Se full versjon : Full
Jeg ble kastet ut fra tre utesteder i natt. Jeg er veldig full - fremdeles. Nå¨reiser jeg snart på fjellet, men ville ønske alle her GOD JUL først!
God jul. Jeg skal avvenne deg - etter jul. :knegg:
God jul, gyrk! Håper det ikke er du som skal kjøre! :knegg:
God jul!Det er inmari flaut å bli kasta ut av utesteder,blei kasta ut av So How for noen uker siden;var utrolig flau etterpå. :flau:
Wow! 3 steder på en kveld?? Satser du på å overgå MisterMannen?
Tenker du skylder på meg du Gyrk ... vel i mitt egotripp på at det faktisk ikke var jeg som ble nekta den gangen ... eller kanskje det nå er kjent at du har vanka på byen med Wonder... en gang, men som jeg sier, jeg har jo aldri blitt nekta før..
Bare nalle
26-12-03, 19:21
God jul, Gyrken.
Håper du får bli på fjellet og at ingen kaster deg hjem igjen.
God jul!Det er inmari flaut å bli kasta ut av utesteder,blei kasta ut av So How for noen uker siden;var utrolig flau etterpå. :flau:
Om det er flaut kommer vel helt an på promillen. Jeg har blitt urettferdig kastet ut og det var både flaut og irriterende. Men denne gangen var jeg for drita til å bry meg om sånne detaljer..
Hvilke tre utesteder var det snakk om?
Vel, da kommer vi til den flaue delen. Det var en liten pub på grønland - bobs eller hva den nå het. Så var det Queens som jeg aldri en gang kom inn på. Og til slutt teddys softbar der venninnen min kjøpte en øl til meg først som deretter ble inndratt av han bak baren da det gikk opp for han hvem som skulle drikke den. :knegg:
Vi må gå på byen sammen en gang, gyrk! Men da må jeg ha et sted å overnatte, for ellers finner jeg neppe nattbussen hjem igjen. :knegg:
Bare nalle
26-12-03, 21:21
Henger meg på fylleturen.
Bare nalle
26-12-03, 21:24
:spin:
nå har jeg starta altså.. :skål:
Bare nalle
26-12-03, 21:31
Nå???
Det skal da være en skikkelig bytur.
Men vi kan jo starte oppvarminga nå.
:Sjekker barskapet:
Nå???
Det skal da være en skikkelig bytur.
Men vi kan jo starte oppvarminga nå.
:Sjekker barskapet:
ja nå, mere pils og vin og likør og konjakk venter på meg om jeg har lyst. :flau: skulle egentlig poste dette inlegget under en annen tråd
Bare nalle
26-12-03, 21:47
Hehehe.. fylla har skylda. :knegg:
Hehehe.. fylla har skylda. :knegg:
Er da ikke full enda jeg :hikk:
Ja, hun har slått min rekord der. Jeg har ihvertfall vett til å komme meg hjem eller på nachspiel når jeg blir kastet ut. Men gyrken går på med friskt mot fra pub til pub. Kanskje hun liker å bli avvist?
Men gyrken går på med friskt mot fra pub til pub.
Jeg liker å fullføre det jeg begynner på.
Ja, hun har slått min rekord der. Jeg har ihvertfall vett til å komme meg hjem eller på nachspiel når jeg blir kastet ut. Men gyrken går på med friskt mot fra pub til pub. Kanskje hun liker å bli avvist?
Hehe, sannheten er at med Mistermannen glir Vorspielet over i et Nachspiel av seg selv.. Derfor opplever ikke Mistermannen problemet!
:ondtglis:
Hehe, sannheten er at med Mistermannen glir Vorspielet over i et Nachspiel av seg selv.. Derfor opplever ikke Mistermannen problemet!
Jeg glemmer aldri den gangen mistermannen gikk på do, sovnet der og var borte i timesvis. Da han kom tilbake trodde han at det hadde gått omtrent fem minutter, og han returnerte lykkelig til nachspielet for å feste videre. Stor var overraskelsen da flesteparten av deltakerne hadde gått hjem, noen nye gjester hadde kommet til og resten sov i krokene rundt omkring. Han kunne ikke helt forstå hvordan alt det hadde skjedd i løpet av de få minuttene han hadde sittet på do. :ler:
Vel, da kommer vi til den flaue delen. Det var en liten pub på grønland - bobs eller hva den nå het. Så var det Queens som jeg aldri en gang kom inn på. Og til slutt teddys softbar der venninnen min kjøpte en øl til meg først som deretter ble inndratt av han bak baren da det gikk opp for han hvem som skulle drikke den. :knegg:
:LOL: Da må du ha vært rimelig børst! De stedene der er de ikke akkurat pripne på!
:ler mer:
God jul, gyrken! :mrgreen:
Jeg glemmer aldri den gangen mistermannen gikk på do, sovnet der og var borte i timesvis. Da han kom tilbake trodde han at det hadde gått omtrent fem minutter, og han returnerte lykkelig til nachspielet for å feste videre. Stor var overraskelsen da flesteparten av deltakerne hadde gått hjem, noen nye gjester hadde kommet til og resten sov i krokene rundt omkring. Han kunne ikke helt forstå hvordan alt det hadde skjedd i løpet av de få minuttene han hadde sittet på do. :ler:
Det var ikke min dass vel, da jeg bodde på Grûnern? Det var spy der i mnd. etter at Mr.M hadde vært der og barfet.
Han var jo grønn og satt under ett teppe resten av natta! :kul:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.