PDA

Se full versjon : Cocktail

medica
07-12-03, 00:32
Du er på Drekkeriet, ikke Sex&søtsuppe, din gris! :knegg: Jeg snakker altså om alkohol, ikke tidsskriftet.

Dagens oppskrift:

Gimlet

2/3 London dry Gin (jeg bruker i aften Gordon's)
1/3 Rose's Lime Cordial

2 cocktailglass, cocktailshakeren og ginflasken plasseres i fryseren i en times tid. Ta sakene ut av fryseren. Fyll shakeren halvfull med is. Ha i gin og limesaft. Rist bestemt i cirka 10 seksunder. Hell over i de avkjølte glassene. Nyt.

(Passelig mengde i et vanlig stort cocktailglass er 10 cl gin og 5 cl limesaft)

spindis
07-12-03, 00:34
:missunnelig: Jeg har vin jeg. Godt det og

medica
07-12-03, 00:44
Jeg har vin jeg. Godt det og
Vin er også godt. Det blir muligens en flaske til pizzaen.

Mannen synes jeg lager veldig gode cocktails. :nemlig: Men så har jeg trening siden 1996 også. Jeg var i forkant av trenden. :skryte:

spindis
07-12-03, 00:48
namm, pizza så sent? Har spist mengder med taco jeg. Begynnte på vinen just nu. Har faktisk lyst til og sitte oppe ei stund i kveld. Må ikke opp i morratidlig heller.

håper på masse pratevenner her i kveld :snill:

medica
07-12-03, 00:52
:mumle: Jeg burde egentlig gjøre fysikkoppgaver, for det er minst 10% sjanse for at jeg kommer opp i 2FY muntlig.

Men kjenner jeg meg selv rett blir det flere innlegg enn oppgaver på meg i kveld. :knegg: Skal bare spise pizza først og se litt på kopekassen, så er jeg nok her igjen.

spindis
07-12-03, 00:56
:goodie: Jeg venter på deg :synger:

medica
07-12-03, 01:01
Hvis ikke det blir puling da. Men mannen sitter med jobbting, og jo mer han får sitte med jobbting, desto større sjanse er det for at han får mer lønn i januar, så jeg får vel styre lystene mine. :griner:

spindis
07-12-03, 01:04
:stakkar deg: Kan du ikke bare dukke ned og gin litt head da, så kan det jo hende han vil pule etterpå?

medica
07-12-03, 01:12
:stakkar deg: Kan du ikke bare dukke ned og gin litt head da, så kan det jo hende han vil pule etterpå?
Ække no problem å få ham med på leken, men det kan hende jeg får smake steken i form av mindre lønnspålegg. :medica:

spindis
07-12-03, 01:27
akkurat, enten sex eller shopping på nyåret. Hvilket dilemma. :snill:

medica
07-12-03, 02:36
akkurat, enten sex eller shopping på nyåret. Hvilket dilemma. :snill:
Det er et hardt liv. :sukk: