PDA

Se full versjon : sur(r) på chello

Sorepheus
07-12-03, 04:36
argh... så frem til en koslig kveld på Rubi'Ka ... nettverket-connectionen er selvfølgelig på styr igjen, samma problemet som for ganske nøyaktig to uker siden, da trodde jeg Anarchy Online serveren var nede, men da viste det seg at det var chello... *frustrert* jaja fri på mandag ivaffal... men en helt poengløs aften foran TVen og patch download clicking som ikke leder noen steds hen ... :sint:

spindis
07-12-03, 04:38
argh... så frem til en koslig kveld på Rubi'Ka ... nettverket-connectionen er selvfølgelig på styr igjen, samma problemet som for ganske nøyaktig to uker siden, da trodde jeg Anarchy Online serveren var nede, men da viste det seg at det var chello... *frustrert* jaja fri på mandag ivaffal... men en helt poengløs aften foran TVen og patch download clicking som ikke leder noen steds hen ... :sint:

nei nå wonder må du forklare for en dum pige som meg. Skjønner ikke bæret av det du skriver, men sån er det vel ment for og være?

Sorepheus
07-12-03, 05:27
når ikke fram til spill serveren fordi chello har en dårlig kabel eller connection et sted der ute i verdenen... stressa... :|

medica
07-12-03, 05:45
Stakkars Wonderdong! :trøster:

gyrken
07-12-03, 14:44
Vi har hatt sinnsykt mye problemer med upc tidligere. For noen år siden var vi vekselsvis online-offline hele tiden i et halvt år. Det var ikke mulig å laste ned noe, spille spill over nettet eller chatte. Kjempeirriterende rett og slett! Vi ringte og klaget hver bidige dag, og hver gang møtte vi et menneske i telefonen som aldri hadde hørt om oss før og aldri hadde hørt at vi hadde problemer..

Heldigvis er alt i orden nå. Kundeservice hos upc/chello stinker.

magnus
07-12-03, 16:22
De gangene vi har hatt linjeproblemer med UPC har enten skyldtes strømbrudd pga E-verket eller så har de gitt beskjed på forhånd.

Og nå guffer de opp hastigheten uten at man må betale for det. (Skjønt, ting koster...) Det hjelper å ha konkurrenter i området... :mrgreen:

medica
07-12-03, 16:35
NextGentel skulle få oss opp på nett i januar i år. Vi fikk endelig tilgang i april. Men de sendte stadig purringer på det vi ikke hadde betalt for perioden januar til april. Og hver gang vi snakket med dem skulle de ordne det. Og det gikk til inkasso og greier. Vi tilbragte timesvis i telefonen på venting for å klage til dem. Nå er vi heldigvis kvitt dem. Vi hadde bundet oss for et år eller noe. Da vi flyttet nå i sommer hadde vi fått beskjed om at flytting av abonnement tok seks uker. Da de seks ukene var over, fikk vi beskjed om at de ikke kunne tilby ADSL der vi hadde flyttet, så vi måtte si opp abonnementet. Det var seks ukers oppsigelsestid ved flytting, så vi måtte betale i enda seks uker siden vi ikke hadde sagt opp seks uker tidligere. :roll:

Da ble vi innmari sure og sa at de seks ukene måtte da løpe fra flyttingen, siden de hadde narret oss til å tro at vi skulle få opp NextGentel der vi flyttet. Vi fikk dem tilslutt til å gå med på det. Nå har vi en annen leverandør, husker ikke hvem i farten. De sendte regning for at montør kom hit og koblet opp - selv om vi aldri hadde sett noen montør og mannen min koblet det opp selv. Da vi klaget, fikk vi beskjed om at hvis vi betalte den regningen, så skulle vi slippe å betale de neste 2 1/2 mnd. Men hvem sendte oss regning neste måned?

Da vi hadde UPC lå de jo mye nede, men det var i alle fall greit å ringe dem og slippe betaling de månedene det var verst.

Jeg synes at ved de fleste tjenestene man kjøper, så blir tjenesten og servicen stadig dårligere mens pengeinnkrevingen blir stadig frekkere og mer pågående. Og det gjelder særlig tjenester innen ny teknologi.

Men hva faen skal man gjøre? True med «TV2 plager deg» og «FBI?»

Sorepheus
07-12-03, 20:17
NextGentel brukte 3 måneder på å innstallere ADSL etter flere telefon henvendelser på kontoret til organisasjonen jeg jobber litt for og, men det er en stund siden... UPC har i hvert fall kjappe og dyktige montører, men så vidt meg bekjent er filosofien til de som jobber på chello ... "faen steike har du ikke peil nok til å ordne internettproblemene dine selv så burde du kanskje ikke være på nett i det hele tatt"

anonym
07-12-03, 20:30
NGT hadde sitt første problem hos meg i dag, med downtime.
Det første på halvannet år.