PDA

Se full versjon : Politiet på døra...

Sorepheus
07-12-03, 20:31
Hadde akkurat lagt meg til å sove og slumra inn, sånn i 11 tider ringer det imidletid på inngangsdøren.... (snork)... så ringer det en gang til (dobbelt snork) ... så ringer det kjapt en gang til etterfulgt av banking (oj faen noe viktig) ... og der står politiet...

Halvpåkledd Wonderdong "Ja?" "Vi ser etter en Osman som skal bo i leilighet 92, vet du hvem det er?" tenkepause "Nei? ... mulig det var han som bodde her før meg" "Har du legitimasjon?" "Ja." (holder døren innviterende halvoppe bak meg og svipper inn etter bankkortet som ligger på bordet etter pizzainnkjøp - Ser på kortet ser på meg, noterer noe kjapt på et ark "Leier du her?" "Ja, gjennom Boligvirkemiddeletaten" "Hvor lenge har du bodd her?" "3 til 4 måneder" "Jeg så det stod Unni Celin bak her på døren" (peker på "Welcome - skiltet") (svett) "Ja, hun pleide å bo her" (gransker) Jeg titter på kompisen som stirrer olmt på meg, kjenner pumpa går litt raskere, ser raskt tilbake på dama. "Okay det var det, nå kan du gå å legge deg til å sove igjen, takk skal du ha" "Takk, takk" (føler meg som en idiot) ... de går kjapt ned trappa og jeg lukker døra i påpasselig tempo, venter med å låse litt.

Guffent altså :forvirret:

pip
07-12-03, 21:20
Vet du hvem Unni Celin er?

Og Osman?

anonym
07-12-03, 21:24
Har du rent mel i posen?
høres ikke slik ut.

Sorepheus
07-12-03, 21:25
Aner ikke hvem Osman er (med mindre de mente osama bin laden, han har jeg gjemt under sofaen), men vet hvem Unni Celin er... hører med til historien at jeg hadde sett en porrfilm som het "Women in Uniform" nylig ... så det gir en ny mening til "Skal ikke rope på fanden" :sjokk:

Tenkte det var en deportasjonssak jeg, fremdeles litt guffent... Glad jeg ikke hadde skapet fullt av potplanter eller noe i den duren... :roll:

anonym
07-12-03, 21:26
Hvem er Unni da?

pip
07-12-03, 21:35
deportasjonssak? av kona?

Sorepheus
07-12-03, 21:44
:|

Cazandra
07-12-03, 22:00
:ler: Sku sett deg da du åpna døren, og etter de hadde gått!

pip
07-12-03, 22:09
DVD'er? Hva er galt med det?

Sorepheus
07-12-03, 22:15
Bra jeg ser politiserier med vett, sist gang jeg møtte politiet skulle jeg på død og liv forklare dem at det ikke var noe problem og la ut i det vide og det brede om hvor fint tilstandene lå i ... ikke et sjakktrekk, var like før de slengte meg i bakken den gang da..

Unni kjenner forresten ikke noen Osman og for en gangs skyld preiker hu oppriktig.

I ettertanke syntes jeg jeg kjente igjen han politimannen fra den sist gang jeg satt meddommer, men jeg hadde ikke syn på så det er vanskelig å si, særlig siden de jo alle ser like ut :forvirret: Kanskje derfor han var litt hissig :lol:

gyrken
07-12-03, 22:29
Jeg kjenner Osman. Bra du ikke har sånne skumle bekjentskaper Wonderdong. :nemlig:

medica
07-12-03, 23:37
Hva har Osman gjort? :nysgjerrig:

Fritz
07-12-03, 23:43
Alle mistenkte er skyldige, ellers ville de vel ikke være mistenkte!
:ondtglis:

gyrken
08-12-03, 00:23
Hva har Osman gjort? :nysgjerrig:

Nå kan det jo selvsagt tenkes at det er en annen Osman politiet var ute etter, men de er sikkert ute etter han jeg kjenner også, uten at jeg skal kommentere akkurat han noe mer.. ;)

pip
08-12-03, 00:30
Det er nettopp det du skal gyrk, komentere mer!

Men hva var det med de DVD'ene?

gyrken
08-12-03, 00:33
Det er nettopp det du skal gyrk, komentere mer!

