Se full versjon : Cocktail
Du er på Drekkeriet, ikke Sex&søtsuppe, din gris! :knegg: Jeg snakker altså om alkohol, ikke tidsskriftet.
Dagens oppskrift:
Gimlet
2/3 London dry Gin (jeg bruker i aften Gordon's)
1/3 Rose's Lime Cordial
2 cocktailglass, cocktailshakeren og ginflasken plasseres i fryseren i en times tid. Ta sakene ut av fryseren. Fyll shakeren halvfull med is. Ha i gin og limesaft. Rist bestemt i cirka 10 seksunder. Hell over i de avkjølte glassene. Nyt.
(Passelig mengde i et vanlig stort cocktailglass er 10 cl gin og 5 cl limesaft)
:missunnelig: Jeg har vin jeg. Godt det og
Jeg har vin jeg. Godt det og
Vin er også godt. Det blir muligens en flaske til pizzaen.
Mannen synes jeg lager veldig gode cocktails. :nemlig: Men så har jeg trening siden 1996 også. Jeg var i forkant av trenden. :skryte:
namm, pizza så sent? Har spist mengder med taco jeg. Begynnte på vinen just nu. Har faktisk lyst til og sitte oppe ei stund i kveld. Må ikke opp i morratidlig heller.
håper på masse pratevenner her i kveld :snill:
:mumle: Jeg burde egentlig gjøre fysikkoppgaver, for det er minst 10% sjanse for at jeg kommer opp i 2FY muntlig.
Men kjenner jeg meg selv rett blir det flere innlegg enn oppgaver på meg i kveld. :knegg: Skal bare spise pizza først og se litt på kopekassen, så er jeg nok her igjen.
:goodie: Jeg venter på deg :synger:
Hvis ikke det blir puling da. Men mannen sitter med jobbting, og jo mer han får sitte med jobbting, desto større sjanse er det for at han får mer lønn i januar, så jeg får vel styre lystene mine. :griner:
:stakkar deg: Kan du ikke bare dukke ned og gin litt head da, så kan det jo hende han vil pule etterpå?
:stakkar deg: Kan du ikke bare dukke ned og gin litt head da, så kan det jo hende han vil pule etterpå?
Ække no problem å få ham med på leken, men det kan hende jeg får smake steken i form av mindre lønnspålegg. :medica:
akkurat, enten sex eller shopping på nyåret. Hvilket dilemma. :snill:
akkurat, enten sex eller shopping på nyåret. Hvilket dilemma. :snill:
Det er et hardt liv. :sukk:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.