Se full versjon : Hjemme igjen!
Mye brunere og gladere. Vi har hatt det fiiint! Nydelig vær hele uka. Deilig rett og slett. Nå er vi klar for julefeiring! :mrgreen:
Velkommen hjem!
Vi har oppført oss ganske pent her på kafèen.
Fint dere har hatt det bra og att dere hadde nydelig vær hele uken.
GOD JUL
:D
Takk og takk. Mac, hva mener du egentlig med "pent"? Dere har vel ikke glemt å drikke og slenge spydigheter?
Det høres ut som om dere har hatt det utrolig fint! :misunnelig:
Pøh, her i Trondheim har det blåst storm og regna hele uka, klart jeg ikke er misunnelig.
Fra spøk til alvor, håper dere har hatt en kjempe fin tur. :)
Takk og takk. Mac, hva mener du egentlig med "pent"? Dere har vel ikke glemt å drikke og slenge spydigheter?
Når jeg sier "pent", så mener jeg selvfølgelig at vi har oppført oss i tråd med kafèens uoffisielle retningslinjer.
Ikke forstyrr meg når jeg snakker i koder.
:overlegen:
Bare nalle
20-12-03, 01:26
Velkommen hjem. Jeg håper turen smakte godt. :)
Jeg vil også være brunere og mer glad! :roll:
Velkommen tilbake! :D
Singularity
20-12-03, 12:03
Velkommen tilbake. :)
Velkommen hjem til Noreg!
Jeg var vel savnet? Ja?
Jeg og mistermannen skulle gjerne hatt deg med til syden, ja. Det er ikke så lett å finne pålitelige barnevakter rundt der. ;)
:ond:
Hvis vi begge var med, kunne vi funnet på mye mojjo mens vi var barnevakter. Mens gyrken og mistermannen var ute, kunne vi klaget på rommet og fått byttet. Tenk når de kom tilbake klokken seks om morran og det var noen andre på rommet deres. :knegg:
Ho ho ho! Neste år blir vi med, medica!
Definitivt! Og vi får sikkert tiden til å gå mens vi sitter barnevakt! :fyller: :kliner:
Eh.. hva om vi alle bare tok en tur uten barn isteden? :snill:
:ond:
Hvis vi begge var med, kunne vi funnet på mye mojjo mens vi var barnevakter. Mens gyrken og mistermannen var ute, kunne vi klaget på rommet og fått byttet. Tenk når de kom tilbake klokken seks om morran og det var noen andre på rommet deres. :knegg:
Problemet deres hadde vært at dere hadde vært stuck med jævelungene, mens vi bare hadde fortsatt festen! :erte:
Playa del Ingles. Vi prøvde å tekste deg Amiga!
Jeg likte den stranden. Masse action. Store bølger og nesten sandstorm. Skulle gjerne ha tatt en kameltur i den ørkenen. Eller kjørt beach-boogie.
:kjører:
En uke er for lite, bølgene er høyest i september. :opplyser:
I dag var det sikkert sandstorm der, nå er det over 20 grader.
Prøvde dere å ringe til fasttelefonen? Noen med norsk mobil prøvde å ringe men nummeret var ukjent for meg.
Problemet deres hadde vært at dere hadde vært stuck med jævelungene, mens vi bare hadde fortsatt festen!
Neste prank hadde selvsagt vært å late som om vi var et ferierende par som fant et par forkomne unger på stranda. Jeg tror vi ville klare å lure hotelledelsen.
Jeg er genetisk disponert for å finne på jævelskap.
Neste prank hadde selvsagt vært å late som om vi var et ferierende par som fant et par forkomne unger på stranda. Jeg tror vi ville klare å lure hotelledelsen.
Jeg er genetisk disponert for å finne på jævelskap.
Jeg er forelsket!
Prøvde dere å ringe til fasttelefonen? Noen med norsk mobil prøvde å ringe men nummeret var ukjent for meg.
Nei. Vi tenkte kanskje at du var busy når du ikke svarte på sms'ene.
En uke er for lite til alt man skal rekke. Det endte opp med at vi satt nest siste kvelden og lurte på hva vi skulle bruke den siste dagen til - måtte velge mellom flere alternativer som vi hadde lyst til. Men vi fikk ihvertfall møtt min gamle nabo som bor på Gran Canaria nå (klimaflyktning pga gikt), og det var kjempekoselig.
Nei. Vi tenkte kanskje at du var busy når du ikke svarte på sms'ene.
Jeg fikk ingen SMS, mulig dere har sendt feil?
Vi lurte litt på det. Fikk jo mobilnummeret ditt, men vi lurte litt på om vi måtte taste noe først, slik som vi gjorde til min gamle nabo? Forsøkte oss med +34 og såntnoe.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.