Se full versjon : Skal du se World Idol i dag?
Vi skal, men jeg leser at programmet var en flopp i Storbritania. Kanskje ikke så rart? Det er vel ingen som er interessert i Idol-vinner Kurt her hjemme lenger, og det er sikkert på samme måten i andre land.
Unge David som tok tredjeplassen derimot tror jeg er en kar vi kommer til å høre mer til.
Bare nalle
28-12-03, 18:10
Jeg har ingen planer for kvelden, men for å være ærlig håper jeg det er noe annet på tv hvis tv blir aktuelt. :knegg:
Jeg har ingen planer for kvelden, men for å være ærlig håper jeg det er noe annet på tv hvis tv blir aktuelt.
Jeg for min del har gledet meg hele jula. :flau:
Bare nalle
28-12-03, 18:26
Jeg har ingen planer for kvelden, men for å være ærlig håper jeg det er noe annet på tv hvis tv blir aktuelt.
Jeg for min del har gledet meg hele jula. :flau:
:trøster:
Jeg håper programmer står til forventningene dine.
Hvis ikke kan du tenke på meg som sitter i sofaen med en god film og masse digg. :knegg:
Hvis ikke kan du tenke på meg som sitter i sofaen med en god film og masse digg.
Jeje, jeg får nesten spise opp alle godsakene jeg hadde forberedt til du skulle komme i går jeg da. Planen var jo å varte opp med gyrkens sinnsykt gode pastasalat, rødvin, snacks og digg og.. jah.. Nå får jeg alt for meg selv, for her var ikke en eneste liten mus i går. ;)
Bare nalle
28-12-03, 18:45
Hvis ikke kan du tenke på meg som sitter i sofaen med en god film og masse digg.
Jeje, jeg får nesten spise opp alle godsakene jeg hadde forberedt til du skulle komme i går jeg da. Planen var jo å varte opp med gyrkens sinnsykt gode pastasalat, rødvin, snacks og digg og.. jah.. Nå får jeg alt for meg selv, for her var ikke en eneste liten mus i går. ;)
Dette er en lite feig mus, men jeg gleder meg til vi får mannet oss opp og møtt hverandre. Det ville musa likt. :jepp:
Jeg skal ikke se det, for jeg skal på fest og drekke.
Kusina mi har forresten vært læreren til David.
Tror jeg skal gjøre det til en Hilde og Ine (min datter på 9) time.
Hun liker godt å benke seg i sofaen med snop og se på slike ting. Fulgte ikke med i det norske Idol jeg, men regener med at dette kan bli gøy.
Jeg skal vel se littegranne på det..
Regner med att jeg skal se på dette.
:D
Har aldri sett Idol. Skal aldri se.
Hvilken nedtur! Vi får jo ikke vite resultatet før 1. nyttårsdag! :roll:
Hvilken nedtur! Vi får jo ikke vite resultatet før 1. nyttårsdag! :roll:
Stakkars gyrk, nå blir du gående som en verpeklar høne i en uke! :knegg:
Stakkars gyrk, nå blir du gående som en verpeklar høne i en uke!
Jeg heier på Kurt! Jeg trodde egentlig ikke fyren hadde noen sjanse, men etter å ha sett de andre kandidatene ombestemte jeg meg. :biter negler:
Stakkars gyrk, nå blir du gående som en verpeklar høne i en uke!
Jeg heier på Kurt! Jeg trodde egentlig ikke fyren hadde noen sjanse, men etter å ha sett de andre kandidatene ombestemte jeg meg. :biter negler:
Han burde ha bra sjangs å vinne.
Her er noe en av dommerne sa om Kurt.
Du synger som en engel, men ser ut som en Hobbit. Om dette hadde vært en idolkonkurranse i Midgard, ville du vært en soleklar vinner.
Bare ikke Kelly Clarkson vinner. Hun er vell den personen de fleste tror vinner men man hveit jo aldri så Kurt kan greie det.
Har knapt sett TV på en uke nå, bortsett fra "Sølvguttene-konsert" på julaften hos mamma, en nyhetssending (sjekke hva som skjedde med Beagle II) og en dokumentar om Nelson Mandela, tviler på at jeg sløser bort TV-titting forbedringa med Idol nei... :|
Bare nalle
29-12-03, 14:37
Jeg ble tvunget til å se det alikevel. Jeg må innrømme at jeg likte det jeg så.
Heia Kurt.
Bare ikke Kelly Clarkson vinner. Hun er vell den personen de fleste tror vinner men man hveit jo aldri så Kurt kan greie det.
Hun kan jo uten tvil synge. Pen er hun også og har fin stil. Men jeg synes for min del at hun er kjedelig! Hun minner på en prikk om en hel haug med andre amerikanske sangerinner som har kommet på banen de siste årene.
Hun kan jo uten tvil synge. Pen er hun også og har fin stil. Men jeg synes for min del at hun er kjedelig! Hun minner på en prikk om en hel haug med andre amerikanske sangerinner som har kommet på banen de siste årene.
Ja hun kan synge og har solgt ove 2,5 millioner Cder til nå. Ja hun minner om flere andre artister som synger lignende sanger og som synger bedre en henne også. Så vi får håpe Kurt kan greie å vinne. Hadde hvert bedre att Kurt fikk en verdenslansering med sin CD, så man får krysse fingrene og håpe på det beste
Jeg kom og jeg så. Og heia Canada! Ja, foruten Kurt, da. Men jeg er vel partisk.
Jeg tror Kurt vinner. Ene og alene fordi Kelly ikke kan høste stemmer fra sitt eget land. Dermed håper jeg stemmene fra USA går til Kurt. Da blir det vel:
1. Kurt
2. Kell
3. Mr. Canada (hva han nå het)
Men på samme måte får jo ikke Kurt stemmer fra Norge. Og hun er tross alt internasjonal stjerne innen nå.
De har sikkert funnet en eller annen måte å utjevne stemmene på, slik at hvert land gir like mange poeng.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.