Se full versjon : En deilig fredag!
Jeg kom ikke opp i fysikk, så jeg skal koooose meg og være helt TV- og PC-slave i kveld. Dessuten skal jeg helle i meg noen øl og sikkert phylleposte litt. Noen som vil feire femmeren i fysikk med meg og skåle litt i kveld? :skål:
Er det noen som skal ut og male byen rød og danse på bordene? Fortell, fortell! Vi som ikke har et liv ønsker å høre om alle festligheter!
Grattis med ikkefysikkeksamen!
Jeg kan skåle i julebrus!
Jeg er så kjip som jeg aldri har vært før, har barnefri og alt, men går ikke på fest eller noe.
Grattis med ikkefysikkeksamen!
Takker!
Jeg kan skåle i julebrus!
Jeg er så kjip som jeg aldri har vært før, har barnefri og alt, men går ikke på fest eller noe.
Det er ennå ikke for sent å kjøpe øl. :hjelpsom:
Jeg vet det er mer enn tid nok, men jeg har liksom ikke lyst.
Jeg vet det er mer enn tid nok, men jeg har liksom ikke lyst.
Det er alltid greit å ha noen øl liggende i tilfelle lysten skulle komme på ukurante tidspunkt.
Jeg har en rusbrus og en rar flaske med litt forskjellig sprit i.
Pluss Grans julebrus.
[...] en rar flaske med litt forskjellig sprit i.
Da kan du jo late som om det er Long Island Ice Tea. :snill:
Jeg kjøpte som vanlig en sixpack med Frydenlund og en 4-pack med VK Ice. Men denne helgen er jo ikke mannen hjemme og deler med meg. :full:
Jeg har en flaske Remy Martin, en liter med noe mango-greier, gin og vodka.
Tror jeg holder meg alkoholfri til i morgen.
Da skal jeg ut. Spise sushi og drikke meg full.
Så dumme og kjedelige dere er. Kanskje jeg må ringe noen.
Jeg tror jeg fremdeles er litt deppis. Noe er definitivt galt.
:klem: Hjalp det ikke helt med kuk, sigg og sprit?
Grattis med ikkefysikkeksamen! :)
Så fint du ikke kom opp...! :D
Ang. helg er den stusselig, jeg er førjulsblakk... Og i morgen skal jeg til mor og være behjelpelig med å male, tapetsere og vaske og sånn heeele kvelden... :| Jeg lovte for lenge siden, og nå er det ingen utvei.
Men jeg skal nok ut søndag, siden jeg har mandagen fri og alt mulig..
Og dessuten har jeg whisky, så jeg kan skåle for vel unsluppet fysikkeksamen.. :skål:
Og dessuten har jeg whisky, så jeg kan skåle for vel unsluppet fysikkeksamen.. :skål:
Hva slags whisky?
Famous grouse.
Men nå kjeder jeg meg og vurderer å la alle gode forsetter, og tanker på tidlig morgen i morgen fare, og heller gå ut å ølle for de aller siste kronene.. :sjokk:
Det er intet av intersse på tv, her var det relativt stilt, og katten har pisset på teppet mitt :sint: Tror jeg må ut, hjemme er intet blivende sted...
Famous Grouse er en god blend. Svigerfar skal få en tax free-liter FG til jul.
Tror jeg må ut, hjemme er intet blivende sted...
Ikke engang når du får medica inn i stua live på PCen? :sjokk:
Ta deg en Famous Grouse og skravle med meg istedet!
Ute på julebord som jeg ikke visste var julebord engang i går jeg. Var hjemme til halv tolv og i seng til tolv.
Poden vokna kl 6 så det var et smart valg.
Tror jeg må ut, hjemme er intet blivende sted...
Ikke engang når du får medica inn i stua live på PCen? :sjokk:
Ta deg en Famous Grouse og skravle med meg istedet!
Det burde jeg sikkert ha gjort i stedet.. :) Ute var det fullt og vanskelig å finne bord, og de jeg skulle møte med var fulle fra før og litt vanskelige å føre samtale med.. :drekka: Så det ble litt meningsløst, men det var jo uansett greit å få luftet seg litt..
Ikke minst var det greit for kattefaen som jeg ligger i åpen konflikt med etter teppeaffæren..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.