PDA

Se full versjon : Yes!

laguna
12-12-03, 01:51
For EN gangs skyld har jeg fått en hyggelig jobb! Det synes jeg var på¨tide..

Og det bare på flaks, jeg meldte vagt min intresse i sommer, (spurte i desperasjon mer eller mindre over alt..) og så fikk jeg den sånn helt uten videre her om dagen.. :)

Siden jeg er en premieslask med en CV som er særdeles hullete og vanskelig å forklare har jeg stort sett somlet dagene vekk på utrivelig vis, enten som underbetalt, hardtarbeidene,bardame med drittsekksjefer, eller som telefonterrorist, lagerarbeider(utendørs! I november!) eller med andre og mer lugubre ting.

Nå jobber jeg med supertrivelige mennesker, jeg får OK lønn(hvertfall sammenlignet med tidligere), det er to minutters gange hjemmefra, og jeg får dille med ting jeg liker, i behagelig tempo!

Jeg får til og med røyke sigaretter, og det akkurat når jeg har lyst.

Måtte bare dele! Sv. Fornøyd!! :D

magnus
12-12-03, 01:56
Gratulerer!

Menne.... Andre og mer lugubre ting sier du?

laguna
12-12-03, 01:59
Takk!

Jada, har gjort noen underlige ting, sånn gjennom årene..

Det særeste var vel kanskje da jeg, på mitt aller blakkeste, prøvde meg som sånn spåperson, i avisen... :sjokk:

Det varte i halvannen dag.. For det første synes jeg det er stygt å lure de stakkars desperate menneskene som ringer, for det andre var jeg elendig.. ;)

magnus
12-12-03, 02:01
Hahaha!!! Spåkone? :lol: Dritbra påfunn!!

anonym
12-12-03, 02:01
Hva gjør du nå da?

laguna
12-12-03, 02:04
Jobber i antikvariat..Det høres kanskje ikke så voldsomt luksus ut, men jeg synes det er supert..

Dille med plater, bøker, filmer og tegneserier, og få spenn for det i tillegg :)

anonym
12-12-03, 02:07
Hmm. Kanskje det er noe for meg.

*søkende*

laguna
12-12-03, 02:08
Hahaha!!! Spåkone? :lol: Dritbra påfunn!!

Joda, men fy faen så teit jeg følte meg, når jeg, med seriøs stemme og alt, fortalte div. despe om at tarotskortenes spesielle plassering gjorde meg overbevist om at innringer ville vinne både kjærlighet og rikdom før neste tirsdag og sånn... ;)

laguna
12-12-03, 02:11
Hmm. Kanskje det er noe for meg.

*søkende*

Javisst!

Jeg synes iallefall det er gøy.. Men jeg bruker, ansatt eller ikke, mye tid på disse sjappene, jaktende på filmer, bøker, plater etc...

Så da er det jo greit å få betalt i tillegg.. ;)

medica
12-12-03, 02:34
Det særeste var vel kanskje da jeg, på mitt aller blakkeste, prøvde meg som sånn spåperson, i avisen... :sjokk:

Det varte i halvannen dag.. For det første synes jeg det er stygt å lure de stakkars desperate menneskene som ringer, for det andre var jeg elendig.
:ler: You're so industrious!

laguna
12-12-03, 02:37
Jepp ;)

Amiga
12-12-03, 02:59
Grattis! :)

medica
12-12-03, 03:25
Jeg synes iallefall det er gøy.. Men jeg bruker, ansatt eller ikke, mye tid på disse sjappene, jaktende på filmer, bøker, plater etc...

Så da er det jo greit å få betalt i tillegg.. ;)
Grattis med jobb. Høres gøy ut å jobbe i bruktsjappe. Jeg har brukt mye tid på sånne steder, særlig da jeg bodde på Grünerløkka!

Du jobber forresten ikke på Lucky Eddie?

spindis
12-12-03, 13:18
Grattis Laguna. Jeg og vil jobbe i antikvariat. :nemlig:

laguna
12-12-03, 22:09
[/quote]
Grattis med jobb. Høres gøy ut å jobbe i bruktsjappe. Jeg har brukt mye tid på sånne steder, særlig da jeg bodde på Grünerløkka!

Du jobber forresten ikke på Lucky Eddie?[/quote]

Takk! Det er gøy!

Ikke lucky Eddie, men nesten. Avdeling i Thv meyers.. :)

laguna
12-12-03, 22:10
Grattis Laguna. Jeg og vil jobbe i antikvariat. :nemlig:

Takker!

Du får spørre rundt.. Jeg fikk nå lov ;)

medica
12-12-03, 22:14
Takk! Det er gøy!

Ikke lucky Eddie, men nesten. Avdeling i Thv meyers.. :)
Kult! Der har jeg vært mye!

Atina
18-12-03, 13:49
Grattis med ny jobb!