Se full versjon : Vi har glemt å kjøpe rødvin!
En liten krise på morgenkvisten.
Vi har glemt å kjøpe rødvin, og i dag er polet stengt! Dette er jo kritisk. Ikke bare har jeg lovet meg selv og dere å drikke rødvin i dag, men enda viktigere er det at jeg skulle lage rødvinssaus til kalkunen. Vel, nå blir det fløtesaus. Og gjestene som hadde bestilt akkurat gyrkens superduperdritakulespesielleogknallgode rødvinssaus!
:griner:
Dere har vel noe annet å drikke på? Fløtesaus er godt! :trøster:
Annet drikke har vi i massevis, så den biten går bra. Men en fløtesaus blir selvsagt aldri helt bra. Det blir nok en trist nyttårsaften dette.
Kanskje noen av gjestene har en skvett rødvin?
Jeg mistenker at naboen bare har hasj i barskapet.
Du burde hatt mine naboer. De har både hasj og rødvin.
Cognac i sausen.. :tenke på: Skal prøve en slump og se om det er bra!
Er polet stengt i dag? :sjokk:
Jeg som har sendt mannen ut med hyenene for å kjøpe rødvin (og holde seg borte mens jeg fikser kåken). Heldigvis har vi tre flasker liggende.
gyrk, husker du det jeg sa om kriselager med røyk? Det gjelder rødvin også. :nemlig:
Vi har en flaske vi fikk til jul. Bare å stikke innom og hente. Vi lager fløtesaus.
*Hyggelig*
gyrk, husker du det jeg sa om kriselager med røyk? Det gjelder rødvin også.
Vel, med huset fullt av whisky og annet alko-lager er det lett å glemme.
gyrk, husker du det jeg sa om kriselager med røyk? Det gjelder rødvin også.
Vel, med huset fullt av whisky og annet alko-lager er det lett å glemme.
Jeg har 12 forskjellige maltwhiskyer i hus. Og 2 blend. Og 3 flasker rødvin.
I tillegg har jeg to typer gin, to typer tequila, bare én type rom og en del annet (inkludert den hjemmelagede kirsebærlikøren jeg silte i går natt). Dessuten sitter jeg her med to meget kjekke unge menn. :lollipop:
Dessuten sitter jeg her med to meget kjekke unge menn. :lollipop:Og hva gjør du foran pc'en??
Og hva gjør du foran pc'en??
Til og med den sprekeste trenger en pause en gang i blant. :nemlig:
ok da :) Skjønner jo nå at det var noen kjekke unge menn...
Fra det ene til det andre. Tror du det er lurt å ha som forsett å aldri drikke noe mere...? :trøtt:
Fra det ene til det andre. Tror du det er lurt å ha som forsett å aldri drikke noe mere...? :trøtt:
:hvisker: Muligens
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.