PDA

Se full versjon : Sex test!

Laban
12-01-04, 20:41
Hvordan er ditt seksuelle selvbilde? Test!

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26304

Ling
12-01-04, 21:06
Skal slettes.

anonym
12-01-04, 21:12
Meget godt.

Score: 77% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Sexy Sadie
12-01-04, 21:13
Ditt seksuelle selvbilde er:
Meget godt.

Score: 72% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

godt å vite :mrgreen:

HILDE
12-01-04, 21:15
Score: 95% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Oh my God! :sjokk:

medica
12-01-04, 21:17
Meget godt.

Score: 82%

Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Det var et spørsmål som jeg ikke hadde noe godt svar på:
«Du og partneren din har sex, men du får ingenting ut av det. Hva gjør du?»
Jeg kan ikke huske å ha opplevd akkurat det, ihvertfall ikke de siste 10 årene.

pip
12-01-04, 21:38
82 % på meg også

Mr.X
12-01-04, 21:39
Meget godt.

Score: 92% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Sexy Sadie
12-01-04, 21:48
Meget godt.

Score: 92% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Og du tørr å si det med den avataren? :dum:

Singularity
12-01-04, 21:53
Meget godt.

Mr.X
12-01-04, 22:20
Og du tørr å si det med den avataren? :dum:

Jepp... :mrgreen:

Aner ikke hva den fyren var god for i serien jeg, noen som kan fortelle.. :dum:

Kvisa
12-01-04, 23:11
Meget godt.
Score: 80%

Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

jane
12-01-04, 23:15
Jeg trenger ikke å ta noen test. Jeg veit allerede at mitt sexuelle selvbilde er på topp. :mrgreen:

Kvisa
12-01-04, 23:17
Jeg trenger ikke å ta noen test. Jeg veit allerede at mitt sexuelle selvbilde er på topp. :mrgreen:

Ingenting er vel bedre enn det, men for noen utrolig teite alternativer det var det. :roll:

Sexy Sadie
12-01-04, 23:18

Ingenting er vel bedre enn det, men for noen utrolig teite alternativer det var det. :roll:

Det er jeg godt nok enig i.

nette
12-01-04, 23:28
Meget godt.

Score: 82% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Fritz
12-01-04, 23:40
Sykt.

Score: 22%

Sexy Sadie
12-01-04, 23:42
Sykt.

da forstår jeg det hele mht deg.

Mr.X
12-01-04, 23:50
Sykt.

Fritz da... :nerd:

Hvordan klarte du det... :overkjører:

medica
12-01-04, 23:56
Sykt.

:trøster: Stakkar Fritz!

Fritz
13-01-04, 00:03
Sykt.

:trøster: Stakkar Fritz!

Eg trur eg må få fatt på ei dame, eg kunne tatt til takke med en same...

anonym
13-01-04, 00:04
Påstår du at samer ikke er damer?

*tilbyr fritz analen til trøst*

jane
13-01-04, 00:22
Eg trur eg må få fatt på ei dame, eg kunne tatt til takke med en same...

Men rime, det kan du.

Laban
13-01-04, 00:47
Sykt.

Husk Fritz! De fleste her inne sitter og snakker med en PC store deler av dagen, det må jo bety at det er mye løgn og fake ute og går her! :ondtglis:

anonym
13-01-04, 00:50
Sjelden sex vil ikke dermed bety dårlig sex.
Jeg har da pøka noen ganger i år! *S*

Kvisa
13-01-04, 02:11
Sykt.

Husk Fritz! De fleste her inne sitter og snakker med en PC store deler av dagen, det må jo bety at det er mye løgn og fake ute og går her! :ondtglis:

Godt sagt

:kul2:

The Cryptic
13-01-04, 02:19
Score: 95% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Oh my God! :sjokk:

Du scorte jo en smule bedre her enn på de andre testene får man si :lol:

The Cryptic
13-01-04, 02:26
Godt.

