Se full versjon : Hvordan er været hos deg i dag Juleaften
I Oslo kl.07.28 er det SNØ ute men hvordan er det
hos dere andre.
+ det er 1 Varme grad ute.
GOD JUL
hos dere andre.
GOD JUL
Jeg gikk ut døra i Oslo kl 0728 selv, så her er det ikke stort å rapportere.
God jul, Master!
hos dere andre.
GOD JUL
Jeg gikk ut døra i Oslo kl 0728 selv, så her er det ikke stort å rapportere.
God jul, Master!
God jul, Macumba!
Håper du får en kjempe fin Jul.
Her i Telemark er det ganske kaldt.VBar - 8 kuldegrader i går kveld..hutre.God jul,Master!
Regn og 7 +. Hva annet kan man forvente.
Her i Telemark er det ganske kaldt.VBar - 8 kuldegrader i går kveld..hutre.God jul,Master!
Ja det er kaldere en hva det er i Oslo nå. Akkurat nå kl.18.05 er det 3 varmegrader. for 2 dager siden på samme tiden var det
mellom 9 til 10 kuldegrader.
Håper du får en fin Jul nette
Brr, her er det bare 18 grader nå. Finner ikke genseren min. Gleder meg til sommeren.
Brr, her er det bare 18 grader nå. Finner ikke genseren min. Gleder meg til sommeren.
Er det 18 kuldegrader ja da kan du trenge en genser.
Hadde det vært kuldegrader så hadde jeg daua.
God natt!
Da må det hvere varmegrader og det er kaldt det også med kun 18 grader. Bedre når det blir noen å tyve varme grader.
Her i Trønderhovedstaden var det kl tre kraftig vind og plaskregn i går. Det var da selfølgelig akkurat da vi var på kirkegården.
Her i Trønderhovedstaden var det kl tre kraftig vind og plaskregn i går. Det var da selfølgelig akkurat da vi var på kirkegården.
Ikke noe gøy med plaskregn når man er på kirkegården. Da er det bedre med Sol og stille vind.
Ikke noe gøy med plaskregn når man er på kirkegården. Da er det bedre med Sol og stille vind.
ikke no morro nei. Spesielt når man har med seg en tre åring som fryser.
Håper dere kom dere inn i ett varmere sted rett etter på.
Håper dere kom dere inn i ett varmere sted rett etter på.
jada heldighvis var bilen varm. :) også bar det rett hjem til mamma etterpå.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.