Se full versjon : Forbaskede apotek-kjerring!
Gikk på apoteket for å handle hodepinetabletter.Skulle ha Ibux og Paracet.Jeg sier til henne hva jeg skal ha,og så tar hun frem Pinex og Ibuxetin eller hva den heter,og jeg skjønner ikke noe.Jeg skal ha Paracet og Ibux,sier jeg.Da sier hun:jammen disse er billigere,du må kjøpe disse.NEI,sier jeg!Så vender hu meg ryggen,finner frem det jeg ba om og er kjempesur.Faen!Kan man ikke velge hva man vil ha selv på apoteket heller nå da??Greit nok at de var billigere,men jeg ba nå en gang om det andre.Og holdningen hennes var helt absurd. :kjerring:
He, he... Det er akkurat samme virkestoffene, de er bare fra en annen leverandør.
Jeg ville satt pris på å bli gjort oppmerksom på det. ;)
Som Vimsa sier, det er fint at de gjør oss obs på det, og det er ingen grunn til å kjøpe de dyreste.
Men når du engang èr så sta at du vil ha de dyreste, så bør jo apotekdamen respektere det uten å furte.
Der var du litt teit, nette.
Apotekene har dette opplegget for å spare oss penger.
Det var ikke det som var greia.Greia var at selv om jeg ville ha det jeg sa jeg ville ha,viste hun meg dårlig service og var sur!Det kaller jeg dårlig kundebehandling.Jobber selv i butikk,og vet hvor viktig kundeservice er.Det er derfor jeg blei irritert.En annen ting er at kunden bør få velge selv,og når man takker pent nei,blir man isteden tredd nedover hue noe annet!
Hun ble sikkert sur av NEI`et ditt.
Ikke pent å rope, vet du.
Hehe..vakke jeg som ropte.
Det står jo at du sa NEI. Caps = å rope.
Vel,det er forskjell på å rope og si det litt forundret og høyt.Inmari kranglete du var i dag da,ano..venter du på mensen?
Nei, er akkurat ferdig.
MEn jeg antok at siden du ville gi et riktig innblikk i situasjonen, så brukte du caps som hva den betyr; rope/skrike.
Opplevd det samme jeg og. Sa tusen takk jeg og gikk glad og fornøyd hjem i tro på at jeg hadde spart noen kroner.
Men skjønner hva du mener altså nette.
Og så det idiotiske i at man ikke får kjøpt mer en en pakke av gangen! Jævlig plundrete når jeg skal handle til meg selv, til mormor og til foreldrene mine.
Mormor og jeg skulle ha hver vår eske Ibumetin og jeg skulle handle for henne. Jeg kjøpte et annet merke til meg selv, noe som overhodet ikke fungerte mot de smertene jeg hadde (urinsyregikt), og så måtte jeg kjøre inn en gang til og kjøpe Ibumetin (som jeg vet fungerer) til meg selv.
Tanten min skulle også kjøpe med to esker en gang, hun gikk bare ut døren og inn igjen og kjøpte en eske til. Ekspeditøren glodde stygt på henne, men sa ikke noe... For ett år siden skulle jeg ha hodepinetabletter til oss alle her hjemme, og jeg endte opp med å gå innom apoteket tre ganger på en dag, kjøpte en eske hver gang. Jeg var den eneste som var frisk nok til å komme meg ut og handle den dagen.
Nå høres det ut som om vi er storforbrukere av hodepinetabletter her i gården, men det er vi altså ikke. Jeg skjønner at det er for å beskytte oss mot misbruk de har satt en begrensning. Men for oss som bruker så lite og kjøper inn felles, burde det være mulig å kjøpe inn mer de få gangene vi trenger det.
Gikk på apoteket for å handle hodepinetabletter.Skulle ha Ibux og Paracet.Jeg sier til henne hva jeg skal ha,og så tar hun frem Pinex og Ibuxetin eller hva den heter,og jeg skjønner ikke noe.Jeg skal ha Paracet og Ibux,sier jeg.Da sier hun:jammen disse er billigere,du må kjøpe disse.NEI,sier jeg!Så vender hu meg ryggen,finner frem det jeg ba om og er kjempesur.Faen!Kan man ikke velge hva man vil ha selv på apoteket heller nå da??Greit nok at de var billigere,men jeg ba nå en gang om det andre.Og holdningen hennes var helt absurd. :kjerring:
Det var fint av henne å være hjelpsom. Det burde hun få kredit for, men hun burde også høre på kunden, da. Nå vet ikke jeg om hun ble sur for måten du svarte på, eller selve svaret.
Forstår frustrasjonen.
Bøtteknott
28-12-03, 23:59
De som jobber på apoteket er faktisk pålagt å fortelle om at det finnes billigere alternativer. Det er samme virkestoffet i de tablettene, men det er et annet navn. Men hun hadde vel kanskje ikke trengt å være sur da.
Jeg syns du skulle være takknemlig for at hun opplyste deg om at det var billigere, jeg. Det er nøyaktig de samme virkestoffene, så du vil ikke merke noe forskjell.
Og Cavatina - er du klar over at en pakke Paracet kan være dødelig? Det er en grunn til at det er én pakke pr kunde.
Åh, den genseren har jeg sett før, nannapus!
Bare nalle
29-12-03, 00:16
Dama var jo bare grei. Det er ikke alle som opplyser om dette, så nå var du litt utpå viddene ja.
:dulte:
:dulte:
Sorry at jeg dulta så mye, men jeg fikk feilmelding. :flau:
Bare nalle
29-12-03, 00:23
Sorry at jeg dulta så mye, men jeg fikk feilmelding. :flau:
Det er slike som dere som gjør at en vurderer klisseforum her. :sjokk:
Jammen jeg FIKK feilmelding! Jeg får det hver eneste gang jeg poster! Nå har jeg to posteringer som ikke er registrert, men jeg tør ikke poste flere ganger...
Det er feilmeldinger hele tiden.
janes tråd får jeg ikke engang se.
Bare nalle
29-12-03, 00:32
Det er noe rart her i kveld. Jeg tror de fikser ett eller annet her. :nervøs:
Bare nalle
29-12-03, 00:32
Hva sier man liksom til dette?
SQL Error : 1196 Warning: Some non-transactional changed tables couldn't be rolled back
INSERT IGNORE INTO phpbb_search_wordlist (word_text, word_common) VALUES ('annet', 0), ('det', 0), ('eller', 0), ('ett', 0), ('fikser', 0), ('her', 0), ('jeg', 0), ('kveld', 0), ('nervøs', 0), ('noe', 0), ('rart', 0), ('tror', 0)
Line : 232
File : /home/virtual/site19/fst/var/www/html/forum/includes/functions_search.php
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.