PDA

Se full versjon : Kjenner der hverandre fra før?

laguna
08-12-03, 23:20
Eller har dere møtt hverandre her inne bare? Eller snakket på andre forum?

Jeg har fått med meg at gyrken og mr.man er samboere/gift(?), men ellers?

Det virker som om noen av dere kjenner hverandre godt..

Jeg har sett et par-tre nick på dol, resten er nye for meg..

*nysgjerrig*

Mr.X
08-12-03, 23:23
Jeg kjenner Fritz, laban og master, har også truffet Mr.Man og gyrken ved ett par anledninger.. (tror ikke jeg har glemt noen).
*svarer*

laguna
08-12-03, 23:25
Og de er kjekke og greie , også utenfor nett? :)

Mr.X
08-12-03, 23:28
JEPP :mrgreen:

Tar litt av på fester og slikt da... :D

spindis
08-12-03, 23:42
Kjenner ingen her jeg. Har inntrykk av at de fleste holder til i hovedstaden eller deromrundt.

Kjenner igjen en del nick fra andre forum dog. Du kjenner kanskje igjen mitt også laguna? (teddi)

nette
08-12-03, 23:44
Jeg kjenner igjen Gyrken sitt nick,ells ingen andre

laguna
08-12-03, 23:49
Kjenner ingen her jeg. Har inntrykk av at de fleste holder til i hovedstaden eller deromrundt.

Kjenner igjen en del nick fra andre forum dog. Du kjenner kanskje igjen mitt også laguna? (teddi)

Burde jeg.. :sjokk:

Husker ingen teddi/spindis fra dol.... huff da, det er jo litt pinlig om vi har snakket før.. :flau:

Cazandra
08-12-03, 23:50
Kjenner ingen her!
Har hatt litt kontakt med anonym for en stund siden, via mammaforum! :kul:

anonym
08-12-03, 23:50
Vet hvem noen her er ivr, men svært få irl.

spindis
08-12-03, 23:53

Burde jeg.. :sjokk:

Husker ingen teddi/spindis fra dol.... huff da, det er jo litt pinlig om vi har snakket før.. :flau:

muwahahaha. neida Er ikke så aktiv lengre, var ikke det for en tid til bake heller. Leste stortsett litt på andre sine tråder og startet noen om det var noe jeg lurte på.

Var mest aktiv i den tiden småprat framdeles var åpen og jeg gikk gravid med småen. Jøss det er jo snart tre og et halvt år siden :sjokk:

gyrken
09-12-03, 00:23
Jeg kjenner en god del, men jeg ante ikke at jeg kjenner Mr.X! :sjokk:

Ellers kjenner jeg i RL: Laban, ZmZ, Mr.Man, Fritz, Wonderdong, Oxyd, pip (har møttes noen ganger ihvertfall), filurus, Samita og Victorious (har møttes).

Nettbekjentskaper fra andre nettsteder som jeg har møtt: magnus, Starwolf, Lion, Macumba, Tårnfrid, dpushman og punkyB.

Så er det en del folk jeg kjenner til fra andre nettsteder, men som jeg aldri har møtt.

gyrken
09-12-03, 00:24
Jeg kjenner mange. Men det er en del brukere her som er helt nye for meg også. :nemlig:

medica
09-12-03, 00:38
Jeg har vært litt innom på DOL innimellom, og der fant jeg link til Nettkafeen. Jeg følte behov for et sted som ikke er så innmari :kjerring: Ellers har jeg vært mest på news og amerikanske sites.

laguna
09-12-03, 00:41
Jepp. dol er ganske :kjerring: Men det var det eneste forumet jeg viste av. Jeg dumpet innom ved en tilfeldighet, jeg skulle faktisk sjekke noe legerelatert, så ble jeg sittende og glo.. :roll:

Mye hyggeligere her.

gyrken
09-12-03, 00:44
Jeg har jo vært på dol i årevis jeg også. Jeg synes ikke det er ille, ikke når man sammenligner med forum som nybaktmamma! Og kg sensurerer jo alt omtrent, og er ikke noe blivandes sted det heller. Men dol mistet litt av personligheten etterhvert fordi det ble for stort, men når jeg titter innom etter mer enn et års fravær, kjenner jeg fremdeles igjen nesten annethvert nick.

laguna
09-12-03, 00:49
Neida, det er sikkert ikke så gærent.. Sensurert har jeg aldri blitt, men folk blir veldig lett...støtt og moralsk indignert og sånn der..

For overraskende lite, synes jeg..

Men mange hyggelige også, for all del..

Men sånn all over, er det som sagt, myyye hyggeligere her :)

medica
09-12-03, 00:56
Hehe, jeg synes det er så festlig og tullete med de der damene som blir sure og fornærmet og så skal de slutte å poste og aldri mer komme tilbake. Tre dager senere er de i gang igjen. Det slår aldri feil.

Og bare for å ha det sagt: den første som kommer med noe slikt piss her får følgende kommentar fra meg: «Don't let the door hit your ass on your way out!» :knegg:

spindis
09-12-03, 01:01
Hehe, jeg synes det er så festlig og tullete med de der damene som blir sure og fornærmet og så skal de slutte å poste og aldri mer komme tilbake. Tre dager senere er de i gang igjen. Det slår aldri feil.

Og bare for å ha det sagt: den første som kommer med noe slikt piss her får følgende kommentar fra meg: «Don't let the door hit your ass on your way out!» :knegg:

helt enig. Fatter ikke at folk kan ta seg ner av komentarer de får fra folk de aldri har møtt eller kjenner. Man kan jo gi seg ut for og være hvem som helst.

sitte og grine fordi en eller annen raring på andre siden av landet kaller deg ei dårlig mor eller no liksom.

det blir for dumt

Retz
09-12-03, 01:01
Jeg tror jeg kjenner ganske mange nick her, ja.

laguna
09-12-03, 01:02
Det er dritgøy! Også lar de seg aller nådigst bestikkes tilbake med trøst, smisk og smiger... :D

Og får de ikke det, er de, som du sier, tilbake etter tre dager.. Og det er max..

Men jeg følte meg litt skyldig en gang altså, jeg fikk en sånn "jeg skal aldri poste mer for du er så ekkel" mot meg, som ble tatt opp i webmaster også.. :sjokk:

Men jeg var faktisk ikke veldig slem..Synes jeg iallefall da..

Retz
09-12-03, 01:05
Jeg likte foreldreformet på dol. Det var unikt.

Sexy Sadie
09-12-03, 01:12
Jeg kjenner en del nick.
Har bare truffet en i den virkelige verden.

Retz
09-12-03, 01:14
Har truffet en god del dolere pluss en håndfull minglere i RL, men hvem av dem som er her aner jeg ikke.

pip
09-12-03, 08:50
Jeg kjenner en del nick her fra DOL, men det er bare gyrk jeg har møtt utenom.

Har vært på DOL i årevis, og synes det er et bra sted, på mange måter. Det går opp og ned der også, og som gyrk sier, det har blitt veldig stort. Og det er kalrt, det er måte på hvor mange ganger man gidder å diskutere det samme med de samme folka.

Tidligere var jeg på yahoo.chat en del, og hadde et halvår der som veldig bra. Men mest aktiv har jeg vært på e-postlister.

Bare nalle
09-12-03, 09:40
Jeg kjenner en del nick her. Noen har jeg truffet i RL. Mac, Tårnet og Dytte er de jeg kommer på i farta.