Se full versjon : Halvsju-minner
Husker dere mye fra Halvsju? Eller Blikkboks og Midt i Smørøyet? Jeg ble litt inspirert av programmet som gikk på nrk1 idag. Nå vil jeg høre om Halvsju-minnene deres.
Selv husker jeg veldig godt at deLillos var på Halvsju høsten 1986. Det spilte Tøff i Pysjamas og jeg som da var en supervoksen fjortis syntes de var vanvittig teite! Makan til barnslig tekst, liksom. :knegg:
Et halvt år senere så jeg dem på Kalvøyfestivalen og ble frelst. Da var jeg nok ikke så voksen lenger. ;)
Jeg har også goder minner av Pelle Parafin og Brødrene Dal.
Dere?
The Cryptic
11-01-04, 01:20
Digget Randi & Ronni. Skikkelige prototyper på erkeskurkene. For ikke å glemme Audun Automat da. Skurken over alle Skurker, en slags slem versjon av Asbjørn (i.e. Sjefen over alle Sjefer). Morsomt å se på på alle 80-tallsheltene igjen. Jammen gost at moten har forandret seg siden da. Enda er innprentet et par av de heslige antrekkene de gikk med i Halvsju (og som man gikk med selv også :))
Det var mye fine klær å se der idag, ja! :knegg: Komisk med tre forskjellige utgaver av Benedicte Adrian og Ingrid Bjørnov. De tar seg i grunnen bedre ut idag enn på 80-tallet!
The Cryptic
11-01-04, 01:40
Igrunnen ja. Godt også de har fulgt med i tiden, skjønt jeg var voldsomt forelsket i Benedicte Adrian i sin tid :knegg:
Moro å se minner fra halvsju og blikkboks. Jeg husker mest fra blikkboks. Husker jeg var forelsket i han Mats som var programleder en stund. Husker ikke om det het blikkboks eller midt i smørøyet.
Han var iallefall ikke noe vakkert skue i dag. :ler:
Jeg husker Drama, eller var det Creation, fra HalvSju. :sikle: (Den gang, ikke nå...)
Drama!
Muffe og Gækki.
Creation og New Drama ble liksom aldri det samme.
Husker best brødrene Dahl og Pelle Parafin. Ellers er jeg nok en mer Midt i smørøyet generasjon. Husker Hege Scøyen og de forskjellige karakterene hennes best.
Å Bitten og Reidar såklart.
Digget Randi & Ronni. Skikkelige prototyper på erkeskurkene. For ikke å glemme Audun Automat da. Skurken over alle Skurker,:))
Slenger meg på denne :D
:rørt:
Ingen grunn til å gråte... ;)
Muffe og Gækki har tapt seg. :roll:
Jeg likte aldri de to Lano-ungene der.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.