Se full versjon : Hvem er du i Ringenes Herre!
Test deg selv og se hvem du er i Ringenes Herre!
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27445
Laban ble: ARAGORN
Jeg er Mr. Bean. :sjokk:
"Du passer nok ikke inn i Ringenes Herre i det hele tatt. Hva mener du med "Hvem er Frodo?". Ingen, vi i panelet gjentar; ingen spør slike tåpelige spørsmål. Forøvrig var det du som som skulle testes og ikke vi."
Hva er det for en test da?
The Cryptic
08-01-04, 18:10
Meg være Gandalf, så hvis ikke alle er snille her, blir det tryllerier på gang... :)
"Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde" :glorie:
Master ble: Legolas
Du er...
Legolas
Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg?
Jøss jeg er hvist både strålende vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde og i tillegg er jeg smart og sjarmerende. :?:
jaja man er jo bare det man er :D
The Cryptic
08-01-04, 18:19
Jeg er :trollmann:
Den slemme eller snille? ;)
Jeg er Sarumann. :nemlig:
Du er...
Legolas
Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg?
Jøss jeg er hvist både strålende vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde og i tillegg er jeg smart og sjarmerende. :?:
Må slåss med Mr.Man da! :kul:
Du er...
Legolas
Må slåss med Mr.Man da! :kul:
Ja han er jo Gollum stemmer ikke det ? :D
The Cryptic
08-01-04, 18:28
Du er...
Legolas (...)
Pussig. Hadde ventet litt mer Saruman-aktige beskrivelser av deg. Testen er visst ikke helt 100% nøyaktig forstår jeg :D
Du er...
Legolas (...)
Pussig. Hadde ventet litt mer Saruman-aktige beskrivelser av deg. Testen er visst ikke helt 100% nøyaktig forstår jeg :D
Jeg bruker kun Alve magi :D og bruker denne magi når folk flest ikke venter det. Men det kan nok ligge en Saruman gjømt dypt i min sjel. :ond:
Legolas
Jeg lurer på hvordan de fant ut det av svarene. :?:
Legolas
Jeg lurer på hvordan de fant ut det av svarene. :?:
Ja det samme lurte jeg på. Men hyggelig å få ett sånt svar og kanskje dette stemmer om meg :D
Arwen
Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.
Fikk tårer i augene eg gitt
Siden jeg ble Legolas og du Arwen da kan vi jo bare gifte oss med engang. :D
Her ser du noen bilder av deg
http://www.arwen-undomiel.com/Arwen_gallery.html
og her er noen av meg
http://www.arwen-undomiel.com/Legolas_gallery.html
Dere andre finner bilder av dere selv her:
http://www.arwen-undomiel.com/lotrgallery.html
Alve hilsen
Legolas
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzumishi krimpatul
Du er...
Saruman
Slemming. Bli snill igjen.
Arwen
Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.
Fikk tårer i augene eg gitt
Synes denne teksten sammen med avataren din var flott. :rørt:
Jeg er :trollmann:
Den slemme eller snille? ;)
Jeg er da altid snill :snill:
Aragorn
Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder.
Må si jeg likte det litt da. :kul:
Aragorn
Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder.
Må si jeg likte det litt da. :kul:
Ser vi har noe felles Mr.Man, bra det er noen kongeemner her på kafeen.
Må du styre vel i dagene som kommer! :kul:
Live long and prosper. Eh, nei det var Star Trek det kanskje. Hmm.......
Gandalf
Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde.
Jeg er saruman. Fikk beskjed om og bli snill igjen!
Faen, trudde jeg jeg var en allright person jeg!? :gråter:
Du er...
Gandalf
Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde.
Du er...
Aragorn
Præhæ.
Du er...
Arwen
:sjokk:
spørs om gubben er enig i den gitt :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.