Se full versjon : huff, tragisk
http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/12/19/386575.html
Så utrolig forferdelig trist. :( Stakkar,stakkar jente
Jeg leste det også. Helt forferdelig. :(
Uff, ille greier.
Men, da virker da en smule underlig?
Stakkars jente. Og stakkars baby.
Grusomt trist å lese.Men jeg synes historien er merkelig.
Ei på gamle jobben min fikk plutselig en unge. Vi var litt sjokkerte kan man si - en måned tidligere hadde vi vært på julebord. Hun hadde på seg en trang svart kjole og så ikke mye gravid ut. Og hun vant shot-stafetten på det samme julebordet..
Noen timer før hun skulle vært på jobb ringte hun og sa at hun ikke kunne komme fordi hun hadde fått barn. :iik:
Rare ting skjer.
Det samme skjedde med min beste venninne, gyrk.
Jeg er glad hun ikke reagerte som hun i avisen.
Nå har hun et mirakel på 2 år.
La meg heller stille spørsmålet på en annen måte:Hvordan kan ei på 16 år som sikkert er trang som faen,bare gå inn på et toalett...og schvvoopp der er en diger unge...altså:hva med veer?ærra kanskje utpult nedentil da?Sier ikke at alle presser i ørten timer,men historia virker merkelig.En 16 åring er heller ikke ferdig utvokst heller,så en skulle tro at hoftene og sånn var smalere enn på en voksen.Merkelig at hu bare kan forsvinne inn på et toalett og føde...
Vel, fødsler blir ikke tøffere og mer langvarige fordi moren er ung. Tvert imot er en 16-åring i sin beste alder for å få barn. Hun har sikkert hatt veer, men når man er ung og uerfaren og ikke aner hva det er, så kanskje man kan tro det er mageknip? Dette må jo ha vært en styrtfødsel, og de er jo såvidt jeg vet sånn at alt skjer på en gang, sikkert kjempevondt mens det står på, men fort overstått. Jeg har da hørt mange historier om kvinner som føder på en halvtime uten å ha fått noe forvarsel.
Jo,det kan vel være.Men historien er utrolig og trist og alt sånn for det.Enda godt hun får hjelp fra psykologer nå da..
Søsteren til venninna mi fødte en gutt da hun var 17 år, 2 timer etter første mageknip!
Noen som har det! :roll:
Sydde 2 sting! :ond:
Tragisk, for både mor og barn. Noen har en merkelig evne til å fortrenge ting.
Synes det er grusomt trist, med tanke på den babyen som faktisk levde da han ble født!
jenta må ha fått sjokk.
Ikke noe oppegående menneske kan handle så irrasjonelt som hun gjorde.
Bare nalle
25-12-03, 22:04
Stakkars. :gråter:
Ufattelig tragisk.
Tenk å måtte slite med dette resten av livet !
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.