Se full versjon : Livet er så skjørt
Jeg fikk akkurat beskjed på e-post at en av mine venninner mistet datteren sin i en trafikkulykke på julaften. Jenta var like gammel som min eldste.
http://www.ypsilanticourier.com/2003/homepage/03122503.htm
Det er så helvetes urettferdig!
Det er farlig å kjøre bil.
Åh! Alt føles så ekstra meningsløst når det rammer barn. :gråter:
:klem:
Hannah var en utrolig aktiv og vilter unge, faktisk så aktiv at de hadde planlagt å vente lenger før de fikk nummer to. Emily var en såkalt ooops, men jeg tror Tani og Jon er veldig glade for at de har henne nå. Jeg tror det er en stor trøst å ha flere barn i en slik situasjon.
Vi fikk aldri møtt Hannah, for de var ikke med på treffet verken i Washington DC eller i Chicago. Hvis Forskningsrådet hadde innvilget min manns søknad om støtte til å ta doktorgraden ved Michigan State University, ville vi antagelig bodd i East Lansing, Michigan nå. Tani var veldig hjelpsom med råd om bolig og økonomi da vi drev på og undersøkte mulighetene siden de bor i området. Vi har vært medlemmer av den samme lille gruppen på nettet siden sommeren 1997, og det føles som om naboen har mistet ungen sin.
Det er så meningsløst.
Huff så tragisk...
Like gammel som min eldste hun.
Fælt når sånt hender med små unger, det er trist. :(
Ble selv kjørt på av en bil når jeg var 5 år gikk å bærte på ett bil jul over en vei på Vestli i Oslo. Da en Taxi kom i full fart og kjørte på meg så jeg ble kastet ett stykke bort over. Husker selv ikke så mye fra dette men gikk med bandasje rundt brystet en stund. Det var noen knekte ribb bein og andre mindre skader skader. Tror det kan ha hvert grunnen til en del vondt i ryggen en del år seinere. Det som reddet meg var hvis att det bil dekket var mellom meg og bilen så jeg ikke havnet under bilen men ble kastet bortover i steden.
Noen som sa det bodde troll under en vei undergang så jeg fant
det lurerer å gå over veien noe jeg alldri skulle ha gjort.
Åh! Alt føles så ekstra meningsløst når det rammer barn. :gråter:
:klem:
:gråter:
Bare nalle
28-12-03, 04:01
Dette er trist, medica. :klem:
Å nei, så grusomt.
Stakkars de som sitter igjen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.