PDA

Se full versjon : Eksamen hutre

Sorepheus
08-01-04, 17:52
Mandag er det eksamen, vi har en uke på oss... hutre, atsjoo... bare ikke bli syk nå, bare ikke bli syk nå...

gyrken
08-01-04, 20:33
Nei nå må du holde formen! Og lykke til på eksamen! Regner med at du ikke blir med ut i helga? ;)

For øyeblikket er jeg mest redd for å få lus. Det har vært lus i barnehagen i et par måneder nå, og det dukker opp nye tilfeller annenhver dag.

pip
08-01-04, 21:00
Man blir sjelden syk før dagen etter eksamen. Men da ligger en godt en uke eller to også....

nette
08-01-04, 21:23
Lus blir man ikke syk av. Kan jo sitte på xamen og klø seg fordervet i håret, men syk er man jo ikke. :lol:

anonym
08-01-04, 21:27
*gir dongen vitaminer og kaffeintabletter*

Sorepheus
14-01-04, 03:49
Hepp, hepp, her jobbes det så det ikke er tid til mat ...

Skal bare legge inn tekst på den 8 - siders brosjyra nuh ... dvs, at jeg må på skolen i morgen for å sjekke etter fonter, som av en mystisk grunn ikke ville loades på iMacen, ser jeg vel og sånn ca. og hvordan jeg ligger an i løypa blant noen av de andre elevene...

medica
14-01-04, 14:38
Lykke til, dongen!

The Cryptic
14-01-04, 14:46
Lykke til herfra også.

Glad jeg er ferdig med det eksamensmaset. Bare dokumenter, kontrakter og slikt til Übersjefen her på jobben nå. Nesten som eksamen er det jo, skjønt litt for mange dårlige innleveringer heller fører til sparken enn til snittkarakter 3.0 :D