Se full versjon : Første fredag i 2004!
Hva skal du gjøre i kveld for å feire at du har et nytt og ubrukt år med 52 fredager foran deg? Skal du drikke deg full eller skal du vente en uke til med å bryte nyttårsforsettet om å drikke mindre?
Jeg har tenkt å sitte foran PCen i kveld og bare nyte at jeg endelig er kvitt storfamiliens klamme hånd. Det blir nok et par øl også.
Jeg vil anbefale alle på Nettkafeen om å stille opp her i kveld, for det kommer til å skje noe morsomt! :hemmelighetsfull:
Se den utvidede to tørn på den nye kinoen vår.
HEnger på nett som vanlig. Med mindre noen vil pøke.
Tre Amigos
02-01-04, 18:26
Første Fredag, Nyttårskonsert!
De tre Amigos holder konsert på Colorline.
Når vi først er i Danmark skal vi også synge for Margrethe.
I morgen tidlig skal vi åpne en ny svømmehall i Odense, med en oppvisning i synkronsvømming. Her vil Fredrik gjøre en tvertom kvanta-skru, med rollover nebel tvist.
Fredrik synger Aida, strofe 5, vers 18
Johnny synger gamle Kim Larsen slagere (på ønske fra Hennes Majestet)
Jonas synger ikke, men kompanierer med Lutt!
:twisted: :kul: :ondtglis:
Jeg blir her inne, noe annet ville vært forkastelig.
Med unntak av et par TV-programmer jeg skal få med meg, kommer jeg nok til å være inne.
Jeg ser frem til denne nett-kvelden! :twisted:
Med unntak av et par TV-programmer jeg skal få med meg, kommer jeg nok til å være inne.
Hvilke program?
Jeg ser frem til denne nett-kvelden! :twisted:
:ivrig:
Hvilke program?
Jeg skal ihvertfall se Underholdningsåret 2003 og Six feet under.
Åja, det ja.
Takk for tipset, jeg satt akkurat å tenke på hva jeg skulle glo på i kveld.
Nå har den hælvetes oppvaskmaskinen sagt takk for seg for n`te gang, så jeg må vel stå å vaske opp..Og drikke øl og være på nett.Og lage middag til gubben når han får stått opp engang.
Sover ikke hele dagen de som ligger ennå heller, nette. ;)
Takk og lov at jeg fikk liv i oppvaskmaskinen vår igjen i dag. Mannen min bedrev oppvask for hånd hele gårsdagen.
Akkurat nå funderer jeg på hva BP og jeg skal spise i kveld.
BP har en PC som plutselig sluttet å fungere, så han kommer vel til å stå med hodet dypt nede i en harddisk i kveld.
Kanskje han heller kan komme hit å reparere oppvaskmaskinen min? :rolf:
Så du den linken jeg hadde lagt ut til BP?
Oppvaskmaskinen er nok det som holder BP og meg sammen. ;)
Jeg skal lete etter linken.
Næi dævven medica. Nå ble jeg nyskjerrig. Vi får besøk av pappa i kveld vi. Skal fylle litt med han så jeg får ikke vært på nett. Barnefri har vi og.
:mumler: Vil vite hva som skal skje.
Det er veldig gøy, det som skjer! Du kommer til å angre hvis du går glipp av det! Kan ikke sambisen fylle litt med faren din?
Har du noe ca. tidspunkt det hele begynner, Medica?
Om et par timer. Og det er fortsatt medica med liten m. Sånn: :medica:
da er jeg forhåpentligvis oppslukt av tt.
men med bitter erfaring vet jeg at ttt
Det var en som rakte tunge, ikke en M eller m.
Se hva smileyen heter, du.
Jeg vil OG ha egen smily!
Jeg skal forsøke å få det ordnet!
Jeg vil anbefale alle på Nettkafeen om å stille opp her i kveld, for det kommer til å skje noe morsomt! :hemmelighetsfull:Hmm! Har det noe som helst med sex å gjøre? :gris:
Søren snyte altså. Kan jo prøve og snike meg unna, men tror ikke det går. Får jeg full raport på hva som skjedde etterpå ja folkens? :smisker:
Mac: http://www.lekshop.no/varebilder/0/dl3078.jpg
Hmm! Har det noe som helst med sex å gjøre? :gris:
Jepp. Hvis man kan kalle det sex, da. :spyr:
Magnus: jeg har ikke handla, nei, men kanskje Mac skal?
Jeg trenger ikke. Jeg har jo BeltePenis. :snill:
Nå har den hælvetes oppvaskmaskinen sagt takk for seg for n`te gang, så jeg må vel stå å vaske opp..Og drikke øl og være på nett.Og lage middag til gubben når han får stått opp engang.
Du får spille saltdal på full guffe.
Du får spille saltdal på full guffe.
«Du sku' fan ikkje ha hatt en vaskemaskin, du sku' hatt et brætt!» :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.