Se full versjon : Har du noen gang spydd i en utedass?
Det har jeg. Det var ingen fornøyelse. Og på toppen av det hele satt svigermor på den. Herregud.
På toppen satt svigermor? :snill:
Så du var inni doet å spydde, bevare meg vel, skjønner det ikke var noen fornøyelse, og nei, det har jeg aldri prøvd.
Er altfor grådig til å kunne spy opp mat og drikke.
Høres ikke akkurat ut som en fornøyelse,nei :snill:
Men apropo spydd i en utedass, hvorfor kunne du ikke spy _utenfor_ doet da?
Bare nalle
25-12-03, 22:05
:LOL:
Men apropo spydd i en utedass, hvorfor kunne du ikke spy _utenfor_ doet da?
Det har jeg lurt litt på selv. Der står man altså, midt i svarte skauen, og istedenfor å bare spy litt diskret på en trestamme skal man altså inn på utedassen, skremme vettet av svigermor, skrike "fløtt deg da svigermor, jeg må spyyy" og så stikke hodet ned i det hullet med unevnelig innhold.
Neste gang blir det skogen!
Forøvrig er dette 14 år siden eller noe sånt, og jeg har slutta å spy i fylla, så det blir neppe noen neste gang..
.. men altså - om jeg hadde stukket hodet ned i en utedass igjen, kan selvsagt ingenting utelukkes..
.. men altså - om jeg hadde stukket hodet ned i en utedass igjen, kan selvsagt ingenting utelukkes..
:knegg:
Det er vel iallefall ikke noe problem hvis man LURER på om man må spy i en utedass, det er vel temmelig uunngåelig når man stapper huet nedi en sånn plass? :kul:
Det har jeg. Det var ingen fornøyelse. Og på toppen av det hele satt svigermor på den. Herregud.
Djises!!
Minner om han som kom løpende med DEN sydenmagen mot en toalettrekke. Heldigvis for han var det ene toalettet ledig og lyste grønt. Han river av seg shortsen i det han kaster seg inn og lar det stå til.
Det satt en der allerede......
:driter:
Huffda!
Tror jeg ville foretrukket å spy på trestammen jeg også. Men dersom man bare føler seg uggen og gjerne VIL spy så er kanskje utedassen et lurt sted å stikke hodet ned i. :elgen:
Djises!!
Minner om han som kom løpende med DEN sydenmagen mot en toalettrekke. Heldigvis for han var det ene toalettet ledig og lyste grønt. Han river av seg shortsen i det han kaster seg inn og lar det stå til.
Det satt en der allerede......
:driter:
:ler:
Fy fader så flaut!
Huffda!
Tror jeg ville foretrukket å spy på trestammen jeg også. Men dersom man bare føler seg uggen og gjerne VIL spy så er kanskje utedassen et lurt sted å stikke hodet ned i. :elgen:
Det funker. :nikker:
Fy fader så flaut!
Jeg tror heller jeg ville blitt flau enn driti på.
Jeg hadde engang valget mellom å spy i eller utenfor en utedass. Jeg valgte å spy utenfor.
Jeg hadde engang valget mellom å spy i eller utenfor en utedass. Jeg valgte å spy utenfor.
Alle kan jo ikke være like smarte som deg! :sur:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.