Se full versjon : Ok, nå er jeg SUR
Unner sambo en bytur i ny og ne, men når han forrige helg var ute både fredag og lørdag, og han var på fest i går, og dro på byen igjen nå, ja da blir jeg sur!
Faen det er jul, og jula er for familien. Sitter da vel faen meg nok alene om ikke nå i jula også.
Slang bare i han at han måtte hilse "henne" da han dro. Man kan jo begynne å lure.
:medica:
Skjønner frustrasjonen din. Neste gang sier du allerede på fredag kveld at du neste helg skal ut både fredag og lørdag. Har dere mulighet til å få barnevakt av og til så dere kunne gått ut sammen?
Skjønner deg godt MrsC. Det kunne godt vært min sambo det der. Prat iallefal med han i morra når han er edru og si det du mener. Dumt og bare gå og gnege på det og late som ingenting. Det er jeg fryktelig flink til.
Enig med deg MrsC. Jula er en familiehøytid. Greit nok at man vil bruke ferien til å treffe venner også, men at du skal bli sittende alene hjemme hele tiden er ikke ok. Har dere barn? Hvis ikke ville jeg blitt med ut om jeg var deg.. Men har dere unger er det skikkelig dårlig oppførsel av ham!
Har to unger.
Kunne godt vært med ut jeg, og skaffa barnevakt, men slikt blir vanskelig når han kommer og sier at han drar mens han holder på å ta på seg jakka.
Snakke?
Noen som har prøvd å snakke til en vegg noen gang?
Er desverre ikke første gangen dette her, og ting blir ikke bedre ser det ut til. Jeg er bare et hysterisk kvinnfolk som passer best til å passe hus og unger. Skal jeg noe, så er alt så fryktelig vanskelig, og han har SÅ mye som han skulle gjort akkurat da. Ting som er MYE viktigere enn mitt må vite.
Mannfolk :roll:
Han der høres vanskelig ut.
Og lite ansvarsbevisst.
Har to unger.
Kunne godt vært med ut jeg, og skaffa barnevakt, men slikt blir vanskelig når han kommer og sier at han drar mens han holder på å ta på seg jakka.
Snakke?
Noen som har prøvd å snakke til en vegg noen gang?
Er desverre ikke første gangen dette her, og ting blir ikke bedre ser det ut til. Jeg er bare et hysterisk kvinnfolk som passer best til å passe hus og unger. Skal jeg noe, så er alt så fryktelig vanskelig, og han har SÅ mye som han skulle gjort akkurat da. Ting som er MYE viktigere enn mitt må vite.
Mannfolk :roll:
Høres ut som om du virkelig trenger og få dytta no fornuft inn i skallen på han på noe sett. Ikke gota det iallefall.
Enig med deg MrsC. Jula er en familiehøytid. Greit nok at man vil bruke ferien til å treffe venner også, men at du skal bli sittende alene hjemme hele tiden er ikke ok. Har dere barn? Hvis ikke ville jeg blitt med ut om jeg var deg.. Men har dere unger er det skikkelig dårlig oppførsel av ham!
:signerer:
Nå igjen? At du gidder. :roll:
Drit i ham, han driter jo i dere...
Unner sambo en bytur i ny og ne, men når han forrige helg var ute både fredag og lørdag, og han var på fest i går, og dro på byen igjen nå, ja da blir jeg sur!
Faen det er jul, og jula er for familien. Sitter da vel faen meg nok alene om ikke nå i jula også.
Ja, den der var litt drøy. Han burde ihvertfall klare seg med 1 max 2 dager alene ut i løpet av en uke, og du burde jo da få samme muligheten. Hvis man forlanger mer enn det, blir det jo ingen dager igjen hvor man sitter sammen. Det burde være noen slike dager oxo.
Slang bare i han at han måtte hilse "henne" da han dro. Man kan jo begynne å lure.
Skjønner du er fortvila ja.
Finn noe å reise ut med, og la han sitte hjemme med barna en dag. Kansje han skjønner hvordan du har det da. :forvirret:
Skjønner du er fortvila ja.
Finn noe å reise ut med, og la han sitte hjemme med barna en dag. Kansje han skjønner hvordan du har det da. :forvirret:
Signerer.
Dette haadde ikke jeg funnet meg i.
Hopp i dusjen, fjong deg opp litt, smink deg, og i det samme du tar på deg kåpa sier du: "Tar meg en tur ut jeg". :kul:
Det tror jeg jaggu jeg skal gjøre Maki!!
Selv om helvet kommer til å bryte løs...
kan jo også nevne i forbifarta at han atter en gang har forlatt heimen...
Riktignok kjørende denne gangen, men jeg banner på at jeg i morgen må være med å hente bil...
Jeg synes du bør sette deg ned med ham og fordele dager. Heng gjerne opp en kalender på kjøleskapet hvor dere skriver dere på når dere har planer. Hvis han vil gå ut en dag du allerede har bestemt deg for å gå ut, så er han nødt til å skaffe barnevakt.
Har dere snakket seriøst om dette problemet? Hva forsvarer han seg med? Det går da ikke an for en voksen mann å opptre så ansvarsløst!
Syns jeg kjenner igjen noe av dette temaet.
Og tror at jeg kan svare på MrsC's vegne at det nytter LITE å snakke om det.
Det går inn ene øret, og ut det andre.
Syns jeg kjenner igjen noe av dette temaet.
Og tror at jeg kan svare på MrsC's vegne at det nytter LITE å snakke om det.
Det går inn ene øret, og ut det andre.
Du sa det!!
Dvs; det går aldri inn engang...
Tenkt noe mere på å bare plutselig gå ut du da?
Gleder meg :D
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.