Se full versjon : Drikker du vann? :)
Dette er egentlig ett dumt spørsmål men jeg skreiv det opp :D
Jeg selv drikker Vann noen flere en meg :D og eventuelt hvis du kjøper vann på flaske som du drikker hva kjøper du da :?:
Kan jo hvere dem som foretrekker å drikke kun melk, Brus osv men det er jo selvsagt vann innhold i disse også.
Tittel redigert av Mac
les litt om vann her :D
http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=2962
- Ingen mann drikker vann
- Bare mus drikker brus
- Et skikkelig svin, drikker en kasse med vin!
- Ingen mann drikker vann
- Bare mus drikker brus
- Et skikkelig svin, drikker en kasse med vin!
Den er bra en kasse med vin er nok best!
Menn drikker kaffe og øl. Ikke vann!
10 grunner til å drikke vann :D
http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=3046
Av vann kan men få mye godt å drikker som Kaffe og Øl Mr.man har helt rett.
ØL en kulturdrikk
http://www.ringnes.no/wbch3.exe?p=2960
Jeg drikker aldri vann og har dårlig samvittighet for det.
*skjønner meg ikke på de som ikke drikker vann*
*skjønner meg ikke på de som ikke drikker vann*
Ikke jeg heller. :roll:
Jeg drikker aldri vann og har dårlig samvittighet for det.
Burde kanskje drikke litt vann. Men du får jo en del vann fra brusen du drikker :pepsi:
:D
Drikker seff masse vann.
Det er fint å høre.
Prøver selv å drikke minst 1 liter vann om dagen. utenom annen drikke jeg drikker.
Jeg drikker stort sett bare vann. Som tørstedrikk, altså. Da jeg var gravid drakk jeg minst tre liter vann daglig. Sikkert mer på slutten. Nå er jeg vel sikkert nede i litt over en liter.
Men det er fryktelig godt med vin innimellom. :jepp:
1 liter er jo ikke så mye. Drikker en 3-4 imsdalflasker pr dag. Det blir vel over 3.
Jeg drikker 2-3 liter vann fra springen daglig. Når jeg kjøper på flaske, blir det som regel mineralvann, og da helst blå Farris.
Jada, vannet fra springen kommer over på imsdalflasker. De flaskene er en genial oppfinnelse.
Drikker mye vann, har bestandig en flaske ved siden av data'n men i dag koser jeg meg med en øl. :skål:
Jeg tror ikke det er så sunt å drikke flere liter vann om dagen. Leste en artikkel om at mange i dag tror de skal drikke så mye vann at de drikker altfor mye.
1 liter er jo ikke så mye. Drikker en 3-4 imsdalflasker pr dag. Det blir vel over 3.
Ja 1 liter vann er ikke så mye på 1 dag. Men totalt av drikke så blir det vell ca 3 liter. Når jeg regner med brus og melk.
Men de dagene jeg trener blir det en del mere vann.
Mr.Man; det er ikke sunt å få i seg for mye av noe. Men at det er sunt å opprettholde væskebalansen og enda litt til, er ikke til å komme unna.
Jeg drikker masse vann. Er ikke spesielt glad i hverkan brus eller saft.
Så utenom alkohol, drikker jeg stort sett bare vann og kaffe,
snuppisnella
30-01-04, 13:00
Masse vann. Er fornøyd hvis jeg får i meg 2 liter. Det er sånn passe normalt
Drikker så og si bare vann, blir vel 2-3 liter om dagen. Noen dager mere og noen dager mindre.
Bruker også Imsdalsflaskene.
Jepp det gjør jeg. Om jeg kjøper er de samma F åssen merke det er . :hikk: På tide og logge av, skal på fest. Hepp folkens.
Drikker vel ca. (noe mer) 1 liter rent vann i døgnet, og 1 liter fruit smoothie. Prøver å holde meg unna brus, men skeier av og til ut med fanta exotic, ellers drikker jeg øl i fest og på byen.
2-3 liter vann er ikke for mye, det er sundt å pisse en del rensker ut stoffer og bakterier kroppen ikke vil ha. I varme strøk hvor en svetter en del bør en drikke minimum 3 liter vann om dagen (3-4).