Score: 60%

Du har et greit seksuelt selvbilde. Du er kanskje ikke helt sikker på dine seksuelle evner, og noen ganger kan ditt eget bilde av kroppen din, forhindre deg i å gjøre ting du har lyst til å gjøre i senga. Slapp av, og ikke tenk for mye på hvordan du ser ut, eller hva du burde, eller ikke burde, si eller gjøre.

Jaja... Av barn, fulle folk og Spray-tester skal man visst få høre sannheten :D

Ling
13-01-04, 02:39
Skal slettes.

The Cryptic
13-01-04, 02:46
Nei. Jeg er meget godt fornøyd med mitt selvbilde, også det seksuelle, og har det meget bra "i sengen". At det sikkert kunne være bedre kan vel så være, men jeg har ikke meget å være misfornøyd med synes jeg. Testresultatet var følgelig litt overraskende for min del. Alternativene var til tider litt underlige, mulig det var det som gjorde utslaget :)

Sorepheus
13-01-04, 04:06
Godt.

Score: 57% Du har et greit seksuelt selvbilde. Du er kanskje ikke helt sikker på dine seksuelle evner, og noen ganger kan ditt eget bilde av kroppen din, forhindre deg i å gjøre ting du har lyst til å gjøre i senga. Slapp av, og ikke tenk for mye på hvordan du ser ut, eller hva du burde, eller ikke burde, si eller gjøre.

Mener å huske at sist jeg tok denne testen var det noe rundt 70-80% hum... :|

Amiga
13-01-04, 12:59
Meget godt.

Score: 75% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Bare nalle
14-01-04, 02:10
Score: 80% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Master
15-01-04, 06:06
Meget godt.

Score: 75% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

TajMahal
15-01-04, 11:46

Irene
17-01-04, 17:52
Godt.

Score: 60% Du har et greit seksuelt selvbilde. Du er kanskje ikke helt sikker på dine seksuelle evner, og noen ganger kan ditt eget bilde av kroppen din, forhindre deg i å gjøre ting du har lyst til å gjøre i senga. Slapp av, og ikke tenk for mye på hvordan du ser ut, eller hva du burde, eller ikke burde, si eller gjøre.

ja, ja... greit nok, altså. :roll:

Cazandra
17-01-04, 23:47
Tipper de fleste jukser.

anonym
18-01-04, 00:37
<===== jukser ikke. Er jævlig bra i senga! :konstaterer:

Cazandra
18-01-04, 00:51
Selv om du er anal slave så betyr ikke det at du er jævlig god i senga!

anonym
18-01-04, 01:07
Joda.

Laban
18-01-04, 04:45
Joda.

Gleder meg til treffen, skal faen meg teste påstandene dine da! :kul:

Altså, ikke Fritz og bimmern! Men bobbeltsengen til Gyrken og Mr.Man

Master
18-01-04, 05:31
Tipper de fleste jukser.

Hvordan bevise poengene man får på disse testene ?. Det kan ikke være lett. :) Noen som har tid å være forsøk kaninene:) .

Her var det enda ett smil.

Tenger kanskje en med god tid og stoppe klokke også :?:

Master
18-01-04, 05:32
Selv om du er anal slave så betyr ikke det at du er jævlig god i senga!

Hun må kanskje bevise det ;)

Ling
18-01-04, 05:34
Skal slettes.

Master
18-01-04, 05:34
<===== jukser ikke. Er jævlig bra i senga! :konstaterer:

Har på følelsen att du snakker sant :D

Master
18-01-04, 05:37
Finner det underlig att det lar seg gjere å teste sex med å trykke litt på knapper foran ein pc.

Ja det er sant som du sier hvordan kan en test gi ett sikkert svar. Da må det vell være bedre å teste litt i steden ;)

spindis
18-01-04, 05:38
Testing er en fin ting. :mrgreen:

Ling
18-01-04, 05:40
Skal slettes.

Cazandra
18-01-04, 16:42
Jepp, er fullstendig enig!
De som påstår å være gode i senga bør sende film!

anonym
18-01-04, 16:46
Lurer på om jeg mannfolka her står for løftene sine på treffet. *S*