Se full versjon : Advarsel!Her har dere han - igjen!
Dustemikkelen. :spyr:
Hva er det første du tenker når du ser på bildet?
Stygg mann.
Har han "gjort" noen sprell igjen eller bare fant du han og ville dele han med oss?
Dro opp en gammel tråd her. Han kan sammenlignes med Jan werner.
Han er enda styggere enn JW.
Jeg kan faktisk se _noe_ sjarm i JW.
*flau*
Å herregud!
Hva med å ADVARE i overskriften!
Ok,skal gjøre det,ano.For din skyld. Og min. :rofl:
Urhv, urhg, blæh og alt det der. Sier ikke mer.
Jeg tenker: Måtte han aldri bli statsminister.
Det blir han nok ikke, pip!
hvorfor tror du ike det, medica?
Han har ikke noe vinnende vesen. Det er sikkert og visst.
Fordi jeg fortsatt har noen illusjoner igjen.
hm. ja. du har kanskej rett. men tror du han tar over etter carlos?
jeg synes det var ille nok at han kom tilbake som han gjorde. mistet kanskje noen illusjoner der.
Noe mangler han.
Blant annet hakeparti.
:knegg:
Han er så stygg at han er nesten litt spesiell.
For min del synes jeg vi skal si bygons og dømme ham etter politiske resultater. Man må da vel kunne gjøre opp for seg på et eller annet tidspunkt og la gammel moro ligge? Synes dere ikke?
Problemet er vel nettopp at man ikke gjør opp når en sier at man ikke har gjort noe feil.
Han har ingen hake stakkar.
Tre Amigos
03-01-04, 08:42
Mye negativt om den mannen her ja!
Noen som har hengepupper i dette forumet, høres ut som mye speilsnakk her i gården?
De tre Amigos er fornøyd med seg selv, selv om ikke dere er det!
:twisted: :kul: :ondtglis:
Jeg blir litt bekymret for deg nette. Hva kommer det av at du er så opphengt i denne fyren?
BeltePenis
03-01-04, 11:45
Det er så rart. Det er ingen som tåler trynet på mannen, men allikevel var han den som gjorde det best av alle i siste kommunevalg... Det er jo noe som ikke rimer helt!
Det er så rart. Det er ingen som tåler trynet på mannen, men allikevel var han den som gjorde det best av alle i siste kommunevalg... Det er jo noe som ikke rimer helt!
Stol ikke på at media får fram hva et flertall måtte mene om noensom helst.
Osingene er lobotomerte hele gjengen!
Jeg blir litt bekymret for deg nette. Hva kommer det av at du er så opphengt i denne fyren?
Det finnes vel ikke godt svar på det. Så opphengt er jeg ikke, men når jeg leser om han så føler jeg en slags avmakt.
Ingen leser Se&Hor, men feite opplagstall, se det har de!
Å herregud!
Hva med å ADVARE i overskriften!
Man kan miste sexlysten av mindre, hvilket kan utløse en tragedie. For meg!
Lønner seg ikke å se han for seg under sexakten nei, da blir det knusktørt.
Da jeg fødte min sønn i 2001, var det midt under opprullingen av FrP-tullet med ham.
På barselavdelingen var det et begrenset utvalg kanaler.
Jeg følte at jeg fikk min dose med Søviknes under det oppholdet.
Å stakkars deg, Mac.
Ikke akkurat Søviknes man helst vil se når man er på barsel.
Sikker på du sliter med traumer etter denne opplevelsen.
Selvfølgelig sliter jeg.
Jeg kan fremdeles ikke se på sønnen min uten å se denne hakeløse kalkunmannen.
Jeg tror jeg ville fått problemer med få fram melken. :knegg:
Det gjorde jeg også. :overlegen:
Ingenting kom mens jeg lå på barsel. Når jeg kom hjem, og ting roet seg på FrP-fronten, gikk alt så mye bedre.
