PDA

Se full versjon : Halvsju-minner

filurus
11-01-04, 00:56
Husker dere mye fra Halvsju? Eller Blikkboks og Midt i Smørøyet? Jeg ble litt inspirert av programmet som gikk på nrk1 idag. Nå vil jeg høre om Halvsju-minnene deres.

Selv husker jeg veldig godt at deLillos var på Halvsju høsten 1986. Det spilte Tøff i Pysjamas og jeg som da var en supervoksen fjortis syntes de var vanvittig teite! Makan til barnslig tekst, liksom. :knegg:

Et halvt år senere så jeg dem på Kalvøyfestivalen og ble frelst. Da var jeg nok ikke så voksen lenger. ;)

Jeg har også goder minner av Pelle Parafin og Brødrene Dal.

Dere?

Ling
11-01-04, 00:58
Skal slettes.

The Cryptic
11-01-04, 01:20
Digget Randi & Ronni. Skikkelige prototyper på erkeskurkene. For ikke å glemme Audun Automat da. Skurken over alle Skurker, en slags slem versjon av Asbjørn (i.e. Sjefen over alle Sjefer). Morsomt å se på på alle 80-tallsheltene igjen. Jammen gost at moten har forandret seg siden da. Enda er innprentet et par av de heslige antrekkene de gikk med i Halvsju (og som man gikk med selv også :))

filurus
11-01-04, 01:33
Det var mye fine klær å se der idag, ja! :knegg: Komisk med tre forskjellige utgaver av Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnov. De tar seg i grunnen bedre ut idag enn på 80-tallet!

The Cryptic
11-01-04, 01:40
Igrunnen ja. Godt også de har fulgt med i tiden, skjønt jeg var voldsomt forelsket i Benedicte Adrian i sin tid :knegg:

Oyda
11-01-04, 21:06
Moro å se minner fra halvsju og blikkboks. Jeg husker mest fra blikkboks. Husker jeg var forelsket i han Mats som var programleder en stund. Husker ikke om det het blikkboks eller midt i smørøyet.

Han var iallefall ikke noe vakkert skue i dag. :ler:

Chic
14-01-04, 13:55
Jeg husker Drama, eller var det Creation, fra HalvSju. :sikle: (Den gang, ikke nå...)

pip
14-01-04, 21:22
Drama!

Muffe og Gækki.

Creation og New Drama ble liksom aldri det samme.

spindis
14-01-04, 21:28
Husker best brødrene Dahl og Pelle Parafin. Ellers er jeg nok en mer Midt i smørøyet generasjon. Husker Hege Scøyen og de forskjellige karakterene hennes best.

Å Bitten og Reidar såklart.

Kreps
27-01-04, 12:27
Digget Randi & Ronni. Skikkelige prototyper på erkeskurkene. For ikke å glemme Audun Automat da. Skurken over alle Skurker,:))

Slenger meg på denne :D

memena
27-01-04, 12:48
:rørt:

Kreps
27-01-04, 15:05
:rørt:

Ingen grunn til å gråte... ;)

Vimsa
28-01-04, 05:30
Muffe og Gækki har tapt seg. :roll:

memena