PDA

Se full versjon : Hva har du som nyttårsforsett?

Master
27-12-03, 01:16
Slutte å røyke
Spise sunnere
Bli snillere
Drikke mindre alkohol
Trene mer
Bruke mer tid på familie og venner
Jeg er perfekt
Bli slemmere
Begyne å røyke
Begyne å drikke
Trene mindre
Eller bli min SLAVE :D

Eller noen andre ?.

nette
27-12-03, 01:21
Hva jeg har som nyttårsforsett vet jeg ikke enda.
Bestemmer meg ca. kl. 23:59 den 31/12.03
:D

Master
27-12-03, 01:33
Hva jeg har som nyttårsforsett vet jeg ikke enda.
Bestemmer meg ca. kl. 23:59 den 31/12.03
:D

Lurest å vente til siste liten ikke lett å bestemme seg bestandig.

:tenker:

spindis
27-12-03, 10:26
Har som nyttårsforsett og bli bedre i ryggen, trene mer for og bli bedre i ryggen og gjerne gå ned noen kilo for og bli bedre i ryggen.

Master
27-12-03, 10:58
Har som nyttårsforsett og bli bedre i ryggen, trene mer for og bli bedre i ryggen og gjerne gå ned noen kilo for og bli bedre i ryggen.

Det var ett lurt nyttårsforsett spesielt det å bli bedre i ryggen og gå ned noen kilo. Hadde selv for en del år tilbake ganske mye vondt i ryggen og det gikk helt over med trening og inntak av litt ekstra Omega 3 og Omega 9 fettsyrer som gir bra smøring i kroppen. Jeg kan annbefale UDO'S CHOICE Den Optimale Oljeblanding som inneholder Omega 3 + 6+ 9 fra vegetabislke kilder. Fnnes i 250ml og 500ml flasker. Eller Eskimo Omega 3 fettsyrer fra Fisk.

Info om den UDO's CHOICE

http://www.florahealth.com/flora/home/international/products/select/r79801.asp

spindis
27-12-03, 11:12

Det var ett lurt nyttårsforsett spesielt det å bli bedre i ryggen og gå ned noen kilo. Hadde selv for en del år tilbake ganske mye vondt i ryggen og det gikk helt over med trening og inntak av litt ekstra Omega 3 og Omega 9 fettsyrer som gir bra smøring i kroppen. Jeg kan annbefale UDO'S CHOICE Den Optimale Oljeblanding som inneholder Omega 3 + 6+ 9 fra vegetabislke kilder. Fnnes i 250ml og 500ml flasker. Eller Eskimo Omega 3 fettsyrer fra Fisk.

Info om den UDO's CHOICE

Den skal jeg jammen meg prøve. Takk Master. :)

http://www.florahealth.com/flora/home/international/products/select/r79801.asp

Macumba
27-12-03, 13:04
Kanskje drikke litt mindre.
Eller PRØVE å drikke litt mindre.

Ja.

gyrken
27-12-03, 13:58
Slutte å røyke skal jeg omtrent en måned etter nyttårsaften. Har to eksamener i januar som skal overleves først - deretter er det ingen nåde!

medica
27-12-03, 16:02
Slutte å røyke skal jeg omtrent en måned etter nyttårsaften. Har to eksamener i januar som skal overleves først - deretter er det ingen nåde!
Det var et kjedelig nyttårsløfte.

medica
27-12-03, 16:04
Jeg har ingen nyttårsløfter. Det måtte i så fall være å pule mer.

gyrken
27-12-03, 16:11
Det var et kjedelig nyttårsløfte.

Jeg er møkk lei av å røyke. Det er egentlig ikke en god ting å si om det nå mer bortsett fra at det er litt tøft. ;)

Master
27-12-03, 18:15
Jeg har ingen nyttårsløfter. Det måtte i så fall være å pule mer.

Ja men det løftet der er jo egentli ett bra løfte å pule mere. :D

Barbie
27-12-03, 22:31
Jeg skal slutte å røyke!

Tror jeg... :flau:

Cavatina
27-12-03, 23:27
Ingen nyttårsforsetter. Ihvertfall ikke annet enn at jeg skal fortsette med treninga slik jeg begynte med i år, og gjerne trene mer for å bli så frisk som mulig. Regner med at de kroniske sykdommene blir enklere å leve med når kondisen blir bedre.

Og så krysser jeg fingrene for at jeg får igang de prosjektene jeg har planlagt neste år!