Se full versjon : Skippertak
:godmorgen: Har jeg sittet i hele natt og gjort ferdig CV-CDen og slettes ikke kjempefornøyd med resultatet, men det er bedre enn ingenting når innleveringa er på onsdag 08.15, så var det bare å klare å holde seg våken lenge nok til at jeg kan snu døgnet til rimelig tid igjen... :trøtt:
Sånn jobber jeg også når noe skal leveres. Før vi dro til syden jobbet jeg nesten døgnet rundt med prosjektoppgaven. Men når den først er ferdig og godkjent er jeg glad jeg ikke kastet bort mer tid på denn enn jeg gjorde. Folk som jobber jevnt og trutt med ting må ha et kjedelig liv.
Faen prosjekt snu døgn falt i fisk, regna med at jeg ville være så utkjørt at jeg minimum ville sove i 12 timer, men våkna 03:55, Huff, hadde det vært penger å hente på oppgaven eller i hvert fall en karakter hadde jeg nok jobba mer protokollmessig.....
Kom meg i vaffal på skolen, selv om jeg dro hjem noe tidlig...
Sexy Sadie
09-01-04, 18:05
Skippertaksmetoden fungerer godt på rene lesefag,men på fag som matematikk,fysikk og språkfag er den nok ikke helt kurant.
lille larven
10-01-04, 10:20
Jeg jobber ikke best under press, kun under press
Er ikke lesefag, er praktisk fag, skjønt har 3000 sider gjennompløyde bøker i hylla.
Jeg jobber kunn etter gulerot metoden, og guleroten må ikke være for abstrakt for at eselet skal gidde å løpe.
Sexy Sadie
12-01-04, 22:07
skippertaksmetoden
trur man bare må lære seg at dette er den måten man jobber og så skjerpe seg der man ikke kan jobbe slik.
Jeje.. jobba 10 timer med eksamen i dag... kommet 15-20% videre... Gigantisk størrelse på den oppgaven...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.