PDA

Se full versjon : Fritz, Laban og Master.

Kvisa
11-01-04, 20:30
Kan dere være så snille pg fortelle meg litt om Mr.X, så jeg får greie på om han er noe å satse på. :elsker:

Kvisa
11-01-04, 21:18
Tør dere ikke å svare gutter. :luring:

Laban
11-01-04, 21:21
Tør dere ikke å svare gutter. :luring:

Ok, Mr.X er en riktig familiekar med mye, mye kjærlighet for barna sine. Jobber hardt og bruker mye tid på Flight simulator :kul: . Har mange bra kompiser, som fks. oss!

Stiller opp når det trengs, og det gjør vi for han også!

Master
11-01-04, 21:26
Hei Mrs.x!

Vi tør selvsagt å svare men det burde vell ikke ligge offentlig tilgjenglig på netkaffeen ?.

Hva med personlige meldinger i steden ?.

Ellers er Mr.X en meget hyggelig kar noe du sikkert også synes og er verdt å satse på 110%. Han er meget glad i sine barn og er en kar som stiller opp for alle venner som trenger hjelp fra han blant annet.

Hva er det spesielt du lurer på om han ?.

Mvh
Master

medica
11-01-04, 21:30
Mr.X er en skikkelig luremus. Bare spør på Eroschatten! :knegg:

Kvisa
11-01-04, 21:31
Ok, Mr.X er en riktig familiekar med mye, mye kjærlighet for barna sine. Jobber hardt og bruker mye tid på Flight simulator :kul: . Har mange bra kompiser, som fks. oss!

Stiller opp når det trengs, og det gjør vi for han også!

Alt det der vet jeg, og at han er en nerd vet jeg også. Er ikke så borte vekk selv heller, og har lære enda mer etter å møtt han. Håper jeg kan lære MYE mer av han.

Han har fortalt meg om dere "gutta", og dere høres ut som en bra sammensveisa gjeng. Håper jeg kan møte dere en dag.

Han har noen hærlige barn også.

Er det ikke noe spennende og fortelle om han da. :skrape:

Kvisa
11-01-04, 21:32

Det vet jeg alt om, han forteller meg det meste. :luring:

Master
11-01-04, 21:34
Hveit du foresten att han er glad i en skikkelig Kebab på byen etter å ha hvert ute å tatt noen øl i godt selskap.

:D

Master
11-01-04, 21:37
Ellers ville det ha hvert skikkelig gøy å kunne møte deg Mrs.X i sammen med Mr.X neste gang han er med oss gutta en tur på byen foreksempel eller ved en annen anledning hjemme hos noen.

Kvisa
11-01-04, 21:38
Hveit du foresten att han er glad i en skikkelig Kebab på byen etter å ha hvert ute å tatt noen øl i godt selskap.

Jepp, jeg viste dette også. ;)

Laban
11-01-04, 21:39

Må melde pass nå, vår pakt som menn er forseglet! :kul:
Skriv priv. mail! :kul:

Kvisa
11-01-04, 21:40
Ellers ville det ha hvert skikkelig gøy å kunne møte deg Mrs.X i sammen med Mr.X neste gang han er med oss gutta en tur på byen foreksempel eller ved en anen anledning hjemme hos noen.

Det hadde vært gøy ja. Uansett hvor vi møtes. :ivrig:

Kvisa
11-01-04, 21:43
Må melde pass nå, vår pakt som menn er forseglet! :kul:
Skriv priv. mail! :kul:

Han sa dere ikke kom til å fortelle noe ja, men jeg må jo prøve. :luring:

Dere er noen gode kamerater.

Mail blir sendt en annen dag. :mrgreen:

Tre Amigos
11-01-04, 21:45
Vi kjenner Mr.X, vi synger det vi vet om han!

melod. knutsen og Ludviksen

Når det ringer i tlf. og du hører stønne-stønn, er det Mr.X som ringer til deg! Åhhå, hvordan går det for deg, "bare bra", hei på deg!

:twisted: :kul: :ondtglis:

tre Amigos

Kvisa
11-01-04, 21:47
Vi kjenner Mr.X, vi synger det vi vet om han!

melod. knutsen og Ludviksen

Når det ringer i tlf. og du hører stønne-stønn, er det Mr.X som ringer til deg! Åhhå, hvordan går det for deg, "bare bra", hei på deg!

tre Amigos

:ler:

Tre Amigos
11-01-04, 21:49
Vi vet ikke om han er full ,nerdete eller kåt når han ringer!

