PDA

Se full versjon : Be for meg

medica
09-12-03, 02:19
Jeg får vite på fredag om jeg kommer opp i fysikk neste tirsdag. Jeg klarer meg bra på områdene bevegelse, Newtons lover, mekaniske bølger, lysbølger, litt shaky på elektrisitet og mekanisk energi. Termofysikk, atomfysikk og kjernefysikk er jeg helt blank på, men det er ikke så komplisert i 2FY.

Men jeg finner ikke tid til å lese! Ungene har bestemt seg for at dette er tiden for ikke å vil sove før veldig sent, og jeg klarer ikke konse på slikt stoff med unger rundt meg. Akkurat nå løper ettåringen maraton og er helt propell.

Hvis jeg kommer opp i noe av det jeg ikke har fått jobbet særlig med, så driter jeg meg loddrett ut! Kan noen be til sine foretrukne guder om at jeg ikke kommer opp i fysikk?

Irene
09-12-03, 02:23
*ber til Tor og Odin*

:muslim:

laguna
09-12-03, 02:25
Har ingen.. Men jeg kan selvsagt krysse fingerne og sånn...

Retz
09-12-03, 02:28
Ati Bon legba, ouvribarrié
pou moin ago yé
Voudoun Legba ouvri barrié
pou moin, pou moin ca rentré.
L'hei m'a tounin,
m'a remercié loa-yi!

:ofrer ei høne:

gyrken
09-12-03, 02:29
pou moin ago yé
L'hei m'a tounin,
m'a remercié loa-yi!

:imprignert:

Retz
09-12-03, 02:31
pou moin ago yé
L'hei m'a tounin,
m'a remercié loa-yi!

:imprignert:

En av mine spesialiteter, gyrk. :twisted:

Irene
09-12-03, 02:31
pou moin ago yé
L'hei m'a tounin,
m'a remercié loa-yi!

funker ikke dette, så funker ingenting...

:knegg:

gyrken
09-12-03, 02:32
Hvis jeg kommer opp i noe av det jeg ikke har fått jobbet særlig med, så driter jeg meg loddrett ut! Kan noen be til sine foretrukne guder om at jeg ikke kommer opp i fysikk?

Vel, hvis det ikke var for at jeg akkurat da ligger på stranda og soler meg, så skulle jeg hjulpet deg. :snill: Men siden jeg ikke kan det skal jeg krysse noen fingre for at dette går din vei!

Sexy Sadie
09-12-03, 02:33
Det går så bra 7.

medica
09-12-03, 02:33
Dere er så snille. :rørt:

Sexy Sadie
09-12-03, 02:37
Dere er så snille. :rørt:
'
vi gjer vårress beste,d e jo tross alt snart jul :twisted:

Retz
09-12-03, 02:41
Atomfysikk er gøy! Alle fisjonene og fusjonene som lager så mye morsomt.

gyrken
09-12-03, 02:45
Jeg synes også fysikk er kjempegøy. Absolutt det morsomste faget jeg noen gang har hatt på skolen!

Sexy Sadie
09-12-03, 02:47
Jeg synes også fysikk er kjempegøy. Absolutt det morsomste faget jeg noen gang har hatt på skolen!

Fysikk saug så gæli...
Jeg sto så vidt det var til avsluttende eksamen.

Retz
09-12-03, 02:50

:dulte:

Jeg hadde relativitetsteorien med meg på ferie en gang. Sammen med en ny elsker. Han ble vanvittig fornærma. :mrgreen:

medica
09-12-03, 02:50
Fysikk er moro, men jeg synes kanskje kjemi er ørlite grann gøyere. Mange morsomme eksperimenter med uvisst utfall. :titter:

Sexy Sadie
09-12-03, 02:58
Fysikk er moro, men jeg synes kanskje kjemi er ørlite grann gøyere. Mange morsomme eksperimenter med uvisst utfall. :titter:

sprengte garasjer og sånnt opplegg eller?

medica
09-12-03, 03:00
Jeg hadde relativitetsteorien med meg på ferie en gang. Sammen med en ny elsker. Han ble vanvittig fornærma.
Men han var vel neppe noe å samle på uansett?

pip
09-12-03, 08:29

I dagsavisen har de en sånn føljetong med enkel kjemi og fysikkeksperimenter. Utrolig gøy, vi har dratt i gang en del her i heimen, guttungen har totalt dilla. Og mora med. I helgen har vi klart å få lys til å svinge.

nette
09-12-03, 10:11
:ber: for deg at dette skal gå bra. ;)

Cazandra
09-12-03, 13:43
Skjønner ikke hvorfor du er redd for dette!
Dette går så bra så, for du har vel vært snill pike i år!

Det ordner seg for snille jenter, vet du!

anonym
09-12-03, 17:19
Gærninger!
Gøy?
Fysikk?
Kjemi?

Men lykke til.