Det er ikke sundt å bare drikke brus da sukkervann ikke gir samme effekt som rent vann, melk skal en helst ikke drikke mer enn 1 liter av om dagen. Kaffe og alkohol dehydrerer kroppen og gjør det nødvendig å drikke mer vann.
Imsdalflasker med tåteflasketopp er det eneste som duger foran PCen, de velter ikke overende i en flodbølge katastrofe og ødelegger elektronikken, noe som igjen kan være svært brann- og helsefarlig.
drikker aldri vann, men drikker mye Pepsi max.
Jeg drikker heller vann enn noe annet. Kjøper også vann på flaske hvis jeg er ute å vandrer i byen.
Imsdal eller Olden med sånn bra tut. Jepp, jepp!
Jeg drikker altfor lite vann for tida, og det merkes godt på huden min. Jeg prøver å huske å drikke minst to liter, men pokker det er jævli lett å glemme. Holder på å tvinge det inn inn som en vane igjen.
Har vært jævlig sløv med å drikke vann i det siste. Har gått et glass på morgenen, og muligens på kvelden også, hvis jeg gidder.
Jeg drikker et par liter om dagen minst. Er ikke så glad i brus. Vann slukker tørsten, det gjør ikke noe annet.
Jeg er godt igang med morgencolaen. :nemlig:
Jeg er godt igang med morgencolaen. :nemlig:Morgencola er et must dagen der på, men ikke ellers. Da kan du risikere å få vom, gyrken.
Få vom av cola er bortkastet.:nemlig:
Sexy Sadie
04-02-04, 17:14
Jeg selv drikker Vann noen flere en meg :D og eventuelt hvis du kjøper vann på flaske som du drikker hva kjøper du da :?:
Kan jo hvere dem som foretrekker å drikke kun melk, Brus osv men det er jo selvsagt vann innhold i disse også.
Jo da jeg drikker vann,men ikke fra springen i Steinkjer, fordi det smaker for jævlig. Selv når man er tørst.
Jo da jeg drikker vann,men ikke fra springen i Steinkjer, fordi det smaker for jævlig. Selv når man er tørst.
Da er det nok lurere for deg å kjøpe på flaske :)
Sexy Sadie
04-02-04, 23:42
Det er da vel det jeg gjør.
Det er da vel det jeg gjør.
Det er fint. Men husk å ikke drikk så mye vann som hu dama under her :)
http://www.barryandandy.com/images/water.jpg
Her er en link til en test av vann på flaske.
http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=9400000&item=11685
Lurer litt for eg er enda ikkje heilt sikker på kva puppestørrelse eg skal be om.
Så til mennene her inne: Er slike bryster på bildet pent ?
Hei Tingeling!
Sjekk ut denne siden så kanskje du finner ut hvilken størelse du ønsker deg.
http://www.smartbreastaugmentation.com/beforeafterphotos.html
Enkelte av de puppene der var jo temmelig perfekte i utgangspunktet!
Tingeling; ingen menn liker slike pupper til dagen.
Det der er en fetish enkelte har, som de ronker til, men de ville garantert ikke hatt slike pupper på konen sin!
Om jeg er jente, så er jeg ikke helt lost på hva menn mener av den grunn. ;)
The Cryptic
05-02-04, 17:00
Jeg er mann, og jeg liker ikke slike pupper, ikke engang som en fetish (det er jo uansett så meget annet å ta av :D)
Drikker ganske mye vann ja, men er litt for glad i cola...
Forrige svar var nok en gang skrevet før jeg så side 2, bare så det er sagt... :roll:
Synes du magnus den dama master la inn her er sexy ?
Nei, absolutt ikke. Det kan være fint med store bryster, da helst naturlig store. Synes de skal stå i stil til resten av kroppen.
Nei, absolutt ikke. Det kan være fint med store bryster, da helst naturlig store. Synes de skal stå i stil til resten av kroppen.
Ikke sant mine er finere?
