Se full versjon : Syk, svak etc.
Jeg har vondt i halsen og feber, og siden jeg kom i gang med treningen etter jul på mandag, er jeg så støl at det er vondt å skrive på PCen. :syk:
Jeg trenger masse trøst!
:tafser på medicas pupper:
God bedring! :forelsket2:
Jeg har vondt i halsen og feber, og siden jeg kom i gang med treningen etter jul på mandag, er jeg så støl at det er vondt å skrive på PCen. :syk:
Jeg trenger masse trøst!
:trøster:
Bare å kommer herover så skal du få et varmt pledd og en kopp sjokolade med krem.
Dakar. :(
Har selv hatt et par slitsomme dager. Ikke gøy.
Sexy Sadie
07-01-04, 18:32
Stakkars dæg.
Frister ikke alkohol heller?
The Cryptic
07-01-04, 20:49
Vi kunne jo f.eks. by på en god gammel Laphroig, det er iallefall det beste som ikke hjelper mot noe :) Ønsker god bedring
Ikke engang Laphroaig frister i aften. :pessimist:
The Cryptic
07-01-04, 20:55
Oi oi... Er det så ille... :trøster: og ønsker god bedring igjen
:gråter: Jeg er fryktelig bekymret.
Sexy Sadie
07-01-04, 22:33
Ikke engang Laphroaig frister i aften. :pessimist:
Ka m litt kuk da?
Ka m litt kuk da?
Er du gal?
Ka m litt kuk da?
Er du gal?
Men meg vil du ha, jeg kan stryke deg over håret. Vi tar det mens Mac er på jobb. bm "diskre"
Jeg kom meg til legevakten ved midnatt. Jeg hadde en CRP på 116 og temp på 40. Så nå har jeg fått antibiotika og knasker Paracet som drops. Halsen er om mulig verre enn i går, og nå sitter jeg her og truer i meg et krus suppe og håper bedringen er i sikte. Jeg er sulten! :griner:
Men meg vil du ha, jeg kan stryke deg over håret. Vi tar det mens Mac er på jobb. bm "diskre"
Det varmer med slik omtanke, Vimsa!
Jeg kom meg til legevakten ved midnatt. Jeg hadde en CRP på 116 og temp på 40. Så nå har jeg fått antibiotika og knasker Paracet som drops. Halsen er om mulig verre enn i går, og nå sitter jeg her og truer i meg et krus suppe og håper bedringen er i sikte. Jeg er sulten! :griner:
Sulten er bra, men du er vel sår i hals og svelg. Sulten er veldig bra. *gjentar*
Vimsa, jeg ser deg nok. :skuler:
Stakkars, stakkars medica! Håper medicus pleier deg godt.
Du vet at du må bli frisk til den 24.
Den 24. er jeg enten frisk eller sultet i hjel. Jeg klarte å true i meg et krus suppe i dag! Yeah!
Tar det ikke cirka et døgn fra man begynner med antibiotika til man begynner å merke bedring?
Jeg har gått ned 4.5 kilo siden mandag. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :knegg:
Vimsa, jeg ser deg nok. :skuler:
Stakkars, stakkars medica! Håper medicus pleier deg godt.
Du vet at du må bli frisk til den 24.
Mac, jeg vet at du er så generøs, så du deler så gjerne.
Tar det ikke cirka et døgn fra man begynner med antibiotika til man begynner å merke bedring?
Det kan ta kortere tid også. Som oftest er man i helt grei form etter et par dager. Dette går veien! :)
:tafser på medicas pupper:
God bedring! :forelsket2:
:Ser på når Mac tafser puppene til medica: :sjokk:
Vi kunne jo f.eks. by på en god gammel Laphroig, det er iallefall det beste som ikke hjelper mot noe :) Ønsker god bedring
Arghhh! Den er slitsom. Like greit å spise brent treverk da.
Barbariske slamp.
Barbariske slamp.
Synes du den er digg?
Synes du den er digg?
Jeg synes den er dritgod!
The Cryptic
09-01-04, 10:58
Synes du den er digg?
Jeg synes den er dritgod!
Det må man bare støtte. Selv om jeg altså foretrekker cognaq de sen kveldstimer er Laphroaig en kul og meget god whisky. Den er definitivt anderledes, selv anderledes enn alle andre Islay-whiskyer, men langt mer spennende i smakssammensetningen enn de store og kjente merkene. Så det så :nemlig:
medica, jeg bare VISSTE at du er Fallon altså! :synsk:
medica, jeg bare VISSTE at du er Fallon altså! :synsk:
Valget stod mellom Fallon og Sammy Jo. Og da sa det jo seg selv. :snill:
Jeg bare venter på at gyrken finner seg en Krystle-avatar. :knegg:
Sexy Sadie
09-01-04, 20:06
Herregud.
lille larven
10-01-04, 13:58
:klem: God bedring
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.