Vi lurer på å ta han opp som medlem av tre Amigos!
Blir fire Amigos da! Hmmm...

Kvisa
11-01-04, 21:52
Hei Mrs.x!

Vi tør selvsagt å svare men det burde vell ikke ligge offentlig tilgjenglig på netkaffeen ?.

Ellers er Mr.X en meget hyggelig kar noe du sikkert også synes og er verdt å satse på 110%. Han er meget glad i sine barn og er en kar som stiller opp for alle venner som trenger hjelp fra han blant annet.

Mvh
Master

Overså denne. Sorry.

Nei det burde ikke skrives her.

PM kommer helt sikkert senere, men for øyeblikket er jeg førnøyd med svarene som har kommet her, det styrker bare mitt inntrykk av han. :forelsket:

Kvisa
11-01-04, 21:57
Vi vet ikke om han er full ,nerdete eller kåt når han ringer!

Vi lurer på å ta han opp som medlem av tre Amigos!
Blir fire Amigos da! Hmmm...

Det blir han helt sikkert glad for. :mrgreen:

Bare husk at jeg også vil ha en del av hans tid, spesielt nå i starten. Jeg er ikke ei som krever all oppmerksomhet, bare litt innimellom. :flau: Dette vet jeg at han også mener.

Master
11-01-04, 21:59
Hei Mrs.x!

Mvh
Master

Overså denne. Sorry.

Nei det burde ikke skrives her.

PM kommer helt sikkert senere, men for øyeblikket er jeg førnøyd med svarene som har kommet her, det styrker bare mitt inntrykk av han. :forelsket:

Fint du sender noen PM seinere engang og att våre svar til nå var ok.

Ha en fortsatt fin kveld.

Kvisa
11-01-04, 22:04
Må bare si noe om Mr.X: Han er utrolig flink til å lage mat. :lagemat:

Ha en fin kveld dere også. :opptommel:

Laban
11-01-04, 22:06

Hva, han kjøper bare Kebab til oss! :kul:

Kvisa
11-01-04, 22:09

Hva, han kjøper bare Kebab til oss! :kul:

Kjøp inn noe oksekjøtt, hvitløk, poteter, fløte og grønnsaker, og sett han i gang på kjøkkenet. Kjempegodt, han er utrolig flink.

Fritz
11-01-04, 22:48
Selvfølgelig er Mr.X flink til å lage mat! Han jobbet jo sammen med Fritz og Judas i årevis på McDonalds!

Fritz
11-01-04, 22:57

Weird! Dette har han ikke fortalt om..

gyrken
11-01-04, 23:11
Hvis jeg var mr. X ville jeg ventet en stund med å ta med dama på guttefest, for å si det sånn! :knegg:

Fritz
11-01-04, 23:14
Hvis jeg var mr. X ville jeg ventet en stund med å ta med dama på guttefest, for å si det sånn! :knegg:

Det skjønner jeg godt! Hun kunne jo bli vill og gal av en slik en utsøkt samling kvalitets karer!

gyrken
11-01-04, 23:45
Det skjønner jeg godt! Hun kunne jo bli vill og gal av en slik en utsøkt samling kvalitets karer!

Nemlig.

kvalitetskarer - kvalitetskarer - kvalitetskarer. ;)

Kvisa
12-01-04, 01:07
Selvfølgelig er Mr.X flink til å lage mat! Han jobbet jo sammen med Fritz og Judas i årevis på McDonalds!

Jeg snakker ikke om McDonald mat her altså. :snill:

Kvisa
12-01-04, 01:09

Det får jo tiden vise det. :titter:

Mr.X
12-01-04, 01:31
Laban, Fritz og Master!

Dere var da veldig diplomatiske her. :mrgreen:

Har advart en del om hvordan dere er virkelig er. :skrape:

Tre Amigos blir til Fire Amigos, det går vel bra det, vi synger jo like jævlig alle sammen, men jeg vil ikke ha bart og skjegg!! :twisted:

Mrs.x, du vil sette pris på å møte disse kvalitetskarene! Så synger vi ett par skåleviser for deg. Tror ikke det tar for lang tid før du treffer de Fire Amigos.

Kvisa
12-01-04, 01:37
Mrs.x, du vil sette pris på å møte disse kvalitetskarene! Så synger vi ett par skåleviser for deg. Tror ikke det tar for lang tid før du treffer de Fire Amigos.

Får ikke håpe det tar så lang tid nei, men jeg vil ha litt lenger tid sammen med deg først. :suss:

Kvisa
12-01-04, 01:46
Stilig avatar, vennen. :kyss: