Se full versjon : Klisseforum?
Jeg skulle gjerne hatt et klisseforum hvor man kunne dumpe alle trådene som ble for sukkersøte. Jeg får så lett surt oppstøt av slikt kliss nå i romjula etter alt for høyt marsipaninntak.
Er det ikke like greit å flytte de til pisspreik? Det er vel det de stort sett består av....
Gid, så minglete. ;)
Men ideen er forsåvidt litt god også. Ok å ha et sted å hive klineriet hvor man f.eks. ikke får grunker og økt innleggstall av å skrive. Hva slags tråder mener du skal havne i en sånn grisebinge?
Bare nalle
28-12-03, 18:28
Gid, så minglete. ;)
Men ideen er forsåvidt litt god også. Ok å ha et sted å hive klineriet hvor man f.eks. ikke får grunker og økt innleggstall av å skrive. Hva slags tråder mener du skal havne i en sånn grisebinge?
Det kan jeg ikke hjelpe deg med da jeg ikke skriver slike klinerier. :overlegen:
Det som fikk meg til å skrive innlegget, var en tråd i går hvor Mac og spindis skrev : kos : og : klem : til hverandre cirka 100 000 ganger.
Jeg liker ikke kos og klemming. Ikke trøsting heller. Tøffe gyrk. :nemlig:
Hva med å kalt det: Grisebingen?
Jeg er bare så usikker på om det er ok å drive den formen for sensur. Jeg vil at folk skal skrive om det de vil, i den formen de vil. Når
Syns kosekroker er unødvendige.
Det er like greit å mobbe vedkommende som klisser i tråden, uavhengig av hvor den ligger.
Det er like greit å mobbe vedkommende som klisser i tråden, uavhengig av hvor den ligger.
:knegg: Det er nesten så du fortjener en klem. :ond:
Gid, så minglete. ;)
Det kan jeg ikke hjelpe deg med da jeg ikke skriver slike klinerier. :overlegen:
Grønn prikk til nalle.
Bare nalle
28-12-03, 23:10
Gid, så minglete. ;)
:kickass:
Du vet hva det betyr. ;)
Grønn prikk til nalle.
:snurt2: Du er så jævlig snurt og sjalu for at jeg koste på Spindis, medica.
Bare nalle
29-12-03, 00:18
:snurt2: Du er så jævlig snurt og sjalu for at jeg koste på Spindis, medica.
Der kommer blomsterpiken, jo.
Ja, selveste sola di, nalle!
Halve innlegget mitt forsvant visst istad?! Uansett, det jeg tenkte å skrive var at man bare kan være jævlig spydig mot de som skriver uønskede innlegg, så vil vel sånt ordne seg selv.
Enig. Lager vi en kosekrok kan det jo også virke som om vi bifaller denslags kvalmende virksomhet.
Bare nalle
29-12-03, 04:06
Ja, selveste sola di, nalle!
:kline:
:snill:
Du er så jævlig snurt og sjalu for at jeg koste på Spindis, medica.
:skrape: Jeg føler meg så gammel og utbrukt når du flirter med ungpikene.
Nå har også min sengepartner registrert seg her, merker jeg.
Vi er jo veldig klissete.
Jeg merker at trangen til å være jævlig spydig melder seg... :twisted:
Skal du være spydig mot MEG igjen, nanna?
Hva har jeg gjort NÅ da? :gråter:
Hva har jeg gjort NÅ da? :gråter:
Ingenting, vesla. Bare klisset litt. ;)
Du har begynt å forstå det Fritz. :snill:
Gruppeklem!!
:ondtglis:
Med det onde gliset rett etter ser jeg for meg en som tar rundt en person med hver hånd og skaller hodene deres sammen. :knegg:
Det høres ut som Fritz. :nikker:
Gruppeklem!!
:ondtglis:
Med det onde gliset rett etter ser jeg for meg en som tar rundt en person med hver hånd og skaller hodene deres sammen. :knegg:
Hey, what`s there not to love about this?
Det er noe Jack Nicholsonsk over den smily'n.
Ikke like mye cola i nesa da.
Det har du rett i, Mr. Man.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.