Se full versjon : Hvem er du i Verdens Idol?
Dere begynner sikkert å bli lei, men denne sier jo alt!
Selv ble jeg: Will fra GBR, Dårlig taper!
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27467
Ryan fra Canada
Håper du ikke har sagt opp jobben din, min venn. Hvis ikke, finnes det jo alltid jobber hos det ridende politi! Wewease Wyan!
You are ; nobody!
How could you EVER think that someone with your voice could be an idol?
We`re laughing!
The Cryptic
09-01-04, 16:38
Velkommen i klubben anonym :) Der havnet jeg også, og en mer treffende bekrivelse kunne man vel knappest få. Tror at jeg i neste års idol ikke skal fremføre Bush-hymnen "We shot the bad guys", men holde meg til vanlige sheriffer istedet :D
Så lenge jeg ikke ble Will, er jeg fornøyd.
Tenk å ødelegge Light my fire på dne måten da! :sjokk:
Jeg er Peter fra Beligia.
Jeg er langhåret og synger hardt.
Om jeg kommer til himmelen kommer Kurt Cobain til å kvele meg.
Absolutt ikke fornøyd med dette. :snurt:
Alex fra Polen.
Frekk i kjeften på flere måter enn en.
Dessverre er sangtalentet ditt lik din tanngard. Det trenger definitivt en finpuss!
Jeg må si jeg er fornøyd med mitt resultat når jeg ser hva dere andre får. :twisted:
Sexy Sadie
09-01-04, 19:10
Jeg ble den tullingen som voldtok DOORS-låta.
Mareritt.
Du er
Peter fra Belgia
Du er langhåret og synger hardt. Om du kommer til himmelen kommer Kurt Cobain til å kvele deg!
jeje :banger:
Sexy Sadie
09-01-04, 20:04
Rocket skikkelig du da.
Herlig.
Du er
Peter fra Belgia
Du er langhåret og synger hardt. Om du kommer til himmelen kommer Kurt Cobain til å kvele deg!
Du er
Heinz fra Sør Afrika
Du er postergutten for all heismusikk. Du smiler så damene kjenner det gurgler i "babyrørene". Vi spår en fremtid som oppdrettshingst for sørafrikanske millionærer.
Jeg ble hvist Heinz hmmmm. Men så kom jeg jo hjem fra en fin kveld med godt å drikke og hyggelig selskap.
Noen som trenger en oppdrettshingst :?: .
Jeg er ledig for oppdrag i helgen :D
Jeg er Peter fra Beligia.
Jeg er langhåret og synger hardt.
Om jeg kommer til himmelen kommer Kurt Cobain til å kvele meg.
Absolutt ikke fornøyd med dette. :snurt:
:dulte:
Guy Sebastian fra Australia
Du har større hår enn Eli Hagen og liker deg best i kor. Personlig venn av Gud og ingen kan si noe vondt om deg.
:fnys:
Er det flere enn meg som syns Heinz var skikkelig ekkel?
Sånn type boergutt som om det var apartheid fremdeles ville vært den første til å piske stallgutten når han gjorde en feil?
*grøsser*
Du er
Peter fra Belgia
nette vi ruler :banger:
Sexy Sadie
10-01-04, 15:54
en lille digresjon: Var ikke denne Peter ifra Belgia bare for lekker?
http://www.vtm.be/idool/peterevrard/
ikke så dårlig det bildet på forsia her iallefall.
Du er
Diana fra Jordan
Du synger med innlevelse. Bare synd vi ikke forstår en dritt av det. Men du blir nok en slager i Pan Arabiske land med ditt mystiske glimt i øyet og liflige sang. For Jordan vet hvordan! Eller?
Slett ikke så verst det, da... :)
Klart, om jeg synger på norsk, vil nok ikke mange forstå noe av det. Ikke pga. språket, men stemmen.
Du er
Peter fra Belgia
Nåh... spørs vel om Cobain er der. ;)
The Cryptic
10-01-04, 22:34
:lol:
Guy Sebastian fra Australia
Du har større hår enn Eli Hagen og liker deg best i kor. Personlig venn av Gud og ingen kan si noe vondt om deg.
:fnys:
Argh! Jeg ble samme. Er vi ganske like eller? :?:
Du er
Alex fra Polen
Frekk i kjeften på flere måter enn en. Dessverre er sangtalentet ditt lik din tanngard. Det trenger definitivt en finpuss!
:sjokk:
Er det nytt for deg?
Bare nalle
12-01-04, 12:00
Alex fra Polen
Frekk i kjeften på flere måter enn en. Dessverre er sangtalentet ditt lik din tanngard. Det trenger definitivt en finpuss!
Dette passer helt perfekt, dessverre.
Er det nytt for deg?
Egentlig ikke:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.