Har du ikke lagt merke til at FrP-tilhengerne går på trygd, nesten alle sammen. Det må være noe med FrP som fører til dårligere produktivitet. Kroppen din ble sikkert forvirret av alt bråket og forventet at noen andre skulle produsere melk for den. :nemlig:
Åh, medica, du er like deilig fordumsfull som meg! :klem:
Så sønnen din minner om Søviknes? Bevare meg vel. :knegg:
I det minste får de budsjettet til å gå opp.
I det minste får de budsjettet til å gå opp.
Kanskje det er en sammenheng der?
Skulle nesten tro det, ja.
Er dere alle her inne vakre og veldreide?
Det er vel litt drøyt med to sider utdriting av en fyr fordi dere ikke liker utseendet.
Jeg ser ingen av dere legge ut avatar/bilde av dere som gir en noen mulighet til å bedømme dere! Kanskje ikke uten grunn, for alt jeg vet kan dere jo være så stygge at det er like greit at dere ikke gjør det.
En ting til, hva er det dere fordømmer han så voldsomt for? Å ha vært utro? Det er vel en sak mellom han og kona.
Jeg har litt problemer med enkelte av holdningene FrP har.
Du er ikke direkte vakker du heller, Fritz. Røde øyne og et grusomt barteskjegg.
Jeg er vakker og ven, et nydelig stykke menneske derfor kan jeg si at Søviknes har et stygt ytre, og sikkert ikke noe bedre indre.
Så stem på noen andre.
Jeg har dessverre horn.
Uten de hadde jeg nok vært en blomst.
Så stem på noen andre.
Det gjør jeg selvfølgelig.
Du er ikke direkte vakker du heller, Fritz. Røde øyne og et grusomt barteskjegg.
Jeg er vakker og ven, et nydelig stykke menneske derfor kan jeg si at Søviknes har et stygt ytre, og sikkert ikke noe bedre indre.
Fritz har i likhet med Søviknes ikke påstått å være vakker.
Om du er vakker, så kan du vel legge ut et bilde av deg.
Kan du utdype hva som er feil i hans indre? Hva galt har fyren gjort, bortsett fra å representere et parti og en politikk som åpenbart irriterer frustrerte alene mødre i dette forumet.
Er du så naiv at du tror at FrPs politikk bare irriterer "frustrerte alenemødre"?
Fritz har i likhet med Søviknes ikke påstått å være vakker.
Om du er vakker, så kan du vel legge ut et bilde av deg.
Kan du utdype hva som er feil i hans indre? Hva galt har fyren gjort, bortsett fra å representere et parti og en politikk som åpenbart irriterer frustrerte alene mødre i dette forumet.
Jeg er fro blyg til å legge ut bilde av meg, eller kall meg feig om du vil. :snill:
Har ikke sagt at det er noe feil med hans indre, men om det er det forundrer det meg ikke.
Jeg er ikke alenemor og Søviknes har da aldri irritert meg, synes han bare er stygg.
Du har sikkert sett stygge mennesker en eller annen gang du også.
Søviknes kommer aldri til å få et pent ytre i mine øyne.
Er du så naiv at du tror at FrPs politikk bare irriterer "frustrerte alenemødre"?
Neida, akkurat som sosialisme irriterer meg, så må jeg bare akseptere det faktum at frihet og liberalisme er truende og irriterende for de i den røde brigade.
Men hva har det med retten til å drite ut personen?
Hva galt har han gjort? Problemet er at her mangler dere argumenter, både mot politikken som er gjennomført og mot han personlig.
Faktum er at OS kommune er en av de få i landet som faktisk fungerer glimrende med balanse i kommune økonomien!
Personlig er han skyldig i utroskap, og så hva?
Det er alltid moro å drite ut offentlige personer. :enkel:
:knegg:
Når blir'n Fritz ennå mer oppkavet.
Det er alltid moro å drite ut offentlige personer. :enkel:
Det er det. :nemlig:
Iallefall Søviknes. Han er så kvalm at det stinker av hele fyren.
Han har gjort et par etiske blemmer. Han har gått bak ryggen kona og pult en ung dame. I tillegg kan det også virke som om hans maktposisjon var utslagsgivende. Man skal jo helst ikke utnytte maktposisjoner for å skaffe seg sex på den måten. Men vi kan selvsagt ikke vite om dama lyver for å skaffe seg sympati. Det kan jo være at situasjonen var helt annerledes.
OS har tydeligvis lagt denne saken bak seg, men noen klarer ikke å glemme. Jeg synes kanskje de som ikke klarer å legge dette bak seg er de mest patetiske.
Syns Fritz burde flytte til USA. :nikker:
Syns Fritz burde flytte til USA.
Jepp. Eller Israel.
Er det ikke bra nok om han drar til Helvete?
Jeg føler at det fremdeles er en smule nært.
Jeg føler at det fremdeles er en smule nært.
Kanskje det blir enda nærmere etterhvert. :mrgreen:
Kanskje det blir enda nærmere etterhvert. :mrgreen:
For en herrrlig tanke, Mr. Man.
:fordufter:
Tror han heller hadde passet bra i Irak.
Men hva har det med retten til å drite ut personen?
Må bare stille meg bak Fritz her.
Ja, for du tør vel ikke ta støyten ved å stå foran. :lol:
Hehe.
Jeg kom ikke frst i køen denne gangen. Men du har rett, ofte forbirgår jeg slikt i stillhet, men nå ble det jo en debatt ut av det, så da så.
Jeg er fullstendig ulogisk i slike saker. Han er så ekkel at han fortjener det.
Han er direkte vemmelig.
*spy*
Syns Fritz burde flytte til USA. :nikker:
Med den type argumentasjon har du vel bekreftet at du ikke har argumenter til å føre diskusjonen på et saklig plan.
Og det er du?
*ler meg litt ihjel*
Er det vel nøye om man argumentere eller ikke da?
Saken er den at fyren er dritstøgg.
Ja, om en vil at det skal være slik, så.
Det vil ikke jeg.
Å, men du burde prøve.
Det er så deilig å tenke med hjertet!
Har du ett? Det eneste du bidrar med her er å øse ut din eder og galle mot alt og alle. Du er og blir søppel.
Jeg og anonym er sannsynligvis i slekt. :snill:
Har du ett? Det eneste du bidrar med her er å øse ut din eder og galle mot alt og alle. Du er og blir søppel.
Morsomt søppel. :mrgreen:
:applaus:
Å Fritz. Jeg blir så kåt når du snakker slik til meg. Mer, meeeer!
The Cryptic
06-01-04, 18:09
Ingen leser Se&Hor, men feite opplagstall, se det har de!Folk ser jo til og med på Grand Prix, og bruker mokasiner med hvite lisser til mørke dresser, så hvorfor ikke. Søviknes har sikkert noen gode sider også, han har bare litt problemer med å kommunisere dem tror jeg. Kanskje bor det en Bush-wannabe i ham, kanskje liker han bare ikke gamle damer, kanskje de andre ordførerkandidatene i Os var enda dårligere, eller satt inne allerede?
Spørsmålene er mange og rare, men sikkert er det vel at Søviknes er rarere
--
TC
The Cryptic
06-01-04, 18:29
Joda, får bare håpe han ikke ble så nøden iløpet av de to ukene at de lokale småjentene fikk litt vondt for å gå normalt etterpå :P
--
Mvh,
TC
The Cryptic
06-01-04, 19:42
Kansje han liker gammle damer også :twisted:
Som i "Et hull er et hull"? Tja, ikke vet jeg, men fullstendig usikkert er det iallefall ikke :)
--
TC
:ler: Fritzefrans, du er så saklig.
Sexy Sadie
06-01-04, 23:29
Denne Søviknes har jeg for lengst kommet over.
Mannen er en taper.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.