PDA

Se full versjon : Hvem er du i Ringenes Herre!

Laban
08-01-04, 18:05
Test deg selv og se hvem du er i Ringenes Herre!

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27445

Laban ble: ARAGORN

HILDE
08-01-04, 18:09
Jeg er Mr. Bean. :sjokk:
"Du passer nok ikke inn i Ringenes Herre i det hele tatt. Hva mener du med "Hvem er Frodo?". Ingen, vi i panelet gjentar; ingen spør slike tåpelige spørsmål. Forøvrig var det du som som skulle testes og ikke vi."

Hva er det for en test da?

The Cryptic
08-01-04, 18:10
Meg være Gandalf, så hvis ikke alle er snille her, blir det tryllerier på gang... :)

"Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde" :glorie:

spindis
08-01-04, 18:13
Jeg er :trollmann:

Ophelia
08-01-04, 18:17
Ophelia ble Sarumann.

Master
08-01-04, 18:18
Master ble: Legolas

Du er...
Legolas

Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg?

Jøss jeg er hvist både strålende vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde og i tillegg er jeg smart og sjarmerende. :?:

jaja man er jo bare det man er :D

The Cryptic
08-01-04, 18:19

Den slemme eller snille? ;)

medica
08-01-04, 18:19
Jeg er Sarumann. :nemlig:

Laban
08-01-04, 18:21

Du er...
Legolas

Du er slående vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde. I tillegg er du smart og sjarmerende. Kan vi få bli deg?

Jøss jeg er hvist både strålende vakker og har en utstråling de aller fleste skulle ønske de hadde og i tillegg er jeg smart og sjarmerende. :?:

Må slåss med Mr.Man da! :kul:

Master
08-01-04, 18:23

Du er...
Legolas

Må slåss med Mr.Man da! :kul:

Ja han er jo Gollum stemmer ikke det ? :D

The Cryptic
08-01-04, 18:28

Du er...
Legolas (...)

Pussig. Hadde ventet litt mer Saruman-aktige beskrivelser av deg. Testen er visst ikke helt 100% nøyaktig forstår jeg :D

pip
08-01-04, 18:32
gandalf

Master
08-01-04, 18:54

Du er...
Legolas (...)

Pussig. Hadde ventet litt mer Saruman-aktige beskrivelser av deg. Testen er visst ikke helt 100% nøyaktig forstår jeg :D

Jeg bruker kun Alve magi :D og bruker denne magi når folk flest ikke venter det. Men det kan nok ligge en Saruman gjømt dypt i min sjel. :ond:

anonym
08-01-04, 21:45
Legolas

Jeg lurer på hvordan de fant ut det av svarene. :?:

gyrken
08-01-04, 21:55
Jeg ble Gandalf.

Ling
08-01-04, 22:03
Skal slettes.

Master
08-01-04, 22:03
Legolas

Jeg lurer på hvordan de fant ut det av svarene. :?:

Ja det samme lurte jeg på. Men hyggelig å få ett sånt svar og kanskje dette stemmer om meg :D

anonym
08-01-04, 22:08
Er vi da i slekt? :?:

Master
08-01-04, 22:23
Arwen

Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.

Fikk tårer i augene eg gitt

Siden jeg ble Legolas og du Arwen da kan vi jo bare gifte oss med engang. :D

Her ser du noen bilder av deg

http://www.arwen-undomiel.com/Arwen_gallery.html

og her er noen av meg

http://www.arwen-undomiel.com/Legolas_gallery.html

Dere andre finner bilder av dere selv her:

http://www.arwen-undomiel.com/lotrgallery.html

Alve hilsen
Legolas

Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzumishi krimpatul

Ling
08-01-04, 22:28
Skal slettes.

nette
08-01-04, 22:33
Du er...
Saruman

Slemming. Bli snill igjen.

Ophelia
08-01-04, 22:33
Arwen

Vakker er bare ditt fornavn. I tillegg har du en dyphet som få er forunt. Snill og forståelsesfull er også andre gode adjektiver på deg. Du er den perfekte kjæreste.

Fikk tårer i augene eg gitt

Synes denne teksten sammen med avataren din var flott. :rørt:

Ling
08-01-04, 22:41
Skal slettes.

spindis
09-01-04, 00:53

Den slemme eller snille? ;)

Jeg er da altid snill :snill:

Mr.Man
09-01-04, 01:44
Aragorn
Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder.

Må si jeg likte det litt da. :kul:

Laban
09-01-04, 02:30
Aragorn
Du er atter en konge, en naturlig leder av andre. Folk ser opp til deg og har lyst til å bli som deg. Likevel har du en evne til å ikke fokusere på deg selv og være en venn like mye som en leder.

Må si jeg likte det litt da. :kul:

Ser vi har noe felles Mr.Man, bra det er noen kongeemner her på kafeen.

Må du styre vel i dagene som kommer! :kul:

Mr.Man
09-01-04, 03:14
Live long and prosper. Eh, nei det var Star Trek det kanskje. Hmm.......

Kvisa
09-01-04, 03:15
Gandalf

Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde.

Sorepheus
13-01-04, 03:45
Aragorn

krapyl
26-01-04, 02:48
Jeg er saruman. Fikk beskjed om og bli snill igjen!
Faen, trudde jeg jeg var en allright person jeg!? :gråter:

KASPARA
23-02-04, 22:49
Du er...
Gandalf

Du er både underfundig, merkelig og samtidig veldig seriøs. Du utretter mirakler som få ser, men som mange får nyte godt av. Din selvinnsikt er det mange som skulle ønske de hadde.

Araregiel
24-02-04, 22:04
Du er...

Aragorn

Præhæ.

Bellis
24-02-04, 22:52
Du er...
Arwen

:sjokk:

spørs om gubben er enig i den gitt :knegg: