Se full versjon : Gyrk og Mr.man
Har dere dratt allerede? Fikk ikke ønsket god tur.
Nuvel, god tur til varmere strøk i allefall
Vi reiser ikke før fredag morgen, men takk. :)
å så bra! Ikke at dere skal dra altså, men at jeg fikk sagt god tur. :D
Bra gjort av deg å huske på det, synes jeg. Det er såvidt jeg husker det selv midt i alt arbeidet med prosjektoppgaven. Vi har ihvertfall ikke begynt å tenke på hva vi skal pakke med oss, og passene til ungene har ikke kommet i posten, så kommer de ikke i morgen må vi på passkontoret og skaffe nødpass til dem.
Men gjett om jeg gleder meg til å sitte på flyet og vite at en lang juleferie ligger foran meg og at prosjektoppgave og karakteroppgjør er unnagjort!
Skjønner jeg godt. :) er nok litt misunnelig nå ja. Kommer dere hjem til jul eller blir det jul under sola?
Men hjælpe mæ, ikke pakka enda? Hadde fått fnatt og stressa meg ihjæl om jeg ikke begynte leeenge i forveien jeg altså
Denne tråden burde vel strengt tatt blitt flytta til meldinger når jeg tenker meg om.
Bare nalle
11-12-03, 03:10
Jeg kaster meg inn i tråden og ønsker dere en alle tiders tur. Kos dere og nyt alt av inntrykk.
Takk Spindis og nalle! :takker:
Jeg har forresten vært veldig flink i dag. Har fått gjort masse og har nesten ikke vært innom nettkafeen i det hele tatt.
Men i seng har du ikke kommet deg! :roll:
Jeg sitter jo og jobber fremdeles! :trøtt:
Da er vi to. Jeg er over halvveis i termofysikkoppgavene. Den oppgaven jeg slet sånn med natt til søndag med en flaske rødvin innabords gikk veldig greit nå. Merkelig det der!
Ta med tykke sklisokker til ungene, det er jævlig gulvkaldt her nede nå.
Håper inderlig dere er ferdige med pakkingen? :lol:
Håper passene kommer og at turen går fint!
Dere kommer til å storkose dere!
Ha en flott tur!
Jeg var på sydkysten i går og da var det knallvær, håper det varer mens dere er der! :)
God tur, gyrk og Mr.Man og puddingene! http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/wave1.gif
Kos dere masse!
Hva synes du er jævlig gulvkaldt?
Hva synes du er jævlig gulvkaldt?
Jeg bruker tykke raggsokker av ull utenpå de vanlige sokkene nå, noe jeg ikke brukte da jeg var i Oslo i august, flisegulv er kalde, særlig tidlig på morgenen.
Naa sitter jeg her paa Gran Canaria i 25 pluss og skriver innlegg fra mobilen i solsenga med en iskald Carlsberg i haanda. QTEK7070 power!
Åh! Kult! Kos dere videre, gyrkefamilie!
Det høres helt vidunderlig ut!
Å jeg er bare såå misunnelig. Kos dere videre
Skulle hatt noen av de varmegradene deres, sitter og fryser helt inntil margen! :forvirret:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.