Se full versjon : Å være "flink"...
Altså, nå sitter jeg her og blir blodfornærmet på typen, når han påstår at han gir meg et kompliment.. :sint:
Han sitter altså her og sier(muligens i mangel av noe annet og si..) at jeg har vært "flink" som har gått på jobb, i en ny jobb, som jeg hadde lyst på..
Den er ikke krevende.
Når adjektivet skulle vært "heldig" eller hva som helst.. Bare ikke "flink".. Like "flinkt" som å åpne alle julepresangene sine eller spise opp maten sin o.l..
Jeg er ofta flink(faktisk!), men ikke nå...(og da får jeg ikke nødvendigvis høre om det..)
Han mener altså komplimant, jeg mener at han får meg til å høre hjerneskadd ut og at det er helt malplasert..
Bagatell, men altså, hvem har rett?
Jeg synes, JEG! :roll:
Han synes han og at jeg er hårsår og at jeg skal stelle pent med de komplimentene jeg får...
Sexy Sadie
09-12-03, 23:01
Å bli sur og hårsår er å gå for langt, men det var uheldig valg av ord ifra hans side ja.
Det var da feil ord ja... Jeg er ikke akkurat dritsur :roll: , men jeg påpekte det uheldige i ordvalget uten at han ville innse at det var feil ordvalg..
Jeg tror han heller vil spille Play station enn å snakke med meg her, egentlig.. ;)
Sexy Sadie
09-12-03, 23:10
kommenter hvor "flink" han er i dataspill.
Kall ham din lille flinke venn....... :dance:
*lol* Det blir gjort , NUH! :D
Sexy Sadie
09-12-03, 23:12
Rapporter til meg hva som skjer"!
Han tok poenget... :D
Han syntes jeg var fryktelig festelig og spurte om jeg skulle ha bank, nå med engang..
Kanskje han gidder å vurdere om komplimentene faktisk passer anledning fra nå..
Han rodde dessuten og mente at han egentlig mente "søt", hvilket selvsagt er bedre, men fortsatt litt feilplassert ;)
Sexy Sadie
09-12-03, 23:20
Han er ikke gjev til å gi komplimenter denne typen din.
Be ham holde seg til joysticken sin du..... :rolf:
Er du søt som går på jobb?
Ikke særlig god roing. :roll:
Han er ikke gjev til å gi komplimenter denne typen din.
Be ham holde seg til joysticken sin du..... :rolf:
Det har jeg mer eller mindre bedt han om.. Bare at du sa det mye bedre.. :D
Er du søt som går på jobb?
Ikke særlig god roing. :roll:
Nei, det kan du si... Men av en eller annen grunn føler jeg at det var et skritt i riktig rettning hvertfall.. ;)
Ikke fult så galt som "flink" i hvertfall, for det fikk meg til å høres helt...mongo ut.
Det er aldri helt galt å være søt.. :sjokk:
Sexy Sadie
09-12-03, 23:31
Når sjefen bruker den der: Lille søte du...
Da skulle jeg ønske jeg var en stor hårete og stygg mann....
Ja da er det galt med søt.. Men ellers går den stort sett hjem her.. :roll:
Tror du må sende han på dressurkurs.
Sexy Sadie
09-12-03, 23:54
Retriverklubben holder dressurkurs hele tiden.... ;)
Kanskje det gitt? ;)
Men han er tilgitt, nå ymtet han frempå om at han skulle spandere en pils og sørge for frokostpenger, helt uoppfordret(jeg er nemlig støvende blakk!) ..
Og det var jo søtt!
Sexy Sadie
10-12-03, 00:04
Mannfolk..... :twisted:
Det skulle bare mangle at han gjør det, det er ikke søtt.
Det er fullstendig logisk at den mer velstående part i et forhold hjelper ut den som er bankerott.
En hel tråd som handler om en fyr som valgte feil ord i en setning. Det lukter fitte av dette.....
Sexy Sadie
10-12-03, 00:24
En hel tråd som handler om en fyr som valgte feil ord i en setning. Det lukter fitte av dette.....
noen ganger jokker menn i blomsterbedet så det holder.
Og dette er ett godt eksempel på det..... :mrgreen:
Slik er min mann og. De sier "noe" bare for å være snill, de vet da søren hva de egentlig sier! :roll:
:dulte:
Godt du liker den lukta, da.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.