PDA

Se full versjon : Ditt første kyss!

gyrken
27-12-03, 23:28
Det er så søtt og klissete her at dere sikkert setter pris på en slik tråd.

Jeg fikk mitt første kyss på Storefjell høyfjellshotell den vinteren jeg var 11 eller 12 år. Jeg og en skikkelig kjekkas på samme alder spesialiserte oss på å rane kronesautomater, og en gang vi sto bak noen klesstativer og telte over utbyttet kysset han meg. I løpet av uka ble det ganske mange kyss. Snakker om romlemantisk! :rørt:

Macumba
27-12-03, 23:29
Jeg var dritings og på vei hjem fra fest på lokalet.
En kjekk kar kom bort, klinte i 10 sekunder og gikk igjen.

Isn't that special.

spindis
27-12-03, 23:31
Nei dævven, de husker jeg faktisk ikke. Kunne ikke vært så innmarri spesielt.

gyrken
27-12-03, 23:31

Isn't that special.

Du fikk det ihvertfall overstått! Hvor gammel var du (lurer på om du var dritings tidlig eller klina seint)? ;)

Macumba
27-12-03, 23:33
Jeg hadde akkurat fylt 15. Jeg hadde ikke særlig guttetekke, for å si det mildt.

medica
27-12-03, 23:43
Jeg var vel i ti-elleveårsalderen. Jeg og en venninne avtalte med to gutter at vi skulle møtes i et gammalt skur for å kline. Og så gjorde vi det. Guud, så romantisk. Vi var ganske fremmelige, ikke sant?

nette
27-12-03, 23:55
Jeg var ca. 11 år gammel og var vilt forelsket i denne gutten.

MrsC
28-12-03, 01:37
Var på 4H leir.
Vi lå 7 stk i et 4 mannstelt. 4 jenter og 3 gutter.
Fikk mitt første kyss den natta.
Romantisk??
Nei...

Trangt??
Ja...

minibitch
28-12-03, 02:32
Det første kysset er vel sjeldent romantisk, snarere tvert imot.
Alt er skremmende nytt og KLØNETE!

Vimsa
28-12-03, 03:38

Isn't that special.

Ganske likt, bare at det var hjemme alene fest.

magnus
01-01-04, 07:23
Det var med min kusine som selvsagt var gift.

Shit happens.

pip
01-01-04, 15:58
Ops, Jeg rødmer her jeg sitter med tanken på mitt første kyss.

hehe.

Tror ikke jeg har lyst til å dele det, foruten å si at jeg var 14. Tror kanskje det var bursdagen min, til og med.

magnus
01-01-04, 16:01
Fortell!

Mr.Man
01-01-04, 20:18
Litt usikkert egentlig, for jeg har vært litt ivrig på doktorleker. Men hvis vi nå ser på den første gangen jeg rota med en dame, må det være denne gangen.

Jeg var vel 11 år gammel. Var i en selvbygd hytte inne i skogen sammen med en kamerat (som forøvrig var 14 år gammel). Der kom det 2 damer på besøk. Kameraten begynte å kline med den andre dama, og jeg følte presset skylle over meg.

Dermed tok jeg tak i den andre dama som forøvrig var rundt 15 og begynte å rote med henne. Det var vel første gang jeg fikk noen skikkelige pupper mellom hendene, og det var vel egentlig det aller gjeveste. Senere den sommeren ville hun pule, men jeg synes det var litt i drøyeste laget med tanke på den reka jeg hadde mellom lårene.

Oyda
03-01-04, 16:33
Jeg husker heller ikke, men jeg husker at det var en som prøvde å kline med meg og jeg turde ikke.

Tror ikke jeg turde å kysse noen før jeg var minst 16 år.

Ling
03-01-04, 18:06
Skal slettes.