Dine ser helt nydelige ut! :snill:
Pupper burde egentlig ikke spille noen rolle, men alt for små er ofte en turnoff, giganter er interessant, men det er nok mest sutebehovet i den infantile delen av hjernen som taler der. Gode kosete pupper er (normale pupper) er alt mellom mennebryst og de der vanndama har. Har ofte hørt at pupper skal være proporsjonale med hendene, dvs. at hvis en kan ta over hele puppene med hendene og likevel ha litt til overs er de "perfekte." Jeg har imidlertid ikke noe særlig til puppefetish, tror jeg da :forvirret:
Dine ser helt nydelige ut! :snill:
:smisker:
Jeg har imidlertid ikke noe særlig til puppefetish, tror jeg da :forvirret:
Det har nok jeg. Absolutt. :pupper:
Gleder meg til mine pupper er helt bra igjen, jeg. :)
Synes dine pupper så bra ut nylig jeg.... ;)
Hehe,
joda, men til piercingene blir helt bra.
At de kan lekes med. :snill:
Tviler ikke, for jeg trodde det der var en bok-smiley :D
Skjønte det da.. ;-) Men om det er noe ala en piercing i navlen kan det ta laaaaang tid. :forvirret:
Ser ut til at det kan ta litt tid her også.
Men de er ganske mye bedre enn for en uke siden.
SÅ det går egentlig fort fremover.
Tviler ikke, for jeg trodde det der var en bok-smiley :D
Hehe!! Herlig uskyldig.
Men for min del, vel, noen laster skal man vel ha.... :oppgitt:
Ser ut til at det kan ta litt tid her også.
Men de er ganske mye bedre enn for en uke siden.
SÅ det går egentlig fort fremover.
Hvordan tror du de er til den 28.?
Ganske mye bedre, forhåpentligvis. :lol:
Lurer litt for eg er enda ikkje heilt sikker på kva puppestørrelse eg skal be om.
Så til mennene her inne: Er slike bryster på bildet pent ?
Du bør ikke gå lengre en C-Cup hvis du har lite fra før. Da vil huden se strange ut. Har du litt fra før (kanskje fra hormonene), kan du jo ha litt mer å gå på. :mrgreen:
Ja, skal du først gjøre det er det like greit å ta i så de synes.
Det spørs hvor stor du er selv.
C-cup er pent.
D-cup er også pent, om man ikke er bitteliten.
Mulig puppa bør opp i en D da.
Men ikke gå lenger, blir vanskelig med gode og pene bh`er. :vet:
Mulig puppa bør opp i en D da.
Men ikke gå lenger, blir vanskelig med gode og pene bh`er. :vet:
Nja, det har bedret seg mye de siste 10 årene. Jeg har ikke problemer med å finne 80F til 350,-. Men jeg bor jo i Oslo, da.
Selvsagt finner man, om man går opp i pris.
Men den gang jeg var c-cup, kjøpte jeg bh`er, og langt penere bh`er enn de jeg kjøper dyre pr i dag, på HM og lignende steder.
Selvsagt finner man, om man går opp i pris.
Men den gang jeg var c-cup, kjøpte jeg bh`er, og langt penere bh`er enn de jeg kjøper dyre pr i dag, på HM og lignende steder.
Opp i pris! :mongostemme:
Jeg er vant til å gå på spesialforretninger og kjøpe BHer til 700,-/stk. De siste par årene har plutselig HM og Lindex begynt å få BHer i min størrelse til halve prisen.
Hehe.
Jeg kjøper også ofte på såkalt spesialforretning.
Der ligger gode bh`er på 350-450 kr.
Lindex selger triumph.
De er gode.
Kjøper man på salt; 150-200 kr.
Hehe.
Jeg kjøper også ofte på såkalt spesialforretning.
Der ligger gode bh`er på 350-450 kr.
Lindex selger triumph.
De er gode.
Kjøper man på salt; 150-200 kr.
Jeg har aldri funnet BHer til de prisene. :misunnelig:
Jeg har 70A. Noen som har lyst til å donere bort litt pupper til meg, eller?
:vente:
Jeg har 70A. Noen som har lyst til å donere bort litt pupper til meg, eller?
:vente:
To bh størrelser er herved oversendt!
Jeg kjøpte to stk fine bh i str 90DD for 99 kr på lindex for to uker siden. :fornøyd:
Drikker mye vann.
Men ofte blir det for mye cola og det irriterer meg en del, man så er det så dritvanskelig å slutte.
Jeg drikker også en del vann. Har godt vann her heldigvis. Kjøper jeg vann er det de uten kullsyre..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.