Jeg kan ikke. :angst:

medica
08-12-03, 00:41
Jeg kan ikke.
Kommer han og kutter av lemmene dine da?

nette
08-12-03, 01:52
Uff,dette hørtes skummelt ut.Hva er Boligvirkemiddeletaten? :?:

Sorepheus
08-12-03, 03:42
Uhm... nei, Boligbedriften heter det visst nå.. det er sånn kommunal bolig... boligvirkemiddeletaten, auda, sa jeg visst feil...

DVDer vel sånne nedlasta filmer vel... iiik... tenk om de hadde tatt PCen !

Gyrk: Don't wanna know!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

Sexy Sadie
09-12-03, 01:41
Politiet blir bare frekkere og frekkere.
I dette hybelkomplekset har vi en del løsere fugler som liker å holde fest ifra onsdag til søndag og koser seg med ei bønne og litt langing.
Problemet er så "omfattende" synes politiet at de har fått masterkey av huseier (og jeg husker ikke definisjonen på det) og kan gå inn i hvilken som helst leilighet når som helst det passer dem.
Så kom jeg naken ifra dusjen i dag med nyfrisert høne og greier.. Og der står d pinadø en messing foran meg.
Da hadde de bare låst seg inn midt på lyse dagen fordi musikken var for høy!!!!!
Dere kan nok forstå jeg var gal da jeg troppet opp til huseier for å få vite hvorfor d ikke hadde blitt sendt noe nabovarsel......

medica
09-12-03, 01:48
Herregudda, Sadie! Jeg hadde blitt temmelig muggen. Hva sa du til messingen?

gyrken
09-12-03, 01:51
Det der kan da umulig være lov!

Sexy Sadie
09-12-03, 01:52
Herregudda, Sadie! Jeg hadde blitt temmelig muggen. Hva sa du til messingen?

Ba de vise for seg denne "lappen" hvor det stod de kunne låse seg inne hvor som helst i hybelkomplekset.
Jeg kledde ikke på meg.
De var for helvet i min heim.
Den lille fyren glodde noe for jævlig på puppene mine.
Tror han aldrig hadde vært nært ett kvinnfolk som han glante.....

medica
09-12-03, 01:58
Så lenge kontrollorganet heter SEFO så kan de gjøre hva faen de vil. :nemlig:

medica
09-12-03, 01:59
Ba de vise for seg denne "lappen" hvor det stod de kunne låse seg inne hvor som helst i hybelkomplekset.
Jeg kledde ikke på meg.
De var for helvet i min heim.
Den lille fyren glodde noe for jævlig på puppene mine.
Tror han aldrig hadde vært nært ett kvinnfolk som han glante.....
Sjukt.

Sexy Sadie
09-12-03, 02:01

Det er ikke lov,men hvem tør å klage?
Ikke jeg iallfall.
For mange kompiser som er en del av friksen, og selv om jeg ikke gjør noe ulovlig selv så vet dere hvordan snuten tenker...

gyrken
09-12-03, 02:03
For mange kompiser som er en del av friksen, og selv om jeg ikke gjør noe ulovlig selv så vet dere hvordan snuten tenker...

Jeg vet egentlig ikke det, for politiet i Oslo har ikke tid til å svømme etter småfisk. :snill:

Sexy Sadie
09-12-03, 02:04

Jeg vet egentlig ikke det, for politiet i Oslo har ikke tid til å svømme etter småfisk. :snill:

Det som er småfisk i Oslo er læss storfisk her.....

Sorepheus
09-12-03, 19:33

Det er ikke lov,men hvem tør å klage?
Ikke jeg iallfall.

Var kanskje ikke sjakktrekket å være helt naken .... kan jo hende denne grisen (pun intended) synes det er en god idé å komme litt mer på besøk, tenker historien går rundt på poltihuset nå... Forøvrig klaga jeg litt på at de hadde sluppet dem inn hoveddøra her i gården, men som de sa: hva kunne vi ha gjort a? De mente de hadde forklart at Osman ikke bodde her, men de måtte jo sjekke selv.... forøvrig er det jo en god idé å ha på nettcam når de viser seg, så har vi noe å gi til advokaten, så får man heller sladde i ettertid.. :mrgreen:

Sexy Sadie
09-12-03, 22:18
Hvem er denne Osman?

Mr.Man
09-12-03, 23:49

Det som er småfisk i Oslo er læss storfisk her.....
Jeg husker det. De bøtela folk i militæret som hadde røyka på perm ved å ta pisseprøve da de kom tilbake. Det er rimelig harry gjort!

Sexy Sadie
09-12-03, 23:52
De hadde tydeligvis forlite å gjøre da også....... :|