beskrivelse.

De sa det hadde vært noen lignende oppringninger og et par anmeldelser i det siste, så det kan hende de ringer meg som vitne. Thats all.

Ellers er alt fint, jeg har kun slått et lite skall av en tann og det kan jeg leve med. For å være ærlig plager det meg i mye større grad at jeg har vært idiot og fyllesvin.

Det er nemlig forskrekkelig pinlig og jeg gremmes over dette fortsatt :sjokk: Huff.

Bare nalle
06-12-03, 19:04
Kan jeg spørre om hva som har skjedd?

laguna
06-12-03, 19:10

Jeg ble pokker meg slått ned i en pirat! Dumme mannen! :sint:

Men det gikk ganske bra, og jeg hadde egentlig skikkelig flaks.

Jeg har omsider lært meg at det farlig å kjøre piratdrosje.

Bare nalle
06-12-03, 19:13

Å dæven. Pirattaxier er skumle. Jeg praiet kun piratdrosjer før, men etter et avisoppslag om en jente som ble voldtatt har jeg latt vær.
Etter å ha hørt om din opplevelse fortsetter jeg med det.
Håper de får tak i jævelen.

Sexy Sadie
06-12-03, 19:16

Det er her d er så deilig med springkniv for hånden.
Neste gang venter du til han få av seg buksa; kjører du kniven i låret hans, vrir rundt så ikke såret lukker seg og trekker ut kniven og kommer deg til helvete bort derifra. :ond:

laguna
06-12-03, 19:17
Jeg har alltid drevet med den der piratdrosje praiingen, og det er så jævlig dumt.

Det har til og med oppstått halvfarlige situasjoner før, uten at jeg har lært av det.

Det er så mye mer tilgjengelig en vanlige drosjer, og billigere.

Men NUH er det slutt på det.

medica
06-12-03, 20:20
Jeg har alltid drevet med den der piratdrosje praiingen, og det er så jævlig dumt.

Det har til og med oppstått halvfarlige situasjoner før, uten at jeg har lært av det.

Man hører jo om voldtekter i vanlige drosjer også, men fordelen da er jo at overgriperen er mye lettere å finne. Så jeg antar at det har en viss allmennpreventiv effekt.

pip
08-12-03, 12:45
Jeg leste nettopp i Romerikets Blad at ei jente på 19 ble voldtatt i en pirattaxi på Lillestrøm natt til lørdag. Mannen er tatt, ca 35 år, mørk. Det var i 3-tia, om jeg ikke husker feil.

Mr.Man
08-12-03, 20:27
Jeg har sluttet å ta pirattaxi fordi jeg synes det har blitt så lett å praie vanlige taxier. Bare å tusle rundt i noen bakgater så kommer det alltids en forbi. Det virker nemlig som om våre nye landsmenn ikke bryr seg så veldig om at du står pent i kø på en holdeplass eller praier dem rundt hjørnet. Det synes jeg er veldig trivelig, og smiler til alle fjolsene som velger å stå i kø.

Laban
08-12-03, 20:49
Eller ringe Master først!

Kanskje ikke så lurt, ingen fornuftige pakkiser som stopper for en kar som Master.

Det kan jo bli en koselig spasertur. :kul:

Laban
08-12-03, 20:51
Har de ikke et sånt Jente-Taxi system i Oslo. Det har de i Stockholm.

Man ringer, så får man Taxi på flekken, koster mindre også!

Mr.Man
08-12-03, 21:43
Eller ringe Master først!
Kanskje ikke så lurt, ingen fornuftige pakkiser som stopper for en kar som Master.

Vi vil helst ikke at dere skal bruke ord som:

pakkis
sotrør
staner
nigger

el. lign....

Slikt kan fort få forumet til å virke litt lavpannet og tiltrekke seg mindre begavede personligheter....

Laban
08-12-03, 21:46
Got It! :twisted: