Se full versjon : gyrken!
Hvordan gikk det med den oppgaven du skulle lever?Fikk su skrevet den ferdig?Og elevoppgavene?Ble det nuggen på alle?
Oppgaven skal leveres på torsdag, så jeg driver på fremdeles, jeg. Har fryktelig mye å gjøre nå, på jobben om dagen og hjemme om kvelden, så det blir ikke mye kafé-vanking på meg dessverre.
Men jeg har fått godkjent de første tre innsendingsoppgavene og da gjenstår det to.
Er det nå det er på sin plass å nevne at jeg har juleferie? Lenge.
:strangle:
Jeg får vite på fredag om jeg kommer opp i fysikk neste tirsdag. Eg vil døy.
Jeg har fryktelig mye å gjøre frem til torsdag. Fredag reiser jeg til Gran Canaria. Du klarer ikke å erte meg med sånt. :snill:
Jeg har fryktelig mye å gjøre frem til torsdag. Fredag reiser jeg til Gran Canaria. Du klarer ikke å erte meg med sånt.
Kan jeg ikke få bli med? Pretty please with sugar and a cherry on top? Jeg skal være alene med ungene fra torsdag til søndag - mens jeg leser til muntlig. :griner:
Ikke sant tråden din blir bedre når den blir fylt med min elendighet i tillegg til din fryd&glede?
Ikke sant tråden din blir bedre når den blir fylt med min elendighet i tillegg til din fryd&glede?
Det hjelper! :knegg:
Sexy Sadie
09-12-03, 02:03
Det hjelper! :knegg:
Hjelper det visst jeg sier at jeg skal jobbe og slite i jula for å tjene til livets opphold?
I januar skal jeg til Oslo for å besøke en kjære.... ;)
Ut på byen? :ivrig:
Hjelper det visst jeg sier at jeg skal jobbe og slite i jula for å tjene til livets opphold?
Det hjelper også. Veldig deilig med lang juleferie - med lønn. :snill:
Sexy Sadie
09-12-03, 02:28
Ut på byen? :ivrig:
Nei. Hjemme hos ham.
Nei. Hjemme hos ham.
<teskje>Skal vi (som i du og jeg og kanskje andre herfra) gå på byen da?</teskje>
Nei. Hjemme hos ham.
Mener du at du skal til Oslo uten å møte oss? :måper:
Mener du at du skal til Oslo uten å møte oss?
Hvis hun mener det, kommer jeg til å kødde masse med innleggene hennes mens dere er på ferie. :snill:
Hvis hun mener det, kommer jeg til å kødde masse med innleggene hennes mens dere er på ferie. :snill:
Det er helt på sin plass. Jeg synes Sadie bør begynne hvert innlegg med "Jeg gleder meg til å møte medica og gyrk!".
Sexy Sadie
09-12-03, 02:44
Jeg hadde ingen planer om å treffe andre enn ham nei,
husk jeg har ikke hatt meg kuk siden september.
Jeg har jo klaget på det hele tiden jeg har vært her på kafeen.
Når jeg har fått nok så kan vi treffes på byen.
Finnes det ett sted hvor vi kan sitte i sadler og drikke øl i Oslo?
Jeg er igrunnen både lettet og glad over at vi kommer til å møte en veltilfredstilt Sadie. Tryggest sånn! :knegg:
Bare sånn i tilfelle du ikke blir lei av å ri? :knegg:
Du må jo ha en og annen pause i pulinga! Om ikke annet, sånn at fyren kommer seg til hektene igjen.
Jeg synes Sadie bør begynne hvert innlegg med "Jeg gleder meg til å møte medica og gyrk!".
Og hvis hun ikke gjør det, kan man jo alltids gjøre noe med det.
Og hvis hun ikke gjør det, kan man jo alltids gjøre noe med det.
Det var det jeg tenkte. Der har du noe å bruke uka til hvis du ikke kommer opp i fysikk.
Sexy Sadie
09-12-03, 02:53
Bare sånn i tilfelle du ikke blir lei av å ri? :knegg:
Du må jo ha en og annen pause i pulinga! Om ikke annet, sånn at fyren kommer seg til hektene igjen.
Ja, jeg må ha en pause i pulinga.
Jeg gleder meg sånn til å måttes med Gyrken og medica.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.