Se full versjon : huff, æsj å fillern
Dagen i dag har egentlig vært fin den, helt til jeg kom hjem. Jeg har i år fått æren av og bestemme hvem vi skal være hos på julaften. Svigers eller mamma med ektemann.
Jeg har egentlig mest lyst til og være hos svigers. Har selfølgelig lyst til og være hos mamma også spesielt siden vi de tre site årene har vært hos svigers.
Så det hele koker sammen til at jeg synes det er utrolig vanskelig og velge.
Så fikk jeg vite at svigermor var lei seg pga en samtale vi hadde der jeg hadde sagt noe jeg ikke mente seriøst. Hun forsto det som om at jeg ikke ville til dem fordi jeg syntes hun hadde masa og pressa seg på.
Så blir jeg lei meg for det var jo overhodet ikke det jeg mente, jeg vil jo helst dit.
Så nå blir det ekstra vanskelig og si til dem at vi skal til mamma i år, ettersom hun da vil tro at jeg ikke har lyst og opp til dem.
Toppen av kransekaka er at jeg begynner å bli sjuk. Sitter her og fryser, nyser, hoster og er rar i halsen. Nå skulle jeg ønske jeg kunne gravd meg ned i en diger haug og blitt der til over nyttår.
pokkers dritt, jeg har det visst med og ploppe ut med ting som jeg ikke mener noe ondt med, men som andre tar ille opp.
:leiseg:
Det er vel ikke stress.
I jula skal du ta hensyn til deg selv.
Du er der du helst vil være.
Dra til svigers.
Dra til svigers du ,og kjøp cvitaminer.Uff,håper du snart blir frisk :klem:
Dra til svigers du ,og kjøp cvitaminer.Uff,håper du snart blir frisk :klem:
tusen takk nette, tror nok det blir mamma alikevel. Det blir kjempe koselig det også.
Har litt av det samme problemet!
Mamma vil jeg skal være hos henne, mannen min vil vi skal være med hans foreldre!
Jeg gjør som jeg vil, så får mannen gjøre som han vil. :kul:
MÅ ikke spise sammen, bare vi har kvelden sammen med barna!
Håper alt blir bra uansett hva du velger. :klem:
Håper alt blir bra uansett hva du velger. :klem:
tusen takk Mac :klem:
tusen takk nette, tror nok det blir mamma alikevel. Det blir kjempe koselig det også.
Tror du ikke svigers skjønner at du vil være hos mamman din når du har vært hos svigers tre ganger på rad?
Tror du ikke svigers skjønner at du vil være hos mamman din når du har vært hos svigers tre ganger på rad?
joda, de skjønner nok det. Får bare så dårlig samvete for det jeg sa. Men pøtt det går nok greit.
joda, de skjønner nok det. Får bare så dårlig samvete for det jeg sa. Men pøtt det går nok greit.
Typisk for oss jenter. Finnes det ikke noe å ha dårlig samvittighet for, så finner vi alltids på en grunn. :knegg:
Typisk for oss jenter. Finnes det ikke noe å ha dårlig samvittighet for, så finner vi alltids på en grunn. :knegg:
Jammen hu var lei seg jo og trudde jeg ikke hadde lyst til og være der. Tenker sån på det at jeg ikke fikk sove og sto opp igjen. Så mye for julesjåpping tidlig i morra :trøtt:
Jeg er av den typen som lar ting gå inn på meg. Hater at andre skal være lei seg for noe jeg har sagt når det ikke var ment på den måten en gang.
Typisk jentegreie ja, men jeg er nok ekstrem. :knegg:
Typisk jentegreie ja, men jeg er nok ekstrem. :knegg:
Det er du ikke alene om, og det tar lang tid å jobbe seg vekk fra å tenke slik.
Kanskej dette er trinn en: Synes _du_ at du har gjort noe galt? I såfall, hva består det gale i? Trinn to: Hvordan hadde du reagert om noen hadde gjort det mot deg, som du har gjort mot noen andre?
Jeg vet hvordan det er, desverre. Dessuten er jeg grubler av natur. Ting har en tendens til å bli verre i huet enn de er i virkeligheten.
Du skal bare se det ordner seg. God bedring, og lykke til. ;)
Takk for oppmuntrende ord. Det ordner seg nok ja. Ang sjuk, så har jeg blitt orntlig dårlig. :(
Det skjedde plutselig, på bare noen timer så var det igang. Nå hoster jeg og har vondt i brystet osv.
Så mye for julesjåppinga dere. :stakkar spindis:
Blæh, sitter her og spiser popkorn som ikke smaker en dritt. Men det er synd på meg siden jeg er sjuk så jeg skal spise no godt!
nå er vi sjuke hele hurven, poden klaga på ondt i øra og får ikke sove.
Det blir visst sisteliten julesjåpping i år å.
God bedring!
Det bli jo i alle fall en god del grunker på deg, da ;)
God bedring!
Det bli jo i alle fall en god del grunker på deg, da ;)
Takk skal du ha. Grunker blir det ja. Kjeder meg = terninger
:hoster:
God bedring, Spindis! :klem:
I romjula skal jeg opp til barteland. Vennligst ha pent vær da!
God bedring, Spindis! :klem:
I romjula skal jeg opp til barteland. Vennligst ha pent vær da!
Tusen takk Macumba :forelsket2:
Pent vær i batreland?? Du kan jo drømme! Ute plaskregner det og blåser som bare det. Tåke er det også. Tror derimot, det er meldt kaldere..så får vi bare krysse fingre for at det blir litt snø også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.