PDA

Se full versjon : Noen som har sett Sabeltann-filmen på kino enda?

gyrken
28-12-03, 17:56
Men to Sabeltann-fans i huset vurderer vi det jo.. men er den verdt å se?

Laban
28-12-03, 18:00
Ja, ganske morro, gutta kommer til å like den.

gyrken
28-12-03, 18:19
Vi ender sikkert med å se den, men for å være helt ærlig er jeg litt smålei av pengemaskinen Kaptein Sabeltann. Det jeg har sett av filmen virker egentlig ikke overbevisende. Men handlingen kan selvsagt være bra selv om streken er enkel..

Bare nalle
28-12-03, 18:28
Jeg har ikke sett.

Laban
28-12-03, 19:50
Vi ender sikkert med å se den, men for å være helt ærlig er jeg litt smålei av pengemaskinen Kaptein Sabeltann. Det jeg har sett av filmen virker egentlig ikke overbevisende. Men handlingen kan selvsagt være bra selv om streken er enkel..

Sabeltann er Sabeltann, spiller ingen rolle hvilken pakkning han kommer i, ihvertfall noen smågutter som er enig i det!

Nei, ikke verdens beste tegnefilm, men grei nok.

Ikke nok med pengemaskinen til Sabeltannkonsernet, jeg må handle i samme Rimi-butikk som han!

Master
28-12-03, 20:12
Har ikke sett den enda.

Men jeg må nok se denne tegnefilmen på kino om ikke så lenge. :D

gyrken
28-12-03, 22:01
Men jeg må nok se denne tegnefilmen på kino om ikke så lenge.

Vil du låne ungene så du har et alibi for å se barnefilm på kino? ;)

Master
29-12-03, 02:23

Ja det kunne hvert lurt å ha et alibi ved å låne ungene så
hadde jeg hvert mere på trygg grunn når jeg ser filmen. :D

Mr.Man
29-12-03, 04:25
Husk: Man får oxo lett draget ved å ha med unger.

Master
29-12-03, 04:39
Husk: Man får oxo lett draget ved å ha med unger.

Ja det er sant.

Da kan jeg jo nesten bruke ungene som dame agn. :D

Nå var jeg vell litt slem :?:

gyrken
29-12-03, 04:49
Nei, du var ikke slem. Men jeg ante ikke at unger var noe slags dameagn, og skulle gjerne sett at mistermannen forklarte seg litt grundigere. :skeptisk:

medica
29-12-03, 05:48
:knegg:

Master
29-12-03, 05:51
Nei, du var ikke slem. Men jeg ante ikke at unger var noe slags dameagn, og skulle gjerne sett at mistermannen forklarte seg litt grundigere. :skeptisk:

Bra å høre att jeg ikke var slem :D

Stakkars Mistermannen :kul2: nå, når han må forklare seg.

Mr.Man
29-12-03, 13:05
Det er jo rimelig gammelt nytt det da. Tror vel det finnes en film hvor en kar leier en unge for å få draget på damene. Alle damer ser (u)bevisst etter en ansvarfull mann som har bolig og jobb. Har man en unge på slep, er det jo rene vitnesbyrdet om at det er ordnede forhold til stede og at man tar ansvar. Skikkelig fittemagnet. Mye bedre enn en fet bil f.eks..

Laban
29-12-03, 13:53

Hi, hi, Gutter nå er det bare å ta med/låne ungene/er ned hit i sommer, jeg har båt. Hvis vi slår sammen burde det bli 7-8 unger, så bytter vi på å kjøre båten.
Så blir replikken: "De er ikke mine, men jeg er veldig glad i barn, derfor tar jeg de med på sommerferie". :kul:

anonym
29-12-03, 13:58
Vel, det er litt feil Mr.Man.

Det kommer an på hvor i syklusen sin damene er.

Er det rundt eggløsning, vil din teori stemme, siden man vil finne den beste til å videreføre genene sine.

Laban
29-12-03, 16:13
Vel, det er litt feil Mr.Man.

Det kommer an på hvor i syklusen sin damene er.

Er det rundt eggløsning, vil din teori stemme, siden man vil finne den beste til å videreføre genene sine.

Å, faen hvor var moren din i syklusen da?

anonym
29-12-03, 16:49
Hun gjorde ikke et særlig godt varp og jeg har vel endt opp med alle de negative sidene til begge.

Laban
30-12-03, 00:26
Stakkar! :kul:

nette
30-12-03, 00:46
Filmene skal være bra, så det er bare å ta beina fatt og se den.

anonym
30-12-03, 02:16
Ja, fy fabian, Laban. Hvordan jeg i det hele tatt overlever hverdagen er i seg selv et under.

Laban
30-12-03, 02:48
Ja, fy fabian, Laban. Hvordan jeg i det hele tatt overlever hverdagen er i seg selv et under.